[CATALUNYA] [GIRONA] [LOS JUEVES] Reunión itinerante quincenal.

Iniciado por Txetxo, Noviembre 17, 2007, 09:54:38 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 2 Visitantes están viendo este tema.

firewheels

Ostres, a mi m'ha sigut impossible, estic preparant la furgo per marxar de pont i he tingut que muntar els mobles peça a peça... :P
A veure si el proxim ens veiem!!!!

Ludy

 .panico .panico

Bé! jo aquest proxim dijous14  tb puc quedar! jajajaja
Si algu s'anima per mi perfecte!!


Ludy

Ei gent!
Un dubte, a quin taller mecànic porteu les furgos?
Jo sempre he anat amb el cotxe de tota la vida al taller unió, devant motos casademont, però l'ultim cop em van fotre una clavada, i no hi penso tornar.
Abans, però, vaig anar al taller Ricard, allà a Sarrià, que nomes arregla VW, però em va despachar molt ràpid, i no em va resoldre tots els dubtes que tenia, seblava que no volgués un client més, axi que vaig sortir bastant decepcionat, i clar, entre un i altre, ara no ser on anar.

Suposo que no la porteu al taller oficial VW no? vaig anar-hi a buscar unes peces que tinc trenacdes ( reposagots, cendrer... ) i sortien per un ull de la cara!!! aixi que continuo amb coses per recanviar.....

En fi.. quin taller m'aconsellerieu!???

Trencalòs

He sentit a parlar d'un Taller que està a Fornells i que en parlen molt bé. Sé que alguns del foro porten la seva furgo allà (crec que l'Alcasa li porta i ell puja des de BCN espressament).

Un dels altres tallers on treballen molt bé es a Godayol (a prop de la sortida de Girona SUd). Jo els turismes els porto allà (la furgo no pq encara la tinc en garantía i la porto al concesionari oficial).

;)

Limo

Cita de: Trencalòs en Noviembre 05, 2010, 14:55:32 pm
He sentit a parlar d'un Taller que està a Fornells i que en parlen molt bé. Sé que alguns del foro porten la seva furgo allà (crec que l'Alcasa li porta i ell puja des de BCN espressament).

Un dels altres tallers on treballen molt bé es a Godayol (a prop de la sortida de Girona SUd). Jo els turismes els porto allà (la furgo no pq encara la tinc en garantía i la porto al concesionari oficial).

;)


En Gudayol esta molt be, els mekaniks son molt makus... jo porto totd els cotxes alla... a vilobi tambe ni ha un altre molt bo, pero no men recordo del seu nom...

salut!
i

Zoilo

Interessant per el que pugui passar. Toquem fusta, de moment oli i  res +

Qukika

Noviembre 05, 2010, 20:28:57 pm #1641 Ultima modificación: Febrero 05, 2011, 18:22:25 pm por Qukika
 el rei de tota la moguda es el taller renard seria de burros no admetre la veritat  ;)
Aqui esta Qukika!!!!!         una VW t3 del 85

http://www.furgovw.org/index.php?topic=190430.0

Sisu

Noviembre 05, 2010, 22:07:30 pm #1642 Ultima modificación: Noviembre 05, 2010, 22:14:14 pm por Sisu
Un tema delicat aquest dels tallers, personalment crec que a Girona el tema està una mica complicat, si tens una T3, T2 o T1, sens dubte jo la portaría amb en Renart de St Julià de Ramis, hi enten moltíssim i a mes te recanvis de VW que als concesionaris ja no es suministren, es busca la vida directament a Alemanya, pero esclar, tot això té un preu. Per T4 o T5 jo la duc al taller Llorens de Vilobí d' Onyar, és un taller oficial VW, sense ser concessionari i entén moltíssim amb T3 i sobretot T4 i T5 en remena moltíssimes i el que mes m'agrada a mi és que és molt pimmirat, et troba totes les petites coses que té i pot tenir la furgo, inclús t'engrassa els tancaments perque vagin més fins etc... però esclar tot això necessita temps, monta molt de recanvi original i tot i que et cobre l'hora a preu de taller i no a preu de concessionari, tot això es paga però surts d'allà amb la furgo immaculada i content si te l'estimas tant com jo. Tambè hi ha el Taller Esgleyes de Riudellots, l'han considerat per aquí al foro com a taller "furgoperfecto" hi ha gent de Barna que li porta la furgo expressament, sobretot T3, jo el conec però mai li he arribat a portar la furgo ja que estic molt content d'en Llorens però sembla a ser que tambè és una opció. En Gudayol 2, el de l'autopista és molt bon tiu, i segur que més barat que aquests, però personalment prefereixo les altres opcions, ara a part d'aquests, en serio, per coneixement o desconeixement no la portaría enlloc més en tot Girona capital!!!
Records!!!

Trencalòs

Del taller d'en Llorens de Vilobí també n'he sentit coses bones. No el conec personalment ni li he dut mai cap vehicle pero diuen que treballa molt bé.

El taller que jo comentava de Fornells és aquest que dius Sisu, el Taller Esgleyes. Fornells, Riudellots, ... savia que era per aquesta zona pero no el situava exactament, .... pero si, feia referència a aquest que comentes.

;)

CorT3s

Gironins! Aveure si us veig aquesta nit per barraques! Que me deixat escapar el cap de setmana per aquestes terres!!
Welcome to the Babylon Circus.

Mi LT28D del 1984:
http://www.furgovw.org/index.php?topic=194917.msg1711827#msg1711827

Ludy

Gracies gent, prenc nota!!
Per. Cert, algu porta el cable de gas cambiat per un de directe sense molla??  Que en dieu?

Limo

Ei gent, fem un dijous!??

Que ja fa temps que no ens veiem les cares!!!

Que hi dieu!???
i

CorT3s

Welcome to the Babylon Circus.

Mi LT28D del 1984:
http://www.furgovw.org/index.php?topic=194917.msg1711827#msg1711827


firewheels

Ok, per mi quan vulgueu, ara que ja estic mitg afincat a Gi  :P La Marta segur que tbé s'hi apunta  ;)