[CATALUNYA] [GIRONA] [LOS JUEVES] Reunión itinerante quincenal.

Iniciado por Txetxo, Noviembre 17, 2007, 09:54:38 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 2 Visitantes están viendo este tema.

jordiwagen

Cita de: firewheels en Septiembre 26, 2008, 22:21:37 pm
Sabeu que m'ha passat avui? doncs que he entrat al caravaning... sense pagar... i es veu que obren demà... .meparto
em donat una volta per dins i encara estaven montant els estans i colocant'ho tot, i ningú ens ha dit res, això si, no hem pogut veure res per dins i demà hi tornem, que totes les autocaravanes, rulots, furgos, etc. estaven tancades, que curios oi?


Nosaltres anirem demà per la tarda.  .baba

danikraft

Cresteo, Perla y yo vamos el Martes.... mmmm me sobra un pase gratis!!!!!

Quien se apunta? :-*

Perla Negra


QUE GRANDE ES ESPAÑA... Y MAS CON MAREA BAJA. (Chumi Chumez)

danikraft

Cita de: Perla Negra en Septiembre 29, 2008, 08:02:34 am
Dani, guardel que putser ve el Xolo.



OHHHHHHHHHHHHHH ve la Eli... pero bueno el ticket de Xolo el paguem entre tots quatre i ja està!!!!!!

xolo




Uploaded with ImageShack.us

duee

i aixo son grans persones i una gran amistat !!!

per cert aprofitant el post els de girona us voleu veure dijous o ja esperem a divendres ???


lelelele

firewheels

Jo si quedeu dijous m'apunto, que a Albanyà no podré vindre, a més us vaig veure molt poca estona a Tossa i hem vaig quedar amb les ganes de xerrar amb vosaltres.

cisco

yeeeeeeeeeeeeeeeeee   quedem el dijous per anar obrint boca per el cap de setmana? a mi tambe em va beeeee

Txetxo

Jo no podré anar-hi, queden les ultimes coses i a més, aniré a còrrer una estona per trure estrés. Ahir 45 minuts per muntanya, algú s'apunta??? ;)

cisco

txetxo saps que jo mapuntaria, pero haig de mantenir la linea .cubiertos .bebemucho jejejeej
una abraçada

duee

iep iep iep a mi pude se m'ha complicat una miqueta l'assumpto ...

netejar potty (que encara hi ha el pi del alemany d'on va sortir el potty "aixo nomes ho sap en sunami")
montar lona techo (ho volia fer ahir pero vaig perdre els cargols)
carregar furgoneta
montar el SAI (carregador batteries i transormador)

demà us dic a veure com ho tinc

furmala

Cita de: duee en Octubre 01, 2008, 09:48:49 am
netejar potty (que encara hi ha el pi del alemany d'on va sortir el potty "aixo nomes ho sap en sunami")


no fotis  .meparto .meparto .meparto .meparto

danikraft

Cita de: furmala en Octubre 01, 2008, 10:29:20 am
no fotis 


No caguis voldràs dir!!!!!!! Duee netejas el meu? desprès del Wok del diumenge ha quedat fet una penaaa!!!! 8)


SUNAMI

A poty regalao no le mires la mierda que se le ha cagao!!!jajajaja. Gent nosaltres no podem asistir aquest dijous, tanim algun infant dalicat de salut i em de fer net pal capde.