[CATALUNYA] [GIRONA] [LOS JUEVES] Reunión itinerante quincenal.

Iniciado por Txetxo, Noviembre 17, 2007, 09:54:38 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 3 Visitantes están viendo este tema.

duee

a mi hem sembla b tot ...que voleu biquinada o entrepans varis a la planxa ??

cisco


furmala

cuxi el cisco como le mete horas al foro.
ostia voy a llamar al gañan pa que venga que no le he dicho na. .loco1

duee

tatatachan ... que vamos a comer ??? que alguien se pronuncie ...

furmala

entrepans varis a la planxa. jo portare per fer bacon i llom amb formatge. .baba

duee


Txetxo

LA DUEEPLANXA A TUTTIPLENI!!!!!!!! .brinda .yupiii .cocinando .cocinero

PD. Per cert, m'han robat la xapa VW de l'escarabat i m'han tallat uns cables del motor, fills de la gran jsahlhfcsvmk nzm,.x

furmala

Cita de: Txetxo en Septiembre 04, 2008, 15:48:32 pm
LA DUEEPLANXA A TUTTIPLENI!!!!!!!! .brinda .yupiii .cocinando .cocinero

PD. Per cert, m'han robat la xapa VW de l'escarabat i m'han tallat uns cables del motor, fills de la gran jsahlhfcsvmk nzm,.x

no fotis quina colla de fills de p..a, aquest escarbat l'hauries de guardar en un parquing tancat home..

duee

que cabrons ... no entenc com hi pot haver gent tan cabrona ...

pero txetxo suposo que no ha passat a terrades no aixo ??

cisco

furmala hasta que lleve las horas que llevas tu en el  .teclea, pues no le tengo que meter na  jejejejejeje .meparto .meparto

furmala

to es ponerse ciskiplayer!
tu el dominguin que viene hacen concentracion vw en cap d'agde. 14 septiembre te apuntas?

cisco

vuffffffffffff no me jodas furmala que hacen conce de furgos .latigo
tengo que ir al cumple de la prima de la vero vuffffffffffffffffff que putadon si esta a tiro de piedra cap d'agde

xolo




PD. Per cert, m'han robat la xapa VW de l'escarabat i m'han tallat uns cables del motor, fills de la gran jsahlhfcsvmk nzm,.x


fills deppppppppppppppppuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhfkmgnxzjg



Uploaded with ImageShack.us

cresteo

Nois, l'escarabat ja funciona, aquest Ferran val un imperi, i el millor de tot és que ja se qui va ser el cabron, i ell no sap que ho se, així que rebrà una bonica sorpresa jejejejejejeje

Txetxo

Cita de: cresteo en Septiembre 05, 2008, 21:57:14 pm
Nois, l'escarabat ja funciona, aquest Ferran val un imperi, i el millor de tot és que ja se qui va ser el cabron, i ell no sap que ho se, així que rebrà una bonica sorpresa jejejejejejeje


Tot això ho he escrit jo, en Txetxo, m'he equivocat i no he tancat la sessió d'en ferran. Im Sorry, i tu puti.