[CATALUNYA] [GIRONA] [LOS JUEVES] Reunión itinerante quincenal.

Iniciado por Txetxo, Noviembre 17, 2007, 09:54:38 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 3 Visitantes están viendo este tema.

Limo

ok!!! Alla estare!!! k feu sopar i tal, oi?? portem alguna cosa? serem 2, segurament.
salut!!!
i

peipo

Eiiii! Que passa gent! Avui ho tindre una mica xungu per anar...porto des de dilluns fet una meeeerda amb febre!

Pensava que no ho diria mai  pero....estic fins els c....... d'estar estirat al sofà!  .meparto

Que us vagi molt bé aquet vespre...I aviam si estic recuperat per aquest finde a Montgat...
Punyetera grip...sempre quan menys vols que et vingui.... AAAgggghhhh   .lengua2

Adeu gent!!

Limo

ei gent!!! molt agradabale la balada i molta bona gent!!! sou colunuts!! ens veiem  a mongat o els dijous!!!

saluts!!!

.palmas .palmas
i

firewheels


CorT3s

Bones! Soc un noi de Girona amb T3 també. Soc nou en aixo del foro i de les furgos (nomes tinc 19 anyets), vaig estar a montgat aquest cap de setmana i em va encantar, va ser la meva primera quedada. Agrairia que si algú em pugues explicar com va aixo de les quedades dels dijous, perque m'apuntaria a mes d'una. Espero resposta! Una abraçada per a tothom.




Marc
Welcome to the Babylon Circus.

Mi LT28D del 1984:
http://www.furgovw.org/index.php?topic=194917.msg1711827#msg1711827

opct2

Cita de: Cortés en Marzo 16, 2009, 15:06:53 pm
Bones! Soc un noi de Girona amb T3 també. Soc nou en aixo del foro i de les furgos (nomes tinc 19 anyets), vaig estar a montgat aquest cap de setmana i em va encantar, va ser la meva primera quedada. Agrairia que si algú em pugues explicar com va aixo de les quedades dels dijous, perque m'apuntaria a mes d'una. Espero resposta! Una abraçada per a tothom.




Marc


hola marc!!

ahir vaig veure la teva furgo aparcada al costat de can ginesta...jejjeejjejejejeje, jo vaig viure a Quart molt de temps, de quart som dos t2 i ara una t3, benvingut!!!!!

per vindre  a una Kdd gironina tens que esta pendent d'aquest ost i els que la organitzen ja diuen lloc i hora, jo nomes he anat a una i son una gent molt maca.

fins aviat, si et veig per quart ens saludem!!!


Limo

hola marc!!! .malabares

jo tambe vaig estar a mongat!!! estrenant la nevera d' un amic i no m'hen recordo gaire de la nit... jejejeje... .loco2
ens veiem els dijous!!
i

kitoneta

hola penya!
feu alguna cosa aquest dijous? Ja tinc la fula a casa!! dema vaig a passar la itv!

cuideu-vos!!
No te tomes la vida ta en serio, al fin y al cabo no saldras vivo de ella

furmala

Cita de: kitoneta en Marzo 17, 2009, 00:58:52 am
hola penya!
feu alguna cosa aquest dijous? Ja tinc la fula a casa!! dema vaig a passar la itv!

cuideu-vos!!


hombreeeeeeeeeeeeee Kitoneta com anem, doncs en teoria aquest dijous no toca pero ho podem parlar, si continua fent aquest dies de sol.... per mi ok.


Cita de: Cortés en Marzo 16, 2009, 15:06:53 pm
Bones! Soc un noi de Girona amb T3 també. Soc nou en aixo del foro i de les furgos (nomes tinc 19 anyets), vaig estar a montgat aquest cap de setmana i em va encantar, va ser la meva primera quedada. Agrairia que si algú em pugues explicar com va aixo de les quedades dels dijous, perque m'apuntaria a mes d'una. Espero resposta! Una abraçada per a tothom.

Marc

ei Marc con anem? soc el teu vei de Montgat, tu ves mirant per aqui i t'enteraras de tot: el lloc, el dia i el que farem per sopar!
vinga que s'esta començant a animar aquesta gent de Girona, cada cop som mes!!!!  .bien

Limo

ei gent!! si voleu, jo tambe puk kedar!! :P tan sols vaig vindre un dia i m'he kedat amb ganes!!! :roll: :roll: Algu s' apunta!?

salut!

i

Txetxo

Jo aquest dijous no podré. Si de cas, jo aniria el dijous vinent. Que vagi bé companys!!!! ;D

firewheels

Jo tampoc podré vindre aquet dijous, el que vé m'aniria millor  ;D

duee

per a mi millor el que b també ... tot i que crec que encara no tingui la furgo pero bueno aixo no importa ... el que conta es que tinc ganes de veureus lelelele va nanos !!! que 7 dies passen volant !!!

opct2

Cita de: firewheels en Marzo 17, 2009, 21:26:37 pm
Jo tampoc podré vindre aquet dijous, el que vé m'aniria millor  ;D


eiii tiu....pedazo furgo nova que tens....llastima per  la t3!!!!

fins aviat!!!

firewheels

Merçi Miquel, hi ha hagut gent que li ha encantat i gent que m'ha deixat per terra per haver fet el canvi, però fet i fet cadascú ha de fer el que li sigui més pràctic oi?  ;)