[CATALUNYA] [GIRONA] [LOS JUEVES] Reunión itinerante quincenal.

Iniciado por Txetxo, Noviembre 17, 2007, 09:54:38 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 5 Visitantes están viendo este tema.

furmala

un altre dia sera txetxo. doncs quants serem al final? confirmeu qui vindra avui, ja que si som nomes tres ho deiexem per dema no? opineu gent. no ho se.......

rujuss

epss, que jo pensava venir..., i encara segueixo amb el mateix pensament, avui però no vinc a sopar, vindré despres a per les birrerssss, ji-ja-jo....potser un pel tardet però vinc.


Ara bé, aniré mirant aquest fil si poseu alguna cosa si es queda o no, ja que fer el trajecte en va no tinc ganes, o sigui que algu digui quelcommmmmmmmmm!!!!!

eophssssssssssssss.
ara akí ara allà !!!!

fonsu33

eiiiiiiiiii....... cuyonssssssssss!!!

que jo vaig cap allá , ara mateix .... tenco la barraca i cap a Banyoles!!

.borrachos
que siempre tengas un camper en tus sueños!!

rujuss

Jo passaré tard, molt tard, però no tant tard com l'hora que vàrem marxar de besalú...o sigui que espero trobar algú, si més no el duee sobre la furgo dormin.............!!

okis, fonsu33
ara akí ara allà !!!!

furmala

gent al final en cisco i jo res de res. jo anire dema a sta. coloma de farners. ho sentim. que ho paseu molt be i no begueu gaire. .palmas

kitoneta

No te tomes la vida ta en serio, al fin y al cabo no saldras vivo de ella

rujuss

ufffffff!!!

doncs,,,res de res.... (tot mi que miraré fins l'últim moment!)
ara akí ara allà !!!!

SUNAMI

Hola a todo el mundo!! alguien tiene alguna idea para el menu de mañana, o solo saciaremos nuestra sed de cerbeza y buena compañia, jajaja. Furmala mañana te llamo por si acabamos de llegar a snt coloma juntos.

fonsu33

Doncs al final varem tindre un sopar i una xerrada ben xula amb en Duee... jejej sols ens faltaven les espelmetes  .meparto

osti , es que ens vareu deixar soooools, i així  .nono...... ;D

sort que en Duee , es un tiu espavilat i va portar birres i sopar, que si nó , no sé que haguessim menjat.

per cret Duee, grácies per deixar-me gonorrejar del que portaves.

salut.

pd: avui no podré vindre al final.
que siempre tengas un camper en tus sueños!!

duee

fonsu no hem donguis les gracies i menys per aixo "avui per tu, demà per mi" i sisisi va estar be la conversa i les birres x cert avui no puc venir.

Hem vaig comprometre per anar a veure una obra de teatre i dema pujo a esquiar hem sap greu sunami family i els de mes :( pero aviat ens veiem.

furmala

duee i fonsu hem sap molt greu tius.  :-\ de veritat.
Cita de: SUNAMI en Marzo 28, 2008, 00:17:37 am
Hola a todo el mundo!! alguien tiene alguna idea para el menu de mañana, o solo saciaremos nuestra sed de cerbeza y buena compañia, jajaja. Furmala mañana te llamo por si acabamos de llegar a snt coloma juntos.

per sopar pa amb tomaquet i embotit que us sembla es el mes facil no?
sunami jo sortire de treballar a les 20:30. treballo al poligon l'avellaneda. esta pasat la rotonda del decathlon direccio fornells de la selva. si vols quedem al meu curro i anem cap a sta. coloma.

kitoneta

Marzo 28, 2008, 11:45:35 am #446 Ultima modificación: Marzo 31, 2008, 09:45:10 am por kitoneta
casi que me voy a apuntar a venir con vosotros Furmala, igual voy  mediodia a buscar la furgo a Rosas, asi por la tarde voy mas relajado

Cambio de planes, con la que ha liado la poli y los mossos en la salida 7 y la rotonda de acceso a l'avellaneda, ya no me da tiempo a ir a rosas, asi que ire a las 19 h cuando salga del curro. ire yo por mi cuenta a Sta Coloma de Farners.

Os dejo mi telf , por fa el que sepa donde es que me pase su telf por privi para poder llamar si no os veo!!

ivan
No te tomes la vida ta en serio, al fin y al cabo no saldras vivo de ella

duee

furmala don't worry i a l'ho millor avui hem llenso jajajjajaj !!!

FURGOCOMA

dons jo em caic de la llista d'avui, demà al mati toca fotre l'hort i haig d'estar en forma, em fot perque ser que en part la feu a sta coloma perquè sigui més aprop per mi pero em conec i ser que tot no pot ser!!
SENSE LES DONES NO HI HA FURGOS!!!

I proximamente.... VIII FURGOFESTA 5, 6 i 7 de Juliol 2013 Inscripcions/Informaciò/Fotos a www.furgofesta.blogspot.com


kitoneta

No te tomes la vida ta en serio, al fin y al cabo no saldras vivo de ella