[BARCELONA] Compra conjunta calendarios Barcelona

Iniciado por cresteo, Diciembre 19, 2008, 23:53:58 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

guir

pues eso! darle les gracias a cresteo, por el curro que se ha pegado y lo bien que lo tenia todo organizado!!
un abrazo!

dvd8d8

Pues MUCHAS GRACIAS!!! Cresteo y Dulce, por ese currazo!!!

Un abrazo!!

cresteo

moltes gràcies a tots de part de tots dos,pel reconeixement  .bici  :-*
be, tal i com vam parlar air, ens aventurem a fer una 2ª comanda de calendaris. .loco1
hem de reunir com a minim 34 calendaris per no pagar despesses d'enviament.
A falta de parlar amb el foro per confirmar que ens els poden servir, comencem la llista:

Topecrack................2 calendaris
Juan isaac................2 calendaris
chevere...................1 calendari.

Carlos VW

Ueeeeeee!!!
Yo me apunto!
Que ya me he quedado sin calendarios!

Topecrack................2 calendaris
Juan isaac................2 calendaris
chevere...................1 calendari.
Carlos VW................3 calendaris
Un espíritu noble ensanchece al hombre más pequeño

eliseu

 Cresteo i Dulce moltes,moltes gracies per tot el treball que feu per tots nosoltres ahir ben
marcha deseguida pro esperem puja un altre dijous, repeteixo moltes gracies i de la meva dona´
la Fe.

Pep1valen

Dons jo també reconec la feina de Cresteo i li torno a donar les gràcies i a més aprofito per expressar la satisfacció que vaig experimentar en anar a la meva primera trovada amb furgoneteros. La veritat és que, encara que m'ho havien dit, vaig flipar amb l'ambient de germanor que regnava ahir per la tarde. Em feia la sensació de que, tot i no conèixer a ningú, coneixia a tothom. També vaig trobar d'allò més interesant els intercanvis amb la gent de viatges, experiències, coses vàries,... no sé, va ser molt positiu, espero anar més dijous. Arreveure. ;)

subiyama

doncs una altre molt content d´haber baixat i de coneixer a alguns de vosaltres en persona, la veritat és que molt satisfets, com diuen esperem tornar a repetir i anar baixant de tant en quant!

sou tots collonuts!!!! .palmas


moltes gràcies als que heu dedicat hores i mal de cap en el tema! .palmas

ens veiem!
proverbio touareg:
"Vosotros tenéis los relojes, pero nosotros tenemos el tiempo"

nomellamescarlitos

 >:( coi!! Ahir volia anar a recollir els calendaris i conèixer-vos però és impossible!! El meu cap, tot i no saber que el Dijous vull anar a Montjuic, no hi ha Dijous què em deixi sortir aviat ... Espero que amb tant bona organització com sembla què hi ha, no hagueu decidit enrotllar les fules dels meus calendaris.. ;D ... Intentaré anar-hi la setmana què ve, però per si no puc, no hi haurà algú de Sadadell que sigui tant amable d'agafar-los i quedem a Sabadell??

Gràcies i perdoneu pel "gorroneo' "
Ràfagues

trinker

Ei gent!

Va ser collonut pujar anit a Montjuïc, un ambient de p.ta mare i la gent RECOLLONUDA(i els gossos).

Gràcies a cresteo i a Dulce per portarnos els calendaris.

Records a origuli i l'amic de Canet de Fals per la seva truita de 3 pisos(en 2 paraules: in - prezionante), a Desaforo(Lodoooo! .meparto) i a tots en general que ens veu tractar com si fóssim família.

Uns petons de part de la Joana i meva.

Salut!!!!!!!


Desaforo

Uy uy uy cuanto baboseo... jajajjajaajaja .meparto .meparto .meparto

Salut

Desaforo

Cita de: nomellamescarlitos en Enero 30, 2009, 19:10:31 pm
>:( coi!! Ahir volia anar a recollir els calendaris i conèixer-vos però és impossible!! El meu cap, tot i no saber que el Dijous vull anar a Montjuic, no hi ha Dijous què em deixi sortir aviat ... Espero que amb tant bona organització com sembla què hi ha, no hagueu decidit enrotllar les fules dels meus calendaris.. ;D ... Intentaré anar-hi la setmana què ve, però per si no puc, no hi haurà algú de Sadadell que sigui tant amable d'agafar-los i quedem a Sabadell??

Gràcies i perdoneu pel "gorroneo' "
Ràfagues


Si m'ho haguessis dit ahir , te'ls hauria recollit, soc de sabadell

Salut

nomellamescarlitos

Ja, però jo el què volia era anar-hi personalment. Encara no he anat mai :-[ i em fa gràcia anar-hi però... A veure si pel proper Dijous.... Encara que ho dubto. Em fot perqué estic fent anar malament al que s'ho ha currat i els ha comprat... Per això demano ajuda, per no seguir donant-li la llauna a ell. Pel Dijous que ve, avisaré Dimecres de si puc anar o no i a veure si hi ha sort.

Merci !!

jordi

Febrero 01, 2009, 12:01:32 pm #237 Ultima modificación: Febrero 01, 2009, 12:04:08 pm por jordi
Aun a riesgo de ser repetitivo, el expresar agradecimiento no deberia limitarse...Moltes gracies Cresteo i Dulce per el vostre curro que ens ha veneficiat a tots!!!Vaig coneixer gent  de lo mes maca i tot gracies a vosaltres.A partir d´ara no nessesito cap excusa per pujar un altre cop,perque m´encantara fer-ho.Espero arribar a temps a aquesta truita la propera vegada.
Per cert...Com he aconseguit deixar de ser "novato"?jo no he fet res...pero ara hem serto millor.
SALUT!!!

kangoonero

Hola a tots,
Sóc Kangoonero, de Sabadell.
Tenim 2 calendaris demanats, però els dijous no podem anar a Barcelona.
Si hi ha algú que sí que pot, que ens ho digui i els recollim a Sabadell o aprop.

Gràcies per endavant
Kangoonero

doloymanuel

Gracias Cresteo por el curro que te has pegao con esto de los calendarios y gracias Desaforo por recogermelos.. Salut .sombrero .sombrero