[BARCELONA] Compra conjunta calendarios Barcelona

Iniciado por cresteo, Diciembre 19, 2008, 23:53:58 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

skolani

Cita de: mkks en Enero 28, 2009, 22:55:59 pm
Per on es millor entrar, si vinc deTerrassa, agafanc la C58 i ronda litoral o agafant l'Ap7 y entrar per baix?

C-58 i despres la ronda fins que ets trobis el trencall del cementiri de montjuic. Sortida 13. Quan hagis sortit de la ronda aniras vorajant el cementiri tota l'estona per ma dreta per una avinguda i despres gira a mà dreta pel carrer del foc amunt amunt amunt i despres si mires el mapa que que penjat el meu gran amic sr. Ves alla estarem.  8) 8)

Ves

yo subire con furgo, pq ho subo con furgo o subo a pedales  .meparto

Macacas


trinker

Yo subo esta noche, si alguien de Manresa quiere que se lo recoja que lo diga.

Salut!!!

pelomuelle

Que jo tambe vindré amb la furgo!!!! us coneixaré aquesta nit!!
Fins després!!

cresteo

Cita de: Ves en Enero 28, 2009, 11:00:42 am


espero que serveixi d'ajuda  ;D

Nomes recordar una coseta:
el lloc de trobada NO es exclusiu BSV, si bé els BSVerus, ens trobem aqui. Es un lloc i un dia perque vingui tothom qui vulgui. de fet, es anterior a la creaciò de la BSV
;)

Macacas

Ei, ja tinc els calendaris només em cal felicitar altra vegada a CRESTEO (i familia) per la feinada que han fet, creec que no sabem els mals de caps que comporta preparar aquestes coses que a vegades sembla tant senzilles.
Això també m'ha obligat a venir a Barcelona i coneixer part de la gent que es reuneix setmanalment en aquest lloc i a gent que com jo era el primer cop que venia.
Espero pujar( o baixar) més vegades cap a Barcelona i passar part d'aquestes vetllades que us curreu aqui.

Fins la propera,
Mkk's

skolani

Cita de: mkks en Enero 29, 2009, 23:56:45 pm
Ei, ja tinc els calendaris només em cal felicitar altra vegada a CRESTEO (i familia) per la feinada que han fet, creec que no sabem els mals de caps que comporta preparar aquestes coses que a vegades sembla tant senzilles.
Això també m'ha obligat a venir a Barcelona i coneixer part de la gent que es reuneix setmanalment en aquest lloc i a gent que com jo era el primer cop que venia.
Espero pujar( o baixar) més vegades cap a Barcelona i passar part d'aquestes vetllades que us curreu aqui.

Fins la propera,
Mkk's

Encantat nanu!! i fins la proxima quan vulguis digues la teva al post dels dijous i puja o baixa quan vulguis. ostras me marejat .meparto
.ereselmejor CRESTEO .ereselmejor !!!!!

Wallasmitsu

   Eii, que jo me n'he anat sense donar-te les gràcies per organitzar-ho tot! Jo també era la primera vegada que venia, aviam si ens animem un altre dia i venim un altre dijous.

  Salut!

Ves

HEY pandilleros a sobarla que dema toca curarrrrr  .lengua2

bonanit a tots!!!! .bebe

Desaforo

Enero 30, 2009, 07:53:24 am #220 Ultima modificación: Enero 30, 2009, 08:15:17 am por Desaforo
Bon dia...

Encantat d'haver pujat i coneixer gent, als qui en va donar temps, amb tanta gent no vaig poder parlar amb tothom, aixi que salutacions per tots, el Lodo tambe us saluda...
Q wapos els calendaris...!!!

Salut

Ves

bon dia a tothom jo vaig saludar el lobo el proxim dia a tu ejejejejejejejejej

Desaforo

Cita de: Ves en Enero 30, 2009, 08:34:14 am
bon dia a tothom jo vaig saludar el lobo el proxim dia a tu ejejejejejejejejej


Lobo nollll, lodo... jejejejejeje...

Salut

Ves

ya decia yo que era muy manso para ser un lobo jajajajajaajaja

perdon Lodo no nos entendimos cuando me presente  .meparto .meparto

piscoboy

Jo també vull donar les gràcies per tota la feinada de reunir la pasta, a la penya i el calendaris!
es el meu regal d'aniversari! genial.

salut gent!