[CATALUNYA] [GIRONA] [LOS JUEVES] Reunión itinerante quincenal.

Iniciado por Txetxo, Noviembre 17, 2007, 09:54:38 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 2 Visitantes están viendo este tema.

Perarnau

Jo segueixo el Post, ja que no se com ho tindre per dijous!! En cas de poguer venir, segurament serà amb el cotxe de la feina.



firewheels



narcís

A mi em va be passar una estona tot i que no se amb quin vehicle ja que la furgo està al taller, algu ha decidit trencar el vidre amb una desbrossadora, però ens veiem demà alla per fer una birra.

Sisu

Jo tambè intentarè venir, tot i que si puc venir serà cap a las 10:00h!

A reveure!

minyó

Abril 22, 2010, 11:17:33 am #1520 Ultima modificación: Abril 22, 2010, 13:58:08 pm por minyó
EDITO:

Canvi de plans, ja no podem venir. Aquest vespre hem de ser a Barna, així que una altra vegada fallem.

Paseu-vos-ho bé.

Moortje

Hola...
Finalmente yo tampoco he podido escaparme...la furgo sigue en el planchista...a ver si para de aquí a dos semanas hay quedada cervecera en Fontajau y para entonces ya la tengo!!!
Nos vemos!!!

Perarnau

Un cap a casa!

He passat a saludar aquest vespre (amb cotxe de feina i roba de feina) i la veritat que sou gent colllunuda!! He dit 54 vegades que marxava, pero el proxim dia tambè em porto la meva truita de patates i la meva furgo.

Encanta't de coincidir amb vosaltres!!

firewheels

Perarnau, ets un crack  ;)

Furmala, un placer verte después de tanto tiempo, y conocer esa preciosa vespa roja  .baba
Un abrazo!!!!!

Limo

Ei gent!!! com nem!? aixo esta una mica mort!!! que fem aquest dijous!?
Ei gente!!! como vamos!? esto esta un poco muerto!!! que hacemos este jueves!?

Algu s' apunta a la furgofesta? SISU, ja tas apuntat!?

Salut gironina!!!
i

EMRIC


Perarnau

Jo tinc un altre compromís, pero tornant m'hi pasaria a saludar! Si encara hi sou...



Zoilo

Va, que si no la deixa caure, poder m`ha punto. Haber si para de llover y me acerco un ratito. El agua, "pa los pece". Salut

Limo

i