[CATALUNYA] [GIRONA] [LOS JUEVES] Reunión itinerante quincenal.

Iniciado por Txetxo, Noviembre 17, 2007, 09:54:38 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 2 Visitantes están viendo este tema.

imb


Zoilo

Si, encara esta en venta. Cada vegada que surt un interesat no se si :'( o ;D. Mira el carinyo que se li agafa a un tall de ferro. Aixo si, ferro "westfalia". Salut penya.

firewheels

A mi quan us vagi bé  ;D

Zoilo, sempre es molt dur vendre una furgo sels agafa molt carinyu. Ja t'ho has pensat be? Jo avans hem venc el cotxe... Si en tingués... :P

Salut!!!

BonDia

Bones Gent!

No havia vist aquest post.

Que quedeu algun lloc en concret en un dia predeterminat?

Bé, era per si mi podia passar a coneixer gent.... encara que al igual soc furgonetero per poc temps... es la "crisis"

SaluT!


firewheels

Hola Bondia, normalment quedem a Fontajau els dijous al vespre, be, un dijous de tant en tant  :P Segueix el fil per veure quan podem kedar uns quants  ;)

BonDia

Cita de: Zoilo en Abril 18, 2012, 17:51:15 pm
Si, encara esta en venta. Cada vegada que surt un interesat no se si :'( o ;D. Mira el carinyo que se li agafa a un tall de ferro. Aixo si, ferro "westfalia". Salut penya.


T'entenc, jo també m'he de despendre de la meva marco polo... Em sap un greu, ja que forma part de la teva vida, pero és lo que hi ha..

Segur que venen temps millors!

Salut!

BonDia

Cita de: firewheels en Abril 18, 2012, 20:41:35 pm
Hola Bondia, normalment quedem a Fontajau els dijous al vespre, be, un dijous de tant en tant  :P Segueix el fil per veure quan podem kedar uns quants  ;)


Merci!

:)

Zoilo

Eiiii Bon dia jo tambè estic com tu. Aixo si penso destinar uns dinerets per alguna cosa + velleta, que pugui continuar gaudint del meu hobbie amb la family duna manera que estigui equipadet...(ja fa temps ja em vaig equipar una...poder, a tornar-hi). A veure si em passo a fer unes birretes.

Qukika

Eis no teniu algun adhesiu del foro que sobri n estic buscant un de rodo negre per la qukika merxi!!!!! o si algu va a la trovada nacional men pot dur un?
Aqui esta Qukika!!!!!         una VW t3 del 85

http://www.furgovw.org/index.php?topic=190430.0

firewheels

Qukika, un any que vaig poder anar a una nacional hi havia un moderador que les venia, ho dic per si á ningú d'aquí lin kedesin  ;)

JMorocco

Hola penya!!! VW-Gironins!!!

Som principiants en el tema, i encara no tenim furgo, però tot arribarà!!!
A veure si un dia ens passem i us veiem?

Fontajau els dijous dieu? Òstres al costat de casa... jeje ;)

A veure si ens veiem algún día

Isabel i Jordi
"Be Free@K"

BonDia

Abril 19, 2012, 21:53:51 pm #2216 Ultima modificación: Abril 19, 2012, 22:00:06 pm por BonDia
Cita de: Zoilo en Abril 18, 2012, 22:18:51 pm
Eiiii Bon dia jo tambè estic com tu. Aixo si penso destinar uns dinerets per alguna cosa + velleta, que pugui continuar gaudint del meu hobbie amb la family duna manera que estigui equipadet...(ja fa temps ja em vaig equipar una...poder, a tornar-hi). A veure si em passo a fer unes birretes.


Aixó també ho pensava. Agafar alguna furgo barateta/velleta i anar tirant..

firewheels

Benvinguts sereu Isabel i Jordi !!!! I tots els que s'apuntin  ;D

sugusybesos

cada dijous quedeu? a quina hora? al parquing de fontajau?

potser m'hi passi un dia!

firewheels