[CATALUNYA] [GIRONA] [LOS JUEVES] Reunión itinerante quincenal.

Iniciado por Txetxo, Noviembre 17, 2007, 09:54:38 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 3 Visitantes están viendo este tema.

Txetxo

Veient que la bona vida s'acaba, prodriem fer.ho més dolç, què us sembla el dijous dia 4 quedar per sopar junts??? ens expliquem les batallates, els viatges, les averies, etc .meparto .meparto
Vinga que això tiri endevant.

duee


furmala

jo tb m'apunto. tinc ganes de tornar-vos a veure. fa molt q no se res de vosaltres. aixi com diu en Sergi m'expliqueu les aventures furgonetils. jo no en tinc cap  :( a on s'ha de quedar?

duee

a on voleu kda ?? a mi m'es bastan indiferent ... l'important es tornarvos a veure !!!

Txetxo

Jo dijous he d'anar a recollir la furgo a Medinyà, així que tan em fa anar a Girona o quedar a l'empordà o al pla de l'estany. Ah!! novetats i perque rigueu una mica més de mi, ara el divendres al matí treballo!!!!! així que patiré igual que vosaltres.
A canvi lliuro el dilluns al matí ;D

firewheels

I ho diu tant content, TRÒS DE CABRÓ ara tens quasi tres dies seguits de finde!!! Cagondena hem sembla que un dia d'aquests pujaré cap a Terrades i li diré al meu parent que t'excomulgui .meparto

T3fills

Hoooola!!! Ja som aquí, i amb mal rollete de començar a treballar! Cagondena! Qui s'ho va inventar això de treballar!  .loco2

Dijous, dijous!!! ta ta ta !!  .palmas Es una cançoneta, ji ji , anima molt despres d'un dia durillo!

A on ens veiem???'

cisco

hola a tots-tes si voleu u podem fer a mediña a la nau que tinc, per que com fa aquets dies tan marranos com a minim si plou no ens mullem, jo posu el puesto ( es una proposicio ) sin compromiso jejejej que ja tin ganes de veureus a tots
un petonicoooooooooooooo

pd: pero en furmala que no vingui que ja el tinc molt vist jejejejejej

Txetxo

Cita de: firewheels en Septiembre 01, 2008, 15:31:33 pm
I ho diu tant content, TRÒS DE CABRÓ ara tens quasi tres dies seguits de finde!!! Cagondena hem sembla que un dia d'aquests pujaré cap a Terrades i li diré al meu parent que t'excomulgui .meparto


;D Crec que el teu parent ja em té excomulgat ;D

Cita de: cisco en Septiembre 01, 2008, 19:14:41 pm
hola a tots-tes si voleu u podem fer a mediña a la nau que tinc, per que com fa aquets dies tan marranos com a minim si plou no ens mullem, jo posu el puesto ( es una proposicio ) sin compromiso jejejej que ja tin ganes de veureus a tots
un petonicoooooooooooooo

pd: pero en furmala que no vingui que ja el tinc molt vist jejejejejej


Si et va bé i no et liem massa per a mi perfecte, i no et preocupis al furmala d'això ni pio, top secret. 8)

furmala

entonces al furmala ni pio no? pues yo no le dire nada .meparto
pero si viene, que sepais que yo no se lo he dicho, se habra enterao por otra fuente.

mamonazos!



duee


cresteo


cisco

cresteo aixo esta a 5km de girona, es una nau on treballo i no hi ha problema de espai ni de aparcament per que tambe tinc un pati tancat.

txetxo no es cap molestia al contrari mentres es pugui fer per mi encantat,pero sobretot que no se enteri el susodicho personaje

duee

i per sopar que voldreu fer ?? ... ja es hora de tornar a treure la pols a la planxa ... i a mi hem sembla perfecte ... pero txxxt no ho digueu molt alt que hi ha un tal furmala que esta rundant per aqui ...  .meparto .meparto

cisco

per mi perfecte due la plancha ja em va beeeeeeeeee llom,frankfur,formatge sssssssssssssss no crideu que ens escoltara .meparto .meparto