[CATALUNYA] [GIRONA] [LOS JUEVES] Reunión itinerante quincenal.

Iniciado por Txetxo, Noviembre 17, 2007, 09:54:38 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.


firewheels

Cita de: Qukika en Agosto 22, 2011, 16:05:34 pm
bones estic intentant penjar una furgo a la venta pero no hem deixa carregar fotos, be si algu sap d algu que vulgui una

wv t3 2.1 gasolina caravelle
amb aire condicionat direccio assistida, control de velocitat,vidres tintats....esta de pm!!!

pot venir a banyoles a veurela

ara es trova a saprauto si la voleu veure tinc alguna foto per enviar mail

salut!


No fotis!!!! Jo acavo de vendre la meva amb el mateix motor però Multivan i sense AC... Quina pena....

Hem sembla que si no ets "hero member" no pots penjar un anunci de venda de furgos...

Limo

tan sols has de deixar de ser novato, si no ningu podria fer res,... hero member nomes ni pot haber un, guapo!  .meparto .meparto
i

Perarnau

Crec que havia llegit que necessites haver fet 50 missatges i mig any d'antiguetat

Limo

Toka dijous o que!??? que hi dieu!? esteu amb gana!!!

BOTIFARRRA I CERVESES,...   .meparto .meparto
i


Qukika

vai penjar l'anunci i mel varen treure sense justificar el perque...estava tot correcte...crec que es varen pensar que era un venedor professional... .meparto .meparto be si saveu algu que li interessi ...tinc les fotos penjades  a la galeria.

Eis algun vespre intentare passar per fontajau (ara el que mana es el nanu! jajaja)xis ens coneixem!

salut! ;)
Aqui esta Qukika!!!!!         una VW t3 del 85

http://www.furgovw.org/index.php?topic=190430.0

imb

Iepp!!!
Ja m'agradaria però tinc exàmen divendres, a partir de la setmana que vé cap problema.
Si hi ha novetats en el projecte de viatge a Morocco m'ho comenteu ok?? jejejje
Salut!!!

Limo

Ningu mes s' anima!? en Ludy estrena lokal a sant felix, podriem anar a veurel i tal,.. a veure que fem!!!

i

firewheels

Limo, doncs quedem tu i jo per anar a fer una cerveseta  ;D

Limo

Ei, bon dia!!!  .meparto .meparto   I un nano que ve a veure la furgui,...  .loco1 si la t3 va costar,...

Parlem aquesta tarda!!!  ;)
i

Perarnau

Os lo adjunto para si a alguien le interesa, ya que el precio creo que es muy competitivo, y si hacemos unas cajas mas, los portes gratis!!

http://www.furgovw.org/index.php?topic=226131.0

firewheels


Perarnau

Eiiii que us sembla??

Una Butifarrada aquest dijous????


Va per una vegada que avisem amb 4 dies d'antelació.....  ;D ;D ;D

Ja direu!!!



Fins dijous (espero)

Limo

Kom no la fem de nous, no vink!!! Algu li agradaen les nous acabades de collir!?  .meparto .meparto .meparto
i