BARCELONA SUPERSTAR VANS

Iniciado por danikraft, Mayo 27, 2007, 18:55:11 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 14 Visitantes están viendo este tema.

xolo

hola a tots,la granja dels frares encara i som ven rebuts
estaria be el cap de setmana del 17 de desembre fer
un dinar de germanor

ja direu alguna cosa els intarasats :-* :-*

salut i força .malabares .palmas



Uploaded with ImageShack.us

bea


"No heredamos la tierra de nuestros padres, la tomamos prestada de nuestros hijos"

www.aticgrafic.com
www.infomapas.com

jordiwagen

a mi m'intAAAAAAresa! .baba
El 17...ja m'ho faré anar bè!
Peti qui peti!
.panico

RAMOVIL

 Al meu el 17 si em va bé, però no em podria quedar a dormir,
ja que al dia següent tenim moguda al barri i ja l'hem ajornat dues vegades.
   Però  .palmas .palmas .palmas

VWoladores

Noviembre 21, 2011, 09:51:32 am #7519 Ultima modificación: Noviembre 21, 2011, 09:55:23 am por VWoladores
Vinguen doncs, el 17, m'ho apunto... és allà on la calçotada? bé, ja hi ha temps per posar un gugel maps...;-)

Vwooooool! això sí que serà una trobada de "clàssics VW"...:-)))

Que algú avisi al Ferranot!! que no es connecta ni que el matin...;-))

RAMOVIL

Cita de: Perla Negra en Noviembre 14, 2011, 20:42:34 pm
Ara que a Cabrón muerto Cabrón puesto...A que no adivineu qui te mes probabilitats de gobernar...?
Pero no patiu no hay mal que dure cien años... ni culo que lo aguante...maxim 4 anyets.

Per fer passar les penes busquem un dia ni que sigui per veure volar algun il.luminat a Ager... 8)

Ja el tenim aqui,  .llorando 4 anyets  ??? ??? , no se pas si podrem aguantar.

Perla Negra

Cita de: RAMOVIL en Noviembre 21, 2011, 14:58:59 pm
Ja el tenim aqui,  .llorando 4 anyets  ??? ??? , no se pas si podrem aguantar.


Amb molta paciencia i resicnacio, si estem de sort no arribara a acabar el mandat. Contra la reprecio movilitzacio.


Despres d´aquest discurs incendiari...el 17 tampoc ens pinta malament com a minim per dinar. 8)

QUE GRANDE ES ESPAÑA... Y MAS CON MAREA BAJA. (Chumi Chumez)

FURGOCOMA

Cullera!!!! Quanta gent que fot anys (o mesos peró fa massa temps!!) que no veiem!!! Quina ilusió veuren's!! Nosaltres un dinar pot ben ser que podem pujar el dia 17, a dormir impossible, que tenim sopar i festa el divendres i diumenge compromis!

A veure si es fa el 17 i si podem venir!!


Vinga colla de malparits!!! tothom a reservar el 17!!
SENSE LES DONES NO HI HA FURGOS!!!

I proximamente.... VIII FURGOFESTA 5, 6 i 7 de Juliol 2013 Inscripcions/Informaciò/Fotos a www.furgofesta.blogspot.com


RAMOVIL

Cita de: FURGOCOMA en Noviembre 22, 2011, 13:59:25 pm
Cullera!!!! Quanta gent que fot anys (o mesos peró fa massa temps!!) que no veiem!!! Quina ilusió veuren's!! Nosaltres un dinar pot ben ser que podem pujar el dia 17, a dormir impossible, que tenim sopar i festa el divendres i diumenge compromis!

A veure si es fa el 17 i si podem venir!!


Vinga colla de malparits!!! tothom a reservar el 17!!


   Crec que esta clar, el dia 17 jalo.,  .palmas .palmas .palmas

VWoladores

oéoéééééé   oéoéééééééééééééééééééééééééééé´!!!

17 reservat per dinar de clàssics, en tota regla... de traje, evidentment, oi?  .loco1

Vingueeeeeeeeeeeeeeeeeeeee que avui fa solete!!!!!

Vwooooool!

Cobreti

Ok, dissabte 17 de desembre, dinar de traje!  .palmas
Sueños sin rumbo; en páramos quemados, la voz del viento (Uejima Onitsura, 1661-1731)

Cobreti

Ups!  :P La wiwi m'acaba de dir que el 17 no ens va bé... que tal dissabte 10?? Cau enmig de l'aqüeducte de festivitats però potser ens podriem veure... tot i que si ja teniu clar el 17, feu el 17. De totes formes, ja trobaríem algun altre dia  .brinda
Salute!
Sueños sin rumbo; en páramos quemados, la voz del viento (Uejima Onitsura, 1661-1731)

cresteo


xolo




Uploaded with ImageShack.us

jordiwagen