[CATALUNYA] [GIRONA] [LOS JUEVES] Reunión itinerante quincenal.

Iniciado por Txetxo, Noviembre 17, 2007, 09:54:38 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 3 Visitantes están viendo este tema.

firewheels


Perarnau

A mi em va be totttttttt  ;D ;D

Perdoneu la meva ignorància! que es, o on es el Doll??


Sempre podem estrenar els todos  :roll:

Limo

i

Perarnau

Cita de: Limo en Octubre 25, 2011, 23:12:15 pm
http://www.aemet.es/es/eltiempo/prediccion/municipios/girona-id17079

XUNGO!!!


Que aquests sempre s'equivoquennnnnnnnnnn!!! .meparto

Pero equivocar-se de un 95% de provabilitats que diuen de pluja  :-X aquí ja no ser jo si s'equivocaran tant...

I si anem planejat el dijous per un dia de pluja??? .confuso2

Els de Girona teniu festa divendres no? Ho dic per asegurar que llavors dijous estarà obert el parc de la copa.

imb

Crec que el pla serà quedar sota sostre (en el Doll), però ni ideia d'on és, podeu ficar +info.....adreça del bar....on aparcar....
Ens veiem.
Salut!!

firewheels

El Doll es la cerveseria que hi ha just a baix de les escales de l'esglesia de St Felix i per aparcar... on puguis  :P

Limo

Pero quedem directament al parking y despres nem al doll, o ens veiem directament alla? aixi no baixo amb la LIMOsina!!!?  .panico .panico .panico
i

Perarnau

A les 21.00 al Doll en cas de pluja???

Sino plou al Parquing de Fontajau a la mateixa hora???

Limo, si vols tu i jo quedem abans per ja saps...a l'intimitat........ ejejejej .meparto

Limo

i

imb

Ieep!!!!
Com va la pluja per aquí dalt??
A blanes ja ha parat; Quedem al pk de Fontajau i després al doll oq?


Perarnau

Acabo de parlar amb en Firewheels i em diu d'anar directe al Doll, per tant ens veiem allà!

Si hi ha alguna cosa, tens el meu telf no??

fins ara!!!

firewheels

Ens veiem d'aquí a una estona al Doll, estarem més tranquils per si de cas torna a ploure...

Hem coneixereu pq porto un jersei amb ratlles vermelles, ho dic per als qui no han vingut mai  :P

imb

ok!!! per si de cas jo ja soc a jontajau jejeje
ens veiem allà!!!

Perarnau

Bueno... al final ha aguantat el temps i no hi havien barrakes... el pròxim dia un fontajau si o si!!!  .palmas .palmas