[CATALUNYA] [GIRONA] [LOS JUEVES] Reunión itinerante quincenal.

Iniciado por Txetxo, Noviembre 17, 2007, 09:54:38 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 2 Visitantes están viendo este tema.

firewheels

Xungo... Akest més es complicat...

Anem quedant per l'octubre? A veure si fent'ho amb temps aconseguim kedar  :P

Alicia6

Que parat aixo...a veure si em podeu ajudar

Resulta que vaig posar una base giratoria i no l'he homologat i ara haig de passar la itv, sabeu si hi ha algun lloc (celra, girona..) que siguin mes permissius o no s'ho mirin tant per passar la itv?

Merci!  .bien
13 frikipoints

ll*ll

Zoilo

En principi no tan de dir res. Jo vaig montar-les a la meva antiga nissan i cap problem. Jo vaig sempre a Celrà, a Girona son mes buscapunyetes. Salut.

Qukika

Cita de: Zoilo en Noviembre 18, 2012, 21:51:36 pm
En principi no tan de dir res. Jo vaig montar-les a la meva antiga nissan i cap problem. Jo vaig sempre a Celrà, a Girona son mes buscapunyetes. Salut.



si tb crec que es millor celra que girona sempre que no et toqui aquell ros mb ulleres que es diu nar......
Aqui esta Qukika!!!!!         una VW t3 del 85

http://www.furgovw.org/index.php?topic=190430.0

Alicia6

Cita de: Qukika en Noviembre 18, 2012, 22:31:46 pm

si tb crec que es millor celra que girona sempre que no et toqui aquell ros mb ulleres que es diu nar......


Cita de: Zoilo en Noviembre 18, 2012, 21:51:36 pm
En principi no tan de dir res. Jo vaig montar-les a la meva antiga nissan i cap problem. Jo vaig sempre a Celrà, a Girona son mes buscapunyetes. Salut.


Ok, merci, a veure com va.

Val m'ho apunto "el ros"  .nono
13 frikipoints

ll*ll

firewheels

Jo vaig a la de Blanes, mai m'han dit res. Les mes permisives son la de Vic i la de Puigcerdà

Limo

i

firewheels


Limo

i

firewheels

Que us sembla quedar a les estunes de Banyoles? es a mitg camí de tots  ;D


HUGOVANS



miprimerafurgoya

Bones Gironins, coneixeu algun taller que faci bon preu per pintar la meva "Fortunata" (una t4) i no si si pintarla del mateix color blanc o atrevir-me a fer-ne cosetes, acepto idees!!!  ;D

firewheels

A la carretera de Llançà, darrera la benzinera, vinguent de Figueres  ;)
O bé parla amb el forero Sunami i digueli que vens de part meva. A mi hem van simonitzar la Vito per 150 euros.