[CATALUNYA] [GIRONA] [LOS JUEVES] Reunión itinerante quincenal.

Iniciado por Txetxo, Noviembre 17, 2007, 09:54:38 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 2 Visitantes están viendo este tema.

Limo

ei gent, com us ho feu per fer el bikinis?  .confuso2

era un dubte ke hem corria per el cap...   :P
i

CorT3s

Molt bones! Un atre nou que s'apunta! a Quina hora es queda? jo surto del treball a les 9,30 i entre pitus i flautes arribaria alla cap a les 10, 10 i poc (nit). Que be veure tants Gironins foreros, tinc ganes de coneixreus a tots :). Em sembla PERFECTE la idea de fer unes birres tots juntets, (i algun caneló dels verds, si a ningu li molesta :P jejeje. Una abraçada i fins dema passat!



Marc.
Welcome to the Babylon Circus.

Mi LT28D del 1984:
http://www.furgovw.org/index.php?topic=194917.msg1711827#msg1711827

Txetxo

Xork, els bikinis els fem amb una planxa a gas, som uns professionals  ;D

Cortés, com deia la meva avia, "tot el que fa venir gana, no pot ser pas dolent"  :P

L'hora d'arribada generalment és a partir de les 20.00, i la sortida, depèn, del temps, del cansanci, del que hagi de fer cadascú de nosaltres al dia següent, dels Km que et queden per arribar a casa,... uns quants som de l'alt empordà i un altre de St. Celoni, imagina't.

Ens veiem dijous, ara farà goig, fins ara erem 4 gats.

CorT3s

D'acord pero cap a les 10, encara sereu x alla oi? Suposo que es marxa mes tardet no?? que les birres han de baixar, que si ens toca bufar, malament anem!! jejeje Jo vindria apartir de les 10 ja sopat i carrgadet de beers :P.



Marc.
Welcome to the Babylon Circus.

Mi LT28D del 1984:
http://www.furgovw.org/index.php?topic=194917.msg1711827#msg1711827

Limo

Marzo 25, 2009, 00:30:04 am #1084 Ultima modificación: Marzo 25, 2009, 00:31:53 am por xork
Cita de: Txetxo en Marzo 24, 2009, 23:46:35 pm
Xork, els bikinis els fem amb una planxa a gas, som uns professionals  ;D



merci txetxo, ara ja podre dormir trankil...  .meparto .meparto

Algu no tindra un airvent, es que me nestic fabricant un i m' agradaria veuren un per veure els anclatxes. A veure si algu s' enrotlle!!  .ereselmejor

salut!!
i

mibag

Bona nit!!!!
Jo aquest dijous no puc venir... Pero la próxima que quedeu ho intentaré!!!
Salut!
"I still believe in paradise. But now at least I know it's not some place you can look for, 'cause it's not where you go. It's how you feel for a moment in your life when you're a part of something, and if you find that moment... it lasts forever..."

xaia

mm..jo surtu a les 9 d treballaar...o sigui k em plantare x alla cap a ls 9.30-10!

què cal que porti?? (a part de les birres..?)


vaaaa..fins a la niiit!! .palmas .palmas

cisco

txetxo sempre som quatre gats pero molt ben avinguts, i contra mes gran es faci la familia millor, pero sempre el quea de estar present es el bon rollo

una abraçada als furgonetero/es ens veiem aquesta nit

CorT3s

Cisco, jo tb soc de Quart!!!  ;D!!!! Carai, pues mai he vist la teva T4 x aqui. Bueno dons aquest vespre ens coneixem que ja va be tenir bones amistats dins el poble :)! Laiaaaa que et conec, vigila amb les birres que portiiiis ajjaja que dp les acabem totes i...  .loco2 .meparto Dons res, fins aquest vespre gent!



Marc.
Welcome to the Babylon Circus.

Mi LT28D del 1984:
http://www.furgovw.org/index.php?topic=194917.msg1711827#msg1711827

CorT3s

aaaaah sisi Cisco, tu vuis a la Bovila no? sisi que et tinc vist, x cert MOLT i MOLT maca la teva frago!!! Fins mes taaard!



Marc
Welcome to the Babylon Circus.

Mi LT28D del 1984:
http://www.furgovw.org/index.php?topic=194917.msg1711827#msg1711827

xaia

corteees....mira ki ha anat a parlaar...!!xDD encara sera raru k no portiss el teuu calimotxoo!! .bebe1
aaaah...i si alguu sapunta avui hi ha festaa al blaau..entradees 3€ am un xupito inclos!!venga senyoree k me laas kitaan d la' manoo'!!jajaj (visca la publicitat xD)

au vaa..fins despres! :-*

Limo

ei gent!!!  al final no he pogut vindre...   :-[ :-[  he arribat massa tard del curro i encara faig puidor... jajajaja.... ens veiem el proxim dijous!!!   lastima, jo ke volia probar la bikinera que portaveu!!   

saluts a tothom!!!
i

kitoneta

com ha anat la sandwichada? aquesta setmana tambe curro!!!!! collons a veure se canvio d'horari que a aquest pas no puc venir mai!!


algu va a la quedada? veig poc moviment gironi per anar a benicassim!!
No te tomes la vida ta en serio, al fin y al cabo no saldras vivo de ella

MO

o follem tots o tirem la puta al riu!!
odio la banda sonora de "TITANIC"
i a todos los que dejan a su perro suelto


Perla Negra

Dons jo ja soc al curro, he dormit poquet (molt poc) pero tinc un estrany sonriure a la cara i l´anima feliç, senyal que vem fer el que tocava. No hi ha res com unes bones abraçades i un bon caliu huma...ahhh, jo quan sigui gran sere gironi...per cert, no solo de caliu huma vive el hombre, la planxa den Due....fa un veri bonissim.


                      Ens tornarem a veure segur un altre dijous
                                        SALUT I PELES

                                                  8)

QUE GRANDE ES ESPAÑA... Y MAS CON MAREA BAJA. (Chumi Chumez)