[CATALUNYA] [GIRONA] [LOS JUEVES] Reunión itinerante quincenal.

Iniciado por Txetxo, Noviembre 17, 2007, 09:54:38 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 2 Visitantes están viendo este tema.

rujuss

Junio 19, 2008, 22:32:33 pm #660 Ultima modificación: Junio 20, 2008, 00:52:08 am por rujuss
Ostris que ostrisssssss!!!

acavo d'arribar a casa i veig que aquest dijous una kdd, quina p........., i a banyoles, julin

Peroooo,vinc!!!!............i he vingutttttt

apa
ara akí ara allà !!!!

furmala

SUMAMIIIIII O T3FILLS !! queremos fotos de ayer, que pasa? claro, llega el solito y todo el mundo pa la playa noo?

cisco

frickiiiiiii   fotossssssssssssssssssssssssssssssssssssssss .fotografo .fotografo

furmala



furmala

bones EMRIC, aquesta setmana no toca, la fem cada quince dies. la setmana pasada vam estar a Banyoles i de moment per la setmana que ve no ho sabem, pero sempre ho concretem a ultima hora. .loco2

EMRIC


cisco

frikiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii  fotosssssssssssssssssssssssssssss .fotografo .fotografo ostia ostia mixerooooo .bebemucho

duee

Senyors que aquesta setmana baixem cap a veure els de la ciutat ??

firewheels

SIIIIII, serem una bona colla, crec que hi haurà més gent que en algunes kdd's .meparto .meparto
Fins dijous guapisims!!!

kitoneta

heeey com anem!!!???

On aneu aquesta setmana? tinc a Girina la fula, aixi que segurament em deixaré veure

Fins aviat
No te tomes la vida ta en serio, al fin y al cabo no saldras vivo de ella

firewheels

Tio!!! Encara no saps que pujem tots a Bcn? .meparto esperem que hi vinguis, serem a Montjuich, mira el post de els dijous de la bsv.

Txetxo

siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!! .malabares tots cap a la capital VIA FORA!!!!!
Ara queda concretar qui, com i quan anem. Alguna proposta???

duee


Txetxo

Cita de: duee en Junio 30, 2008, 12:42:46 pm
mmmm jo proposo anar-hi dijous !!! jajajajajjajajaja



capulluuuuuuuuuuuuu
.meparto .meparto

Llista:
1. duee
2. Txetxo i Noemí