[CATALUNYA] [GIRONA] [LOS JUEVES] Reunión itinerante quincenal.

Iniciado por Txetxo, Noviembre 17, 2007, 09:54:38 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 2 Visitantes están viendo este tema.

duee

Dons a veure si dijous hem passo ?? que feu unes butis, alguna cervesa i algu de menjar ???

Tinc ganes de tornar-vos a veure !!

CorT3s

ese due! quant de temps titu. Visto lo visto hauré de pasarme jo també, aveure si faig que vingui la Xaia tambe! Fins dijous dons!
Welcome to the Babylon Circus.

Mi LT28D del 1984:
http://www.furgovw.org/index.php?topic=194917.msg1711827#msg1711827

Limo

Senyor Duee!!! Quant de temps!!!  Que portaras la planxa!?? per fer recordar vells temps!!??  .palmas .panico

Butifarrada!!!
i

Limo

i

Perarnau

Limo, y creo que a mas de uno y de dos le va a interesar!!

El otro dia me preguntabas por seguro, la t3 como tiene mas de 20 años lo puedes asegurar como clasico, y tienes seguros por 120€€€€€   :o :o

Creo que me haré uno y a disfrutar   :roll: :roll:

Limo

ei!, ens veiem dema kap a les 20.30h!!!

Hi haura planxa o porto la mini planxeta!??

                    ;D
i

firewheels


Zoilo

Vinga va, que aquest dijous em deixo caure. Ens reunim i fem unes birretes.  Eiii Perernau, que tinc ganes de veure la teva nova nena. Joder si semblrarem dues putetes juntes ji,ji.  A la Surfo. em vas pillar amb tota la ceba a sobre  .bebemucho .rasta


firewheels

Zoilo, que tal si ho deixem per un altre dia, aket dijous ens hem de preparar per la Furgofesta  ;D

Zoilo

ok penya, doncs fins a proxiem.  Aquest finde llarg a trepar per Margalef, que si vaig a una altre concentracio el meu fetge es posara com una pilota (ji,ji). Una mica d'esport per obrir el poro, que em tanta birra... .panico

RAMOVIL

 Os dejo el enlace de la cronica de Furgofesta si teneis alguna fotografia que aportar seria de agradecer,
hay un mensaje de EudaldJ5 donde pide fotos para la organización.
http://www.furgovw.org/index.php?topic=222556.0

Perarnau

Com ho tenim per fer un dijous aquesta setmana???

Si puc poder us vinc a ensenyar la Cali, que si de cas seria la primera vegada que l'agafes...





mibag

"I still believe in paradise. But now at least I know it's not some place you can look for, 'cause it's not where you go. It's how you feel for a moment in your life when you're a part of something, and if you find that moment... it lasts forever..."

Limo

Cita de: Perarnau en Junio 27, 2011, 21:13:12 pm
Com ho tenim per fer un dijous aquesta setmana???

Si puc poder us vinc a ensenyar la Cali, que si de cas seria la primera vegada que l'agafes...


Si vens amb la cali m' apunto , si no no!!!  .meparto .meparto .meparto
i