[CATALUNYA] [GIRONA] [LOS JUEVES] Reunión itinerante quincenal.

Iniciado por Txetxo, Noviembre 17, 2007, 09:54:38 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 2 Visitantes están viendo este tema.

Limo

Cita de: firewheels en Marzo 14, 2011, 11:23:33 am
No em parlis de tutus que desde Pocholo i Borjamari no havia vist una peli tant dolenta  .lengua2



jeje,... ni que ho diguis!!! mai mes al cine  .nono, sempre al cinetuf!!!   .meparto
i

DaXMaN24

hey boness, quedeu gaire sovint els dijous? jo soc de Banyoles, tinc una Opel Vivaro, i m'agradaria poder trobarme amb més gent que vagi amb la frago por ahi.

pode algun dijous puc venir per coneixer mes gent.

apalans ja em fireu algoo!!!!

Limo

Hola Daxman, quedem de tant en tant, segons convingui, ultimament el temps no convida gaire, pero ja fem alguna cosa!

Estas convidat sempre que vulguis!!!

Salut!!!
i

firewheels


DaXMaN24

merci gentt, tinc ganes de veure aquestes furgos... jajajajaja aviam si agafo ideies per la meva una mica...

CorT3s

Nois.. per coses de la vida haig de tornar a Girona pero aquest cop per quedarmi.. aixi que quan vulgeu encantat de fer unes birres amb vosaltres. Aquest cop vinc amb la LT aixi la podreu veure. Una abraçada
Welcome to the Babylon Circus.

Mi LT28D del 1984:
http://www.furgovw.org/index.php?topic=194917.msg1711827#msg1711827

firewheels

Visca!!!! Així la podrem veue en directe!!!!! I de pasada compartir bones estones amb el conductor  ;)

DaXMaN24

pues va gent, que desde que m'he enterat que es fa aixo ja no quedeu o queee?? jajaj, va ja direu alguna cosa!!

Perarnau

Anem possant data o que?

Com ho teniu dimecres vinent? Jo dijous no puc :(

Limo

El dimecres a les 8 hem va be, per anar posant cara i ulls a l' assumpte!  .loco2

Quedem aquest cop a un altre llok, com al castell de montjuic o el parking de muralles de l' universitat de lletres!?

Traduccio rapida!

OK, A LAS 8!!  .loco2

En la universidad!
i

Limo

Cita de: CorT3s en Marzo 31, 2011, 13:36:55 pm
Nois.. per coses de la vida haig de tornar a Girona pero aquest cop per quedarmi.. aixi que quan vulgeu encantat de fer unes birres amb vosaltres. Aquest cop vinc amb la LT aixi la podreu veure. Una abraçada


Home tiu, eske viure a marbella amb en torrente ha de ser dur!!  .meparto
i

cholete77

El dimecres perfecte, els dijous no puc fins un parell de setmanas.
El lloc, el que volgueu.

Ens veiem!
El mundo es suficientemente grande para satisfacer las necesidades de todos pero siempre será pequeño para la avaricia de algunos

firewheels

I que tal en Montilivi? Hay cantidad de espacio y es muy fácil llegar no?


Perarnau

Vinga!!! Que aixó comença a animar-se!

Així aquest dijous quedem! A on... els veterans a veure si us poseu d'acord!

Firewheels que ens ensenyaras de nou a la Sprinter?

Jo us presentaré el nou look de la meva Multi.