[CATALUNYA] [GIRONA] [LOS JUEVES] Reunión itinerante quincenal.

Iniciado por Txetxo, Noviembre 17, 2007, 09:54:38 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 4 Visitantes están viendo este tema.


CorT3s

QUE NO ESTABA MUERTOOOO ESTABA EN LA FURGOFESTAAAA LELELERRLELRLELELREEE
Welcome to the Babylon Circus.

Mi LT28D del 1984:
http://www.furgovw.org/index.php?topic=194917.msg1711827#msg1711827

Zoilo




Eiiiii Penya....doncs al final torna a la venda...hooorrrrr....Vaig fent, pero penso mes enllà, que tot esta molt malament. 17000€ Els que em coneixeu ja sabeu que la tinc molt mimada. Tambe acepto camvis per vw t4 california 2.4 d i algo de diners.  Anire disfrutant d'ella trankilament.
Ostia aquest any me perdut la furgofesta...currant .....  Espero que hagueu disfrutat. Ja em passo i m'expliqueu......Salut

Perarnau

Que tinguis molta sort crak!!!!

Tots sabem que la tens super mimada!!!


Per cert, el millor de la meva furgo es el turboventtttttt  .baba

3dknet

Gironins i gironines!
no ens coneixem encara (si més no en persona, ...) però tot arribarà ...
mentrestant, sabeu d'algun lloc aquí a comarques on puguin revisar una nevera electrolux trivalent?
gràcies per avançat.

salut!
te veeeeje !!!


Perarnau


firewheels

Si, a Electroauto tenen molta experiència amb neveres, calefaccions estacionaries, etc. per camions, que son les mateixes  ;D


firewheels

Penya, nos veiem demà? Per fer una cerveseta i veuren's  ;D

3dknet

Cita de: Perarnau en Julio 04, 2012, 15:28:56 pm
No ser si a Electroauto t'ho mirarien....


Cita de: firewheels en Julio 04, 2012, 21:36:47 pm
Si, a Electroauto tenen molta experiència amb neveres, calefaccions estacionaries, etc. per camions, que son les mateixes  ;D


merci vailets, però neveres trivalents les toquen també o només les de compressor?

vinga, va, quedeu demà?  a veure si em puc acostar!

salut!
te veeeeje !!!


Zoilo

Eiii Perernau pot ser que tinguis la teva en  € ?  Joder si es aixi la tens ful cabron... 

Perarnau


Zoilo

Collons com et brilla la fula......sort. Ja estem en contacte, corren uns camvis per 1.9 td i poder necessitare que em donguis algun cable...intercooler i alguna cosa mes. Sort em lo teu.

Zoilo

Dema vaig a buscar la meva nova furgo hoooooorrrr al final EXCLUSIVE....hooooorrrrrr i,amb AIREEEEEEE aixo si.....si em veie per redera no feu llums...enganxe-ume una corda i tireu de mi....ja,ja,ja del 97 pero.....2.4 d  a 3.500 la molt....maca, es possa a 115 120 km/h  Ya us la enseño un ratet. Tambe m`han caigut alguns € i fiabilitat del vehicle. Empresa dedicada a la compra i venda de t4.

Doncs aixo....em sobren coses de l,altre.....Carrybike,deflectors i airvent. 165,30,30€ Tot practicament nou. Mireu accesoris i tinc un anunci......Salut a tothom.







Perarnau

Enhorabona per la nova adquisició!!!!!

Falta que ens la pasis a ensenyar! .fotografo

firewheels