[CATALUNYA] [GIRONA] [LOS JUEVES] Reunión itinerante quincenal.

Iniciado por Txetxo, Noviembre 17, 2007, 09:54:38 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

Bakoa

ostia al parking del fontajau diuen per aki pero ben be no se on voleu dir!
alla k i an uns lloks per aparkar amb arbres en filieres? o just davat que es tot parking?


wnu suposu k sus bura de lluny jeje!

BonDia

Cita de: Zoilo en Mayo 08, 2012, 15:46:36 pm
Merci firewels. Joder la dona curra, em quedo amb els peques. Fins a la proxem.  Limo cort3 i companyia unes i uns  .brinda .rasta a la meva salud.  Desprès de 3 anys amb la cali..... lluitarè al màxim per no vendre, aquesta la faig històrica .meparto.  Va Bondia segur que no t'ho pots montar....  Salut companys. Perernau no et lliuraras de mi tant facilment....ji,ji


Ei, bones a tots!
Jo tampoc podre vindre. Com tu Zoilo em toca amb el nanos, ja que la dona estarà currant. Llàstima, tenia ganes de venir per coneixer la gent..
Aviam si amb el bon temps, se'n fa una altra aviat!

SAluT i bon temps!

firewheels

Cita de: hugot4bcn en Mayo 09, 2012, 12:32:35 pm
hola on feu la trovada? jo sorto de blanes si puc i es pot  .panico


A Fontajau, segur que veus la meva super Sprinter vermella, no passa desapercebuda  .meparto

Intentaré ser-hi cap a les 21h.

Fins demà gamberrus!!!!!

Alicia6

Eii podrieu fer alguna foto demà!
Així depèn de la pinta que feu m'acosto o no algun dia  .sombrero

És broma, però encara que sigui x veure quines furgos hi han  ;)
13 frikipoints

ll*ll

xaia

eeii trempats! un ocellet m'ha xivaat que dema feu trobada fontajanenca!jo ho tinc complicaat xo intentare passarmi...ni que sigui a fer una birreta!força més tard de les 21h segur...avere si hi sou!!

firewheels

Xaiaaaaaaaaaa!!!!!! Quan de temps!!!!!

Alicia, tu tranki, som gent de tot tipus, algún hippie, pagèsos, pijus, skaters i gent normal... depen del dia jeje.

mibag

Gent normal?????  Osti! amb aquesta no he coicidit mai tu!! jajajaja!!  .meparto
"I still believe in paradise. But now at least I know it's not some place you can look for, 'cause it's not where you go. It's how you feel for a moment in your life when you're a part of something, and if you find that moment... it lasts forever..."

Alicia6

13 frikipoints

ll*ll

xals

Eiii
la veritat és que mai hem vingut a cap quedada...tenim una LT i avui ens apuntem...bé m'apunto jo, en Carles amb les dos perrins...

Salut i fins al vespre,

Carles i Jordina

CorT3s

Ostia quant gent!! Que guapo ja tocava ferne una dakestes makes! Duee encara respires?? Avui ns posarem al dia fins mes tard jitanos q dormiu a furgonetes..
Welcome to the Babylon Circus.

Mi LT28D del 1984:
http://www.furgovw.org/index.php?topic=194917.msg1711827#msg1711827

CorT3s

Shaiaaa ja pots sta vinguen q el ganxito es quedara ranci sinoo ;)
Welcome to the Babylon Circus.

Mi LT28D del 1984:
http://www.furgovw.org/index.php?topic=194917.msg1711827#msg1711827

Bakoa

Cita de: CorT3s en Mayo 10, 2012, 12:41:27 pm
Shaiaaa ja pots sta vinguen q el ganxito es quedara ranci sinoo ;)


cortes! en richi es pasara a veurens, k ya fa tems k li ronda la ideia de la furgo per el kap poro no sakava de decidi jaja, indra a fer 4 o 6 cervezetes!

Perarnau

Collons quina megaquedada avui!!!

Jo no me la penso perdre!!! Segurament vindré amb moto, ja que la meva casamobil la tinc amb reformes i no pot circular!! .baba

Ens veiem sobre les 21.00H


PD. algú de bon cor em deixará una cadira per seure??? ejejejej

Alicia6

Cita de: Perarnau en Mayo 10, 2012, 15:47:52 pm
Collons quina megaquedada avui!!!

Jo no me la penso perdre!!! Segurament vindré amb moto, ja que la meva casamobil la tinc amb reformes i no pot circular!! .baba

Ens veiem sobre les 21.00H


PD. algú de bon cor em deixará una cadira per seure??? ejejejej


Cuullonsss, si portaras la millor cadira tu!  .moto2
13 frikipoints

ll*ll

Bakoa

yo per altres raons, sobre les 7 aparcare la furgo al fontajau ( ambulancia) pero sere per el barri-vell ( estic preparan el tema de temps de flors de Girona) kuan arribi que algu em fac un xiulet, k teret de en cortes, no conec a ningu mes :)