[CATALUNYA] [GIRONA] [LOS JUEVES] Reunión itinerante quincenal.

Iniciado por Txetxo, Noviembre 17, 2007, 09:54:38 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 2 Visitantes están viendo este tema.

firewheels

Enhorabona Zoilo!!!!  .palmas

Que cadascú porti el que vulgui o pugui, aki no es discrimina a ningú, bé, només a mi perque no m'agrada gaire la cervesa  :P

Ens veiem dijous gamberros!!!!!

Rubigas

Jo i la Marta  no hi podrem ser per sopar, pero a lo millor a fer la cerveseta si!! Sino un altre dia!!
Que vagi be!!!

Bakoa

va dons!
akest dijous som alla la meva xicota i yo!

ens encarragem de les birres (low cost aixo si) i el pa amb tomaquet!!

mes o menys cuan serem?
i sobre quina hora auria de ser per alla? es que la meva xikota te clase fins al vespre.


va espero respostes que numes falten 3 dies :)

firewheels

Normalment kedem sobre les 21h al parking de Fontajau.

No us preocupeu per quants serem, segur que més d'un porta pa, cervesa, etc...  ;D

Bakoa

fet dons!
sobre les 9 sera al fontajau!

digeume algo si em veieu perdut jaja! (la meva furgo era una ambulancia i si... situeix!)

.palmas .palmas .palmas

sugusybesos

jo passare quan surti del curro a les 10, compteu que a les 22:15 o i 20 arribare!!

CorT3s

Cita de: firewheels en Mayo 07, 2012, 20:49:54 pm


Que cadascú porti el que vulgui o pugui, aki no es discrimina a ningú, bé, només a mi perque no m'agrada gaire la cervesa  :P

Ens veiem dijous gamberros!!!!!


Bueno... exepte a en limo i la seva T5... .lengua2 .lengua2  jajajaja limo crec que tinc una foto on surts tu a la KDD de Montgat 2009 miran el camio aquell verd militar!
Welcome to the Babylon Circus.

Mi LT28D del 1984:
http://www.furgovw.org/index.php?topic=194917.msg1711827#msg1711827


duee

Gent !!! va jo aquest Dijous també m'apunto fa molt que no vinc i ja en tinc ganes ... voleu que porti la planxa ???

Salut !!!

Zoilo

Merci firewels. Joder la dona curra, em quedo amb els peques. Fins a la proxem.  Limo cort3 i companyia unes i uns  .brinda .rasta a la meva salud.  Desprès de 3 anys amb la cali..... lluitarè al màxim per no vendre, aquesta la faig històrica .meparto.  Va Bondia segur que no t'ho pots montar....  Salut companys. Perernau no et lliuraras de mi tant facilment....ji,ji

Alicia6

Jolin com us ho munteu!  .cocinando

Jo no puc entre setmana, a veure més endavant.
13 frikipoints

ll*ll

Limo

Cita de: duee en Mayo 08, 2012, 14:27:59 pm
Gent !!! va jo aquest Dijous també m'apunto fa molt que no vinc i ja en tinc ganes ... voleu que porti la planxa ???

Salut !!!


Hombre duee! a tu segur que si que no et reconeixerem! porta la planxa, que la paella es molt trist!!  .palmas
i

firewheels

MOLA!!!!! Veurem gent que quasi ja no recordo....  .meparto
Una abraçada a tots!!!!!

imb

Kina llastima...no puc venir....
Mare de deu omplireu el parking!!!
Ens veiem!!
Salut!!!

HUGOVANS

hola on feu la trovada? jo sorto de blanes si puc i es pot  .panico