BARCELONA SUPERSTAR VANS

Iniciado por danikraft, Mayo 27, 2007, 18:55:11 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 7 Visitantes están viendo este tema.

TREBLAH

Julio 22, 2008, 19:33:15 pm #4800 Ultima modificación: Julio 22, 2008, 19:35:35 pm por TREBLAH
Algu sap parlar frances?????

es q kuan vaig estar a frança un gabacho borracho hem va trencar el paraxocs de la trutu i no hi ha manera d'entendrens pel movil per saber el seu numero de polisa... a veure si el dijous algu hem pot donar un cop de ma... :-\

jejeje avui estik pidon....

salut!

firewheels

Cita de: TREBLAH en Julio 22, 2008, 19:33:15 pm
Algu sap parlar frances?????

es q kuan vaig estar a frança un gabacho borracho hem va trencar el paraxocs de la trutu i no hi ha manera d'entendrens pel movil per saber el seu numero de polisa... a veure si el dijous algu hem pot donar un cop de ma... :-\

jejeje avui estik pidon....

salut!



Dijous no podré pujar, aniré a veure els focs de Blanes, però si algún altre dia al vespre pases per casa parlarem amb aquest gabatxo sacrileg que s'ha atrevit a profanar la Trutu .lengua2 ;D

Dau i Fitxa

 .meparto .meparto
feu una video conferència i per senyes s'enten tothom!!!
Es que el que no et pasi a tu amb la trutu...

Cita de: firewheels en Julio 22, 2008, 19:49:02 pm
gabatxo sacrileg que s'ha atrevit a profanar la Trutu


.ereselmejor .meparto

Aramys

Cita de: Dau i Fitxa en Julio 22, 2008, 18:13:48 pm
hombre aramys!!!!  pensavem que t'havies caigut pel water!!!! jajajajaja m'alegro de tornar-te a llegir, que una setmana i pico sembla moltisim al fil de la BSV!!!! (Presi, a ti tambien se te ha echado de menos, pero tú sabíamos donde estabas) Espero veure-hos a tots els dijous!!!
:-*
PD: BSV araun de guol!!!!!





Hola guapa! he estat una setmaneta i escaig desintoxicant-me d´ordinador...  ;)

Dau i Fitxa

Cita de: Aramys en Julio 22, 2008, 21:24:33 pm
Hola guapa! he estat una setmaneta i escaig desintoxicant-me d´ordinador...  ;)


osti! que s'encomana aixó de l'intoxicació?? es que... no sé... em començo a notar... com si...  .vomito

Ens veiem dijous!! petonets!!!

Xavitek

Cita de: VANdido en Julio 22, 2008, 11:28:31 am
xavi, mi hermano ayer la fue a recojer, este mediodia haber si me acuerdo y te paso la direccion.

.adios

Ok Jordi !! , ja em dirás !!

TREBAAAAHHH !!! has tornat !!
No ho se , si les neveres de t3 funcionen amb compresor ( que jo diría que si ) si que porten una cárrega de gas , MURFLAIS  , em refería a el gas frigorífic !! ;) , igualment merÇi !!
Salut !!


BIHAR LARTE BONAPARTE !!

BOXER57

Treblarh que li as fet a la trutu, tio as mirat que la bombona tingui gas, si fa molt de temps que no sutilitsa sa de treura la nevera i dunarli la volta jo hu vaig fer i ostia encara no se com vem conseguir que funsiones, es un merde pero la veritat es que despres funsiona be .loco2             

MO

be nens ,despres de veure com va la caloreta i l'estiuet els MOLT ILUSTRISIMS SRS. TARRAGONINS hem decidit que durant l'estiu NO PUJAREM a barna els dijous  .palmas .palmas
axi que d'es d'ara mateix queda oberta la versio d'estiu dels dijous la T.S.V. .

aixo vol di que anirem fent les reunions dels dijous itinerant, un dia aqui , i un dia alla, peró SEMPRE   en terres tarragonines, un dia a calafell, un dia a montblanc, un dia a ascó....................aixi que per començar el primer dijous tarragoni el farem a .................... EL MORELL  .meparto

AIXI QUE ...... us esperem


P.D. el que tingui coll**s de venir amb garrafes  per prendre aigua cap a casa .lengua2 , se li punxaran les rodes de la furgo ..jejejeje
o follem tots o tirem la puta al riu!!
odio la banda sonora de "TITANIC"
i a todos los que dejan a su perro suelto


xolo

o que be!!! al costat de casa!!! com us enrolleu.... . meparto .meparto .meparto
jo segur que vinc .palmas


1-xolo



salut!



Uploaded with ImageShack.us

RAMOVIL

  Hola family, per norma general, les neveretes de les T3 (millor furgo camper del mon, conegut) son neveres de absorcio, aixo vol dir que no porten, el conegut freon, portem gas per calentar el circuit de l'amoniac, si no funciona a gas lo primer que faria jo, es treure el regulador y obrin l'aixeta de pas de la nevera i pulsan el cebador de encendre, fe una bona bufada per el tub del gas per netejar el xicle, us puc garantir que funciona.

Perla Negra

Cita de: xolo en Julio 23, 2008, 00:38:31 am
o que be!!! al costat de casa!!! com us enrolleu.... . meparto .meparto .meparto
jo segur que vinc .palmas


1-xolo



salut!


Que portin tambe bosetes de plastic transparent per omplir a la ximenea de la petroquimica per ambientar a casa seva, que com que la gent esta de vacances fora de Barcelona, no hi ha tanta contaminacio ambiental i tenen mono de fum...
Ja som mes 3a i JACK SPARROW (segons com igual s´apuntA tota la patoleia; l´Amazona, el Vicisadic i la MiniMo)

QUE GRANDE ES ESPAÑA... Y MAS CON MAREA BAJA. (Chumi Chumez)

SANDRAT3

Cita de: MO en Julio 23, 2008, 00:34:42 am
be nens ,despres de veure com va la caloreta i l'estiuet els MOLT ILUSTRISIMS SRS. TARRAGONINS hem decidit que durant l'estiu NO PUJAREM a barna els dijous  .palmas .palmas
axi que d'es d'ara mateix queda oberta la versio d'estiu dels dijous la T.S.V. .

aixo vol di que anirem fent les reunions dels dijous itinerant, un dia aqui , i un dia alla, peró SEMPRE   en terres tarragonines, un dia a calafell, un dia a montblanc, un dia a ascó....................aixi que per començar el primer dijous tarragoni el farem a .................... EL MORELL  .meparto

AIXI QUE ...... us esperem


P.D. el que tingui coll**s de venir amb garrafes  per prendre aigua cap a casa .lengua2 , se li punxaran les rodes de la furgo ..jejejeje





ole ole, ole.............. jo m'apunto a la TSV................ i a móra també en farem alguna?
a l'atzar agraeixo tres dons: haver nascut dona, de classe baixa i nació oprimida. I al tèrbol atzur de ser tres voltes rebel

com la nit cara pigada, com la foscor ben morena

Dau i Fitxa

osti!!! i el 14... a on fareu la quedada TSV??? Fareu??? a aquesta si que ens apuntem!!!!

VWoladores

Cita de: MO en Julio 23, 2008, 00:34:42 am
be nens ,despres de veure com va la caloreta i l'estiuet els MOLT ILUSTRISIMS SRS. TARRAGONINS hem decidit que durant l'estiu NO PUJAREM a barna els dijous  .palmas .palmas
axi que d'es d'ara mateix queda oberta la versio d'estiu dels dijous la T.S.V. .

aixo vol di que anirem fent les reunions dels dijous itinerant, un dia aqui , i un dia alla, peró SEMPRE   en terres tarragonines, un dia a calafell, un dia a montblanc, un dia a ascó....................aixi que per començar el primer dijous tarragoni el farem a .................... EL MORELL  .meparto

AIXI QUE ...... us esperem


P.D. el que tingui coll**s de venir amb garrafes  per prendre aigua cap a casa .lengua2 , se li punxaran les rodes de la furgo ..jejejeje


JO això d'Ascó, com que em sona a partícula radiactiva, como que no vengo...

Al Morell Mo ho sento, però massa precipitat... tinc la sra fent pràctiques per l'examen de moto d'urgència (el canvien al setembre) i el dijous a Montjuïch em va de perles...

Suchuru que vinc a alguna propera TSV... però ni a Ascó, ni Vandellós, ni a Flix...

Vwol!

westy

TSV!!! Quina enveja que em feu!!

TSV!! Menuda envidia me dais!!

Que us ho paseu molt be. Jo no puc pujar. Començo vacances el proper divendres...

Que os lo paseis muy bien. Yo no puedo subir. Empiezo vacaciones el viernes próximo...

Una abraçada
Salut!

VW T3 Syncro 1.6 Weinsberg "SPIN"