[CATALUNYA] [GIRONA] [LOS JUEVES] Reunión itinerante quincenal.

Iniciado por Txetxo, Noviembre 17, 2007, 09:54:38 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 4 Visitantes están viendo este tema.

Zoilo

La idea es desprès agafar alguna cosa vella però que tingui almenys sostre o que estigui dret perquè amb els dos " bixitus"........ o sigui que podria escoltar algun camvi + pasta.   Gràcies. 

Perarnau

Ostia Zoilo!!!!

Vaia putada!!!! Estan molt mal les coses, pero a veure si tens sort i tot sigui per anar millor!

Zoilo

Doncs si, estic una mica apretaete, però tinc esperança en que vinguin temps millors i pugui gaudir-ne com fins ara.  Per cert, la teva te que estar de por. Ja tens la turbovent?

Alicia6

Cita de: Zoilo en Marzo 26, 2012, 18:43:21 pm
Eiiiii penya.....si esque nomès de pensar-hi  .llorando .llorando .llorando.....al final no hi trobo cap solució. Desprès de parlar-ho molt amb la dona em veig obligat a vendrem la meva joia. La pasta mestà apretant molt i començo a tenir l'aigua al coll. PUTA MERDA DE SOCIETAT..... Molta pena Perarnau perquè això del sostre alt no te preu. La venc per  17600€ podria arreglar alguna cosa però molt poc. La tinc penjada al foro VW T4 2.5 tdi california.  Està molt ben cuidada i amb tot a la perfecció. A prova de bombas.   Merci penya, si coneixeu algu.....?


Joeerr, no et conec però ànims! La veritat és que foten ràbia aquestes coses  >:(

X cert, per on escales?
13 frikipoints

ll*ll

firewheels

Ostres noi, quin greu  :'( Crec que la vans bé de preu per ser una TDI. Sort!!!!!

Trencalòs

Cita de: Zoilo en Marzo 26, 2012, 18:43:21 pm
Eiiiii penya.....si esque nomès de pensar-hi  .llorando .llorando .llorando.....al final no hi trobo cap solució. Desprès de parlar-ho molt amb la dona em veig obligat a vendrem la meva joia. La pasta mestà apretant molt i començo a tenir l'aigua al coll. PUTA MERDA DE SOCIETAT..... Molta pena Perarnau perquè això del sostre alt no te preu. La venc per  17600€ podria arreglar alguna cosa però molt poc. La tinc penjada al foro VW T4 2.5 tdi california.  Està molt ben cuidada i amb tot a la perfecció. A prova de bombas.   Merci penya, si coneixeu algu.....?


Osti, quina llástima.  :roll:  Està molt bé aquesta furgo!

Donaré veus.

;)

Perarnau

Cita de: Zoilo en Marzo 26, 2012, 20:11:32 pm
Doncs si, estic una mica apretaete, però tinc esperança en que vinguin temps millors i pugui gaudir-ne com fins ara.  Per cert, la teva te que estar de por. Ja tens la turbovent?


Avui, després de disfrutar-la tot el finde a la platja, m'he possat a desmontar-la! Ja la tinc en pilotes, aquesta setmana aniré a buscar material a Girona i la sanajaré les quatre cosetes que tinguin i la pintaré de nou, amb el color d'origen! I per soposat hi posaré el turvovent i alguna modificació mès.

Alguna recomanació?

El teu de quants cm es? i quant et sobresurt per sobre el vehicle??

Zoilo

Eiiii penya merci per els ànims. Alicia ultimament molt per el Montgri (cau del duc,can saliner,fakir...) però fanàtic per tot arreu (la local per excelència Sadernes.  Trencalòs que passa nen, com va la cali? no tens prou temps per gaudir-ne ehhh ji,ji. (100% recomanable). Perernau 50x50 l'altura 9cm.

Trencalòs

Cita de: Zoilo en Marzo 26, 2012, 21:59:42 pm
  Trencalòs que passa nen, com va la cali? no tens prou temps per gaudir-ne ehhh ji,ji.


Amb dos a casa vaig de bòlit!! ..jajaja.   :) :)

Zoilo

Ja et veig.....la pròxima "James Cook"...pati y pa los niños ji,ji

imb


Està molt parat això nois!!!!!
Encara esteu de setmana santa oq?
.confuso2 .confuso2 .confuso2 .confuso2 .confuso2 .confuso2 .confuso2 .confuso2 .confuso2 .confuso2 .confuso2





Qukika

Cita de: Zoilo en Marzo 26, 2012, 18:43:21 pm
Eiiiii penya.....si esque nomès de pensar-hi  .llorando .llorando .llorando.....al final no hi trobo cap solució. Desprès de parlar-ho molt amb la dona em veig obligat a vendrem la meva joia. La pasta mestà apretant molt i començo a tenir l'aigua al coll. PUTA MERDA DE SOCIETAT..... Molta pena Perarnau perquè això del sostre alt no te preu. La venc per  17600€ podria arreglar alguna cosa però molt poc. La tinc penjada al foro VW T4 2.5 tdi california.  Està molt ben cuidada i amb tot a la perfecció. A prova de bombas.   Merci penya, si coneixeu algu.....?




encara la tens a la venta la t4? he enviat el ink a un comany ok?!
Aqui esta Qukika!!!!!         una VW t3 del 85

http://www.furgovw.org/index.php?topic=190430.0

imb

Abril 18, 2012, 12:37:15 pm #2203 Ultima modificación: Abril 18, 2012, 13:40:42 pm por imb

Com ho teniu akest dijous golf@s???
O el següent?
O el següent..... .brinda .rasta

Alicia6

Cita de: imb en Abril 18, 2012, 12:37:15 pm
Com ho teniu akest dijous golfus???
O el següent?
O el següent..... .brinda .rasta


Això també va per les golfes?  ;D
13 frikipoints

ll*ll