BARCELONA SUPERSTAR VANS

Iniciado por danikraft, Mayo 27, 2007, 18:55:11 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 7 Visitantes están viendo este tema.

bea


"No heredamos la tierra de nuestros padres, la tomamos prestada de nuestros hijos"

www.aticgrafic.com
www.infomapas.com

Chevere

Cita de: duee en Septiembre 09, 2008, 10:38:22 am
Bueno com a dit el perla en el fil de la bsv de barcelona aquest cap de setmana fan tirada cap a terres banyolines i estaran instalats a casa meva de divendres a diumenge si algu li fes gracia pujar esta invitat ... (aprofitant que la pepi i la fani de bilbo estaran per l'escala segurament farem una escapadeta per anarles a veure)

PD: si algu li interessa pujar no hi ha problema casa meva es casa vostre, hi ha lloc per furgonetes.

Bueno como a dicho el perla en el hilo de la bsv en barcelona este fin de semana hacen tirada hacia tierras banyolines y estaran instalados en mi casa del viernes al domingo, si a alguien le interesara subir esta invitado ... (aprovechando que la pepi i la fani de bilbo estaran por l'escala seguramente haremos una escapadeta para ir a saludarles)

PD: si alguien le interessa subir no hay problema mi casa es vuestra casa, hay lugar par aparcar las furgos !!


.yupiii .yupiii .yupiii .yupiii

ferbotten

Pos jo tampoc m'apunto  :-\

Vaig a passar aquests 4 dies amb la family al pirineu aragones.....Lo bo, que netejare la Ferbotten a full, per tenir-la llesta per Vanoia i per futures kdd's
Que us vagi molt be tot!!!!

Salut!!

Txetxo

FELICITATS LAURA!!!!

Duee jo ja et diré alguna cosa si pugem o no

Duee yo ya te dire algo si subimos o no

furmala


Chevere

Cita de: VWoladores en Septiembre 08, 2008, 09:17:28 am
Ja he tornat de vacaaaaaaaaaaaaaaances.. sniff...

Ya he vuelto de vacasiones....

Què tal gent?!? Com han anat les vostres?

Nosaltres Dolomites i Slovenja... i un dia a Hvratska (Croàcia)... gran kilometrada...

Aviam si tinc temps de fer crònica.

Què tal las vuestras? Nosotros Dolomitas y Eslovenia y un dia en Croacia... vaya tute de Km... a ver si tengo tiempo de hacer la crónica... no tengo ni las fotos bajadas...

VwoL!




Me alegro de leerte, se acaba lo bueno noi  ;)
Queremos unas  .fotografo

VWoladores

Cita de: Chevere en Septiembre 09, 2008, 16:04:02 pm
Me alegro de leerte, se acaba lo bueno noi  ;)
Queremos unas  .fotografo



Hola bonica!

Suchuro que las pongo, pero la semana que viene... que esta ya la tengo liadilla...

Vwol!




Aramys

Moltes felicitats LAURA GUAPA!!! ;D;D   quasi vas neixer l´11 de setembre!!

Ale!!
*imagen borrada por el servidor remoto

..per cert l´11 de setembre tots amb la senyera o l´estelada al balco!!

lavall



iiiiiija! Ale trobada Bsv a l'estirada de corda més emocionant del Baix Montseny!
No sé si es veu massa bé, però hi ha en Marc, en Ramon i l'Eudald.. xDD
jajajajajja el dia de la furgofesta feien més força que ahir, perquè van perdre!
I les dones vam guanyaaaaaaaar!!! iuju!

Un peto a tothooooom!

... potser caldria que trenquéssim la rutina
fent algun gest desmesurat,
alguna sublimitat que capgirés la història...

firewheels

Visca els Montnegres!!!
Aunque nuestras mujeres sean más fuertes que nosotros .meparto .pesas
A ver si el año que viene se apunta alguien más de la BSV a hecharnos una mano ;D
Helena, com t'ho curres guapisima!!!

Dau i Fitxa

 .palmas .ereselmejor .llorando MOLTES MERCIS A TOTS!!!!!
Crec que es l'any que més gent m'ha felicitat... merci de veritat, perque no sabeu el que emociona veure que hi ha tanta gent que et desitja un bon dia d'aniversari... o si?? jejeje
Que no sé expresar tot el que us hauria de dir.... us reservo a tots una gran gran abraçada pel proper dia que em trobi amb cada un de vosaltres!!!!
Un superpetonás!!!!!
.superpetó

Creo que es el año que más gente me ha felicitado!! gracias de verdat, porque no sabeis lo que emociona ver que hay tanta gente que te desea un feliz día de aniversario... o si?? jejeje Que no sé expresar todolo que os tendría que decir... os reservo a todos un gran abrazo para el próximo día que me encuentre con cada uno de vosotros!!!!
un superbeso!!!!

MultiPowerVan

MOLTES FELICITATS!!!  i viam si ens veiem aviat q ja us trobo a faltar!!  un peto ben gran.  .tarta .tarta .tarta


Ya queda menos.........

RAMOVIL

  Moltes felicitats Guapa, per molts anys .

RAMOVIL

Septiembre 09, 2008, 23:40:44 pm #5368 Ultima modificación: Enero 04, 2009, 12:44:17 pm por RAMOVIL
  Us deixo una mostra de les festes de Sant Celoni


Al final i gracies a les noies L'Helena va aconseguir las claus de la ciutat.

Dau i Fitxa

Merci Dan! a veure si es veritat i et deixes veure el pel!
Chévere! com saps que faig 18??
Aramys! quina foto mes maaaaaaaaca, l'11 l'estelada la penjaré de la furgo a San Sebastian!!!!
Mo! a labanya te feig els cóctels que vulguis!!! maka!!!

un petonás a tots!!! per cert, flipareu les fotos que penso fer amb la meva super  .fotografo nova!!!! ... si la sé fer servir... algú que sapiga d'algún curset facil de fotografía?? .meparto

Merci Dan! a ver si es verdat y te dejas ver el pelo!!
Chévere! coo sabes que hago 18??
Aramys!! que foto más bonita!!! el 11 la estelada estará colgada de la furgo en San Sebastián!
Mo en Albanyá te hago los cócteles que quieras!!!!
Un besito a todos! porcierto,  flipareis con las fotos que pienso hacer con mi super  .fotografo nueva!!! si la sé usar... alguien sabe de algún cursillo de fotografía facilito??