Furgos de Tarragona y Lleida

Iniciado por Juan Graná, Enero 24, 2011, 22:54:33 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

guery

Nos apuntamos a la Travi!

ya hemos recuperado la furgo, después de varios meses en el taller.. por fín!!; iremos a la furgofell y a las furgofallas, dos findes seguidos, así que contar con nosotros para la Travi, si no coincide que trabajo nos apuntamos! que guay, el año pasado estuvo muy muy bien!
"El futuro pertenece a quienes creen en la belleza de sus sueños"
"La vida es bella porque tú estás en ella"

atlaspegaso

Hola amigos. Alguien de vuestro foro me ha dicho que os puede interesar esta salida por el Matarranya en el mes de Abril
sl2
http://www.furgovw.org/index.php?topic=246758.0

cimbike

També pots comptar amb nosaltres, sinó capità aranya!!! I  .meparto .meparto .meparto

Sertx13

Podeu explicar una mica això de la TRAVI?

xolo

força travi la traviesa es un bar emblematic de torredembarra
on l'any pasat es va fer una trobada calçotada jejeje


salut



Uploaded with ImageShack.us

tessa

Bon dia me agradaria sapique si fareu lo del can TRAVI, podeu contar en mi.  .palmas

Sertx13

Si que ho coneixo!!!! Jo em vaig fer gran als estius a Torredembarra!!!! M'encanta el garito aquest.

tnttgn

estaré pendent de la data, aquesta vegada si venim ens apuntem a la calsotada y no només de visita.

M'ofereixo voluntari per ajudar a la elaboració dels calsots.! ;)

xolo

ehoh se saven datas per la travi

salut



Uploaded with ImageShack.us

JuulsFun


tessa

BON DIA, puseu dates per can TRAVI. Anemeuse . .palmas

punxalmenar

natres també tenim que ficar data per la trobada que hem de fer al nostre poble,  suposo que serà a l'abril, pero volia que no coincideixi amb la nacional, que jo tampoc no hi aniré pero bueno persiacas! haveure si us animeu a pujar a Almenar!
8A KDD EN ALMENAR (LLEIDA)  2, 3 y 4 de JUNIO DE 2023 | https://www.furgovw.org/foro/index.php?topic=382656.0 - http://www.almenarcamper.com

cimbike

Cita de: punxalmenar en Febrero 15, 2013, 10:36:44 am
natres també tenim que ficar data per la trobada que hem de fer al nostre poble,  suposo que serà a l'abril, pero volia que no coincideixi amb la nacional, que jo tampoc no hi aniré pero bueno persiacas! haveure si us animeu a pujar a Almenar!

A veure si aquest any coincideix que no treballo i podem pujar a Almenar. .panico .panico .panico

xolo

cuadreu agendas qque estem preparan una kdd calçotada a EL MORELL,La granja dels frares

els dies 13 i 14 d'abril


P.D:PROPERAMENT obrirem el fil.

     calçotada si en queden,sino lo que convingui


salut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 



Uploaded with ImageShack.us

cimbike

Cita de: xolo en Febrero 15, 2013, 11:51:52 am
cuadreu agendas qque estem preparan una kdd calçotada a EL MORELL,La granja dels frares

els dies 13 i 14 d'abril


P.D:PROPERAMENT obrirem el fil.

     calçotada si en queden,sino lo que convingui


salut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Un que ja no pot vindre. El 13-14 em toca kurrar.  .joder