[CATALUNYA] [GIRONA] [LOS JUEVES] Reunión itinerante quincenal.

Iniciado por Txetxo, Noviembre 17, 2007, 09:54:38 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 2 Visitantes están viendo este tema.

EMRIC


dulak

Ajuntant les 2 idees... I perquè no un vespre, tots ven abrigadets i en una platja? Amb unes antorxes, etc...

apa saluuuut!

dulak

teniu pensat comprar calendaris?? fem un compra conjunta gironina?

ratafia79


xaia

eiiii gironiiiiins!=)

fa poket k vaig comprarme la frago i no sabia d'aquestes kdadees per terres gironinees!! en la proxima k s'organitzii fare tots els possibles per venir...que encara no conec a massa ningu del foro i em sembleu una gent de pm!!

com que he descobert aket fil ara...jo vaig fer la meva compra de calendaris des de zona barcelona, pero si us animeu a comprarne em borraré d'alla per apuntarme aki..k la veritat es que no em va gaire b anar fins a bcn un dijous...

ja direu algu suposu :P

saluuut!

firewheels

Per això cap problema, baixo un dia a Bcn a buscarte els calendaris i pujo dijous a Girona a dartels, esque visc al mitj i tant vaig a Montjuich com a Txirona  ;D a més, tinc ganes de tornar a veure aquesta colla de dròpols  .meparto

xaia


lepol

Feliz año 2009! Feliz año 2009! Feliz año 2009! Feliz año 2009! 

A todos o todas.
[youtube=425,350]  ="http://www.youtube.com/v/PGKcRZ_FLo4">;  [/youtube] 

     

EMRIC

y prospero anyo nuevo.
a ver si este año nos vemos las caras
nuevas iniciativas
nuevas propuestas
mas comida?

Txetxo

S'olora una pròxima trobada gironina, no queda gaire i un dijous pròxim ens veiem. Hem de conèixer a aquesta gent nova que ve amb moltes ganes, no??? Indret: Montahau, lloc mític per a nosaltres, dia: ???

firewheels

Ostres Txetxo, si ho feu dijous que vé m'hi apunto, que últimament estic molt per Girona i us trovo a faltar  ;)

duee


firewheels

Si, si voleu, esclar, jo estaré per Girona city dimecres i dijous  ;D

furmala


firewheels

Al final aquest dijous aniré a Bcn, haig de recollir els calendaris per portarlos la setmana que ve a Girona, a part de la Xaia a algú més li pujo calendaris?