[CATALUNYA] [GIRONA] [LOS JUEVES] Reunión itinerante quincenal.

Iniciado por Txetxo, Noviembre 17, 2007, 09:54:38 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 2 Visitantes están viendo este tema.

furmala

OSTIA CISCO YA ERES UN FULL MEMBER!!!!! TOCAN FRANKFURTS NO?  .alemania

Txetxo

Ja arriba els dijous!!!!
Butis alemanes ja va bé, i suc de cibada fermentat també, després banyito i una altra nit màgica!!!!

cisco


furmala


T3fills

Eoo! avanti amb les butifarretes alemanetes!!!  ;D
pero si la Mo porta ZOPA, encara que sigui molt calenta m'hi apunto JA!  .palmas

MO

Cita de: T3fills en Julio 08, 2008, 22:28:54 pm
Eoo! avanti amb les butifarretes alemanetes!!!  ; D
pero si la Mo porta ZOPA, encara que sigui molt calenta m'hi apunto JA!  .palmas

si fos un divendres et portaria sopa, zopu, zopa,entrecot,i el que vulguis pero sent un dijous ,tarragona esta moooooooooolt lluny!!!

:-* :-* :-*
o follem tots o tirem la puta al riu!!
odio la banda sonora de "TITANIC"
i a todos los que dejan a su perro suelto


SUNAMI

EEIIILLAAAAAA!!!! Jo portare una sindria per cada un jajaja, .loco2
i tambe 5 litros de birra ben freda.

Trolebus

Weno weno!!! esto esta bastante avanzado, Kdd en empuriabrava
Y hot dogs para todos.

¡¡¡PERFECTO!!!

Se conoce el lugar exacto ho esta por definir?
Weno sea donde sea hai nos presentamos, trolebus, Cristina y posiblemente Dula la perrita del pastel, jeje.
A, de cenar algo aportaremos, aunque sea una tortilla de patatas para el que quiera variar. ;D

SUNAMI

Hola Sandro y Cristina!! El sitio en concreto, es al final de la calle Rodas de este mapa, espero que lo haya colgado bien. Saludos y hasta mañana.

http://maps.google.es/maps?f=q&hl=es&q=Empuriabrava,+Castell%C3%B3+d'Emp%C3%BAries,+Gerona,+Catalu%C3%B1a,+Espa%C3%B1a&ie=UTF8&cd=1&geocode=0,42.245194,3.126412&ll=42.253172,3.126469&spn=0.013341,0.026093&z=15

duee

sunami estava ben penjat pero et marcava al mitg d'empuriabrava aquest et marca el punt exacte.

http://maps.google.es/maps?near=Carretera+desconocida+@42.248476%2C+3.134726&q=&f=p&btnG=Buscar+en+mapa&rl=1

despres de la rotonda d'entrada a Empuriavraba la seguent agafar la primera sortida (la de la dreta) hi ha un senyal de prohibit que pot liar una miqueta pero es correcte passar per alla i fins al final del carrer !!!

es aixi no jordi ??

Trolebus

Vale pues ahora sabemos donde encontranos. ;D
Muxas gracias.
Hasta mañana.

lacurry

Hola,
Pobles impresionants a la provincia de girona i concretant a l'alt empordà en teniu a cabassos. Quasi cada poble es un descobriment

A mi m'han parlat molt bé d'agullana, ho coneixeu?

Txetxo

Cita de: lacurry en Julio 09, 2008, 21:28:21 pm
Hola,
Pobles impresionants a la provincia de girona i concretant a l'alt empordà en teniu a cabassos. Quasi cada poble es un descobriment

A mi m'han parlat molt bé d'agullana, ho coneixeu?


Ho conec molt i molt, com la majoria de pobles d'aquí, ja que soc de l'alt empordà. ;D I Agullana no és precisament dels pobles més macos ni amb més màgia d'aquí. He estat treballant 2 anys i la meva parella encara hi treballa. Si vols saber o coneixer algun poble segur que molt de nosaltres et podem ajudar. ;)

fonsu33

els de Girona , podem anar junts, no? aquina hora podriem quedar?  on? mes que res que no coneixo gaire la zona... .malabares
que siempre tengas un camper en tus sueños!!

cisco

fonsu en furmala surt a les 20:30 de girona y jo surtire a les 20:00 de mediña com a tu et vagi millor


sunami te comeras la butifarra que tengo entre manos ???  .meparto .meparto