[CATALUNYA] [GIRONA] [LOS JUEVES] Reunión itinerante quincenal.

Iniciado por Txetxo, Noviembre 17, 2007, 09:54:38 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 4 Visitantes están viendo este tema.

firewheels

Jo n'haig de demanar quatre o cinc, Si cas ja parlo amb en Xolo a vere com ho fem

Otreblo1

Cita de: mibag en Julio 18, 2013, 18:13:45 pm
Ep gent!! Si voleu un taller de super confiança per montar qualsevol cosa a les furgos (calefas, diposits, etc) aneu a Mecatech a Calonge. Es un crak i treballa molt be!!
El telefon es el 972651801...


En primera instancia donar-li les gràcies a mibag per la gran recomanació, ja que gràcies a aquest post he trobat un taller genial! Un crack, treball fi i bon preu! Gràcies mibag!
Ja sabeu si us trobeu per la zona y teniu algun problema amb la furgo taller súper recomanat! Sempre va bé aquestes recomanacions abans de anar a qualsevol lloc i et donin un pal...


Salutacions!

KEKIHB

A mí no hay barrio que me acoja entre sus calles, porque si echo raiz muero y yo quiero ser inmortal...

Perarnau

Cita de: berlingokm en Mayo 18, 2016, 19:25:59 pm
Bones. Que es segueix fent la quedada?


De tant en tant es va fent!

Si s'apunta gent en proposem una!

enganxat

Doncs jo en proposaria una aixi ens coneixem una mica, sobretots els que som nous!!!! Jejejejejeej

Salut!!!

PD: tambe el cap de setmana de Juny hi ha la concentracio de furgos VW, que pot ser un bon lloc per a posar-nos cares!!

Limo

Hola trempats!!  com esteu per fer un dijous? Havíem parlat per fer el dijous de la setmana que bé!  Pq tingueu temps per organitzar vos! Com ho teniu? Així ens coneixem els nous! 
i

Perarnau

Iepppp!!!!

Jo m'apunto!!!

A veure si podem veure noves furgos!!!

No sus menjarem! només xaferdejarem les furgos! els bricos, els invents!  .meparto .meparto

imb


Perarnau

Cita de: imb en Octubre 25, 2016, 12:14:54 pm
Quan ens veiem familia!!
Que ja toca!!!


Dijous 17 de novembre!

Al vespre ens veiem a fontajau!!

imb



enganxat


Perarnau

Jo m'apunto i de moment dos amics meus que també vindran amb les seves flagonetes!!!  .palmas .palmas

Va que serem colla!!!


Us sembla que qui vulgui sopar comprem unes pizzes alla al costat com la ultima vegada?

Perarnau

Cita de: Perarnau en Octubre 26, 2016, 08:17:55 am
Dijous 17 de novembre!

Al vespre ens veiem a fontajau!!



A las 20.00/20.30 estarem cap a FONTAJAU!!!!

Tothom sera benvingut!!

Mès tard,  qui vulgui, encarregarem unes pizzezzzzzz .baba .baba

Nebraska