[CATALUNYA] [GIRONA] [LOS JUEVES] Reunión itinerante quincenal.

Iniciado por Txetxo, Noviembre 17, 2007, 09:54:38 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 3 Visitantes están viendo este tema.

duee

Va va va que ja queda poquet i tinc ganes de tornar a trobar tota aquesta gent ... jo portare la planxa per tan que si algu vol fer algo de carn o el que sigui ja ho sabeu !!! fa molt temps que no passo i no se com us ho munteu !!!


Sisu

Holas!!!
Quin èxit, tanta gent!!!
Jo, per poc que pogui em passo, però tart com sempre, em toca guàrdia amb el nen com cada dijous.

Bakoa

un altre que s'apuntaria a repetir! no dic setmanalment pero de tan en tan es lo seu no? :)


encantat am totom  .sombrero

Alicia6

13 frikipoints

ll*ll

duee


Bufff el divendres esta siguent dur ...

Bueno gent ahir una gran vetllada, hem va agradar molt tornar a veure les cares conegudes i conexier nova gent la veritat ho tenim que repetir sobint ;)

Alicia a veure si la proxima t'apuntes com et va dir en Marc tothom i te un lloc

Bakoa vam tenir molta sort tornant jajajajaja

Salut i fins la proxima !!

CorT3s

Sisi ara que be el bon temps s'ha de fer mes de tant en tant. Un plaer com sempre estar amb vosaltres senyors! .ereselmejor .ereselmejor si es que no hi ha millor gent que els gironins cagum dene!
Welcome to the Babylon Circus.

Mi LT28D del 1984:
http://www.furgovw.org/index.php?topic=194917.msg1711827#msg1711827

BonDia

Eiii! com va anar vau estar fins tard? (ja que jo normalment plego tard de treballar)

Tenia ganes de passar, pero ahir em tocaba cuidar la mainada! Aviam si la pròxima es fa aviat i puc passar...

Salut!

firewheels

Ai... Que bé que s'hi estaba... llàstima que vaig tenir que marxar a quarts de dotze, m'hauria kedat fins aviu so no fos per el curro....

Com mola veure-us de nou i coneixer a gent tant maca.

Ens veiem a la propera!!!!!

Encara babejo amb les furgos  .baba

Alicia6

Vaja, veig que som uns quants que no podem venir per la mainada... haurem de llogar un cangur entre tots
13 frikipoints

ll*ll

Trencalòs

Cita de: Alicia6 en Mayo 11, 2012, 20:56:23 pm
Vaja, veig que som uns quants que no podem venir per la mainada... haurem de llogar un cangur entre tots


O fer una kdd amb peques  :) :)

Alicia6

13 frikipoints

ll*ll

firewheels

I si no ens veiem a la Furgofesta o a la Surfalegre  ;D

Qukika

Cita de: Alicia6 en Mayo 11, 2012, 20:56:23 pm
Vaja, veig que som uns quants que no podem venir per la mainada... haurem de llogar un cangur entre tots


jo tambe m apunto a llogar un cangur entre tots  .meparto .meparto o sino farem una kdd per la mainada
Aqui esta Qukika!!!!!         una VW t3 del 85

http://www.furgovw.org/index.php?topic=190430.0

Sisu

Jo tambè!!!!

Veig que la tendència estar canviat.... Ens estarem fent grans?
La pròxima l´haurem de fer el cap de setmana en un parc infantil? jajaja

Zoilo

Això, això que jo tambè porto els meus....i 100m de corda per tenir-los controladets.. .meparto(ji,ji)