[CATALUNYA] [GIRONA] [LOS JUEVES] Reunión itinerante quincenal.

Iniciado por Txetxo, Noviembre 17, 2007, 09:54:38 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

Zoilo

Completament recomanable......la vista....les millors parets de Catalunya.

Perarnau

Limo, ja saps que la setmana que ve fem Quedada! En comptes de Dijous dimecres, i en comptes de Fontajau, cabo de Gata.... quasi tot el mateix ejejejejeje


va a veure si t'animes i ens hi veiem!



Salut gent!

imb

ei kayakeros!!
26 d'agost descenso del cinca, jo ja estic apuntat. La baixada popular es diumenge, però naltros ja aprofitem per fer una baixadeta per lliure dissabte.
Val 10€ si portes material (cal armilla també) i 28€si es lloga tot allà.
Farem colla, de moment hi anem 3 furgos i una comanche que anem de la zona de la Selva i Alt maresme. Llocs per dormir a patades per aquella zona, això si autan imprescindible jejeje.
Si voleu més info m'ho comenteu, és la 5è any que hi baixo.
per apuntar-vos www.descensodelcinca.com
Salut!!

Perarnau

Cita de: imb en Agosto 03, 2012, 10:13:26 am
ei kayakeros!!
26 d'agost descenso del cinca, jo ja estic apuntat. La baixada popular es diumenge, però naltros ja aprofitem per fer una baixadeta per lliure dissabte.
Val 10€ si portes material (cal armilla també) i 28€si es lloga tot allà.
Farem colla, de moment hi anem 3 furgos i una comanche que anem de la zona de la Selva i Alt maresme. Llocs per dormir a patades per aquella zona, això si autan imprescindible jejeje.
Si voleu més info m'ho comenteu, és la 5è any que hi baixo.
per apuntar-vos www.descensodelcinca.com
Salut!!


Ho estudio!

miprimerafurgoya

Doncs bé Figueres - Fontajau amb la meva "Fortunata" es fa en res! així que si m´hi voleu i puc per feina vindré a la propera reunió a xafardejar i copiar tots els invents que tinguin les vostres furgos (especialment el tema dutxa ;D.meparto

Perarnau

Hola Miprimerafurgoya!!!

Encantats de que s'apunti gent!!! Ara amb tema vacances esta una mica out el tema! pero en ja tornem a veure'ns!

Quina furgo tens?




Cita de: miprimerafurgoya en Agosto 17, 2012, 00:53:00 am
Doncs bé Figueres - Fontajau amb la meva "Fortunata" es fa en res! així que si m´hi voleu i puc per feina vindré a la propera reunió a xafardejar i copiar tots els invents que tinguin les vostres furgos (especialment el tema dutxa ;D.meparto

Zoilo

Eiiii Perar..... ja tinc tot el kit turbo, em faltaria l'intercooler. M'els pots aconseguir? Em vas dir aquell company....si a tornat de vacances...... Ja parlem.  Salut

CorT3s

va veiemnos una mica no??? jejeje nois he trobat feina i ho tindre dificil venir pero vaja que curro a llorà i surto a ls 22H axi q a les males vinc al plegar a veureus un ratet guapos
Welcome to the Babylon Circus.

Mi LT28D del 1984:
http://www.furgovw.org/index.php?topic=194917.msg1711827#msg1711827

miprimerafurgoya

Cita de: Perarnau en Agosto 17, 2012, 20:12:19 pm
Hola Miprimerafurgoya!!!

Encantats de que s'apunti gent!!! Ara amb tema vacances esta una mica out el tema! pero en ja tornem a veure'ns!

Quina furgo tens?

Tinc la meva "Fortunata" una noieta de 16 anys  .meparto (t4 105cv) però sense aa ni calefa  :'( toooooot al seu temps!

Una sugerencia ja que ens queda aprop ningú s'anima a la kedada per anar a Sigean el 1 i 2 de sep?  .palmas

Perarnau

Cita de: miprimerafurgoya en Agosto 23, 2012, 23:44:03 pm
Tinc la meva "Fortunata" una noieta de 16 anys  .meparto (t4 105cv) però sense aa ni calefa  :'( toooooot al seu temps!

Una sugerencia ja que ens queda aprop ningú s'anima a la kedada per anar a Sigean el 1 i 2 de sep?  .palmas



Ei, ja vindira ja... ja ho vaig veure... pero aquest finde em toca treballar... :( sino m'apuntava a un bombardeig jo!  .loco2

Zoilo

No se si per sort o per desgracia, jo tambe curro. Aquest Dijous segurament passarè per Fontajau. Quedadeta???

CorT3s

Welcome to the Babylon Circus.

Mi LT28D del 1984:
http://www.furgovw.org/index.php?topic=194917.msg1711827#msg1711827

Alicia6

Ostia, en un primer noment m'havia semblat que la xemeneia sortia del camió!  .meparto
13 frikipoints

ll*ll

Limo

Ostes la meva primera trobada! I hem trobo akest bitxo!!!
Fem trobada llavors dijous?
i

CorT3s

tambe va ser la meva primera trobada. Jo potser que si que m'animi no ho asseguru pero
Welcome to the Babylon Circus.

Mi LT28D del 1984:
http://www.furgovw.org/index.php?topic=194917.msg1711827#msg1711827