[CATALUNYA] [GIRONA] [LOS JUEVES] Reunión itinerante quincenal.

Iniciado por Txetxo, Noviembre 17, 2007, 09:54:38 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 5 Visitantes están viendo este tema.

cisco


duee

bufff bufff bufff ... ja veus si hi ha ganes ... i ja tansols queden horetes ...

danikraft

Yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh... quiero ver a esos Gironins......... preparados para estrellaros.... Cisco y Furmala!!!!!

vwid

bueno chicos!!! por fin puedo ir a una concentracion!!!!nos vemos en Sant Pere!! me voy dentro de unas horitas!!!
furgo veo... furgo kierooooo!!!!

furmala

bueno GIRONINS donde toca este jueves  ??? fontajau ? Capmany ? Terrades  ? o pq no lo hacemos en la playa?
ya direis. :-*

Cobreti

Sueños sin rumbo; en páramos quemados, la voz del viento (Uejima Onitsura, 1661-1731)

furmala

 
Cita de: Cobreti en Junio 17, 2008, 12:58:10 pm
Gironins, com us ho heu currat a Sant Pere!    .palmas   .ereselmejor

.palmas ens hauriem de veure mes sovint gent !!!! com diuen de mica en mica s'omple la pica.  .meparto

firewheels

Ei. si aquest dijous ho feu per Blanes o Lloret m'hi apunto ;D

Txetxo

En duee em va dir que a Fontajau toquen uns col·legues seus. es podria aprofitar i fer KDD + concertet. Una altra alternativa és quedar a la platgeta ja que diuen que el temps canviarà i farà bo. Un banyet nocturn no estaria pas malament, no?

furmala

Cita de: Txetxo en Junio 17, 2008, 15:27:40 pm
En duee em va dir que a Fontajau toquen uns col·legues seus. es podria aprofitar i fer KDD + concertet. Una altra alternativa és quedar a la platgeta ja que diuen que el temps canviarà i farà bo. Un banyet nocturn no estaria pas malament, no?

jo com vulgueu, que ja us trobo a faltar.  ;D fontajau perfecte i si voleu la setmana que ve podem anar a la platja a Lloret pq vingui en firewheels. per cert la furgo xulisima amb aquest color, ja t'ho vaig dir pena que ja no portis la pegatina de girona al darrera  .meparto

firewheels

.meparto Esque els de Barna es posaven gelosos .meparto .meparto
M'alegro que t'hagi agradat la furgo, gràcies .ereselmejor

furmala

Cita de: firewheels en Junio 17, 2008, 16:54:29 pm
.meparto Esque els de Barna es posaven gelosos .meparto
M'alegro que t'hagi agradat la furgo, gràcies .ereselmejor


ok. no pasa res. a veure si podem concretar un dijous a Lloret o a Blanes.  .bien

firewheels

De fet, si no quedeu més amunt de Girona puc venir, ja que visc entre les dues ciutats. ;D

T3fills

Opció A - fontejau + concert
opcio B - platja + "banyitu"

Que guai  ;D , ens veiem sigui com sigui, iupi !!!!!

Que us sembla, podem fer concert que dijous que ve no tocaran... i esperem que la platja si que hi sigui, no???

Que guai, m'estreno!!!!  :-*

Txetxo

Benvinguda guapa!!!!
La teva idea em sembla estupenda.
Duee, quin tipus de música toquen els teus col·legues??