[CATALUNYA] [GIRONA] [LOS JUEVES] Reunión itinerante quincenal.

Iniciado por Txetxo, Noviembre 17, 2007, 09:54:38 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

fonsu33

Marzo 27, 2009, 08:30:28 am #1095 Ultima modificación: Marzo 27, 2009, 08:32:50 am por fonsu33
*imagen borrada por el servidor remoto

ei !!! qui no hagui provat la Planxa del Duee NO SAP el que es perd!!!

TOTAL-BRUTAAAAAAAAL!!!!!! bona gent , bon ambient, bones furgos....  .palmas

PD:Jo estic en el grup del facebook de furgovw , si busqueu a l´Alfons U.... podeu afegirme com a amistat !!

en veiem companys!!

un 10 per la gent e Tarraco  .ereselmejor
que siempre tengas un camper en tus sueños!!

furmala

primer de tot: XOLO, MO8) i tresa  .ereselmejor   sou collonuts!!! quina sorpresa deu meu!!!!!!!!
quin dijous mes bestia....em sembla que ha sigut el cop que ha vingut mes gent, ja era hora cony que sempre som els mateixos.
duee vaya crack, va fer de tot el paio, el tiu amb les seves VICTORIA d' hivern, fent el sopar amb aquella planxa i fent el que mai s'ha de fer amb un LONGBOARD...jajaja bonissim em sembla que en fonsu te fotos  .fotografo
bueno vaig a agafar las bici que haig de fer kilometros  .meparto no m'ho creec ni jo. jajaja

CorT3s

Apesar de mi tubo roto, em va agradar molt venir, i coneixreus, perdoneu si al pricnipi entre noms, nicks del foro i tot anava ben perdut, mica en mica suposo. Lo dicho, una gent MOLT maca, i sort que en due no es va fer mal amb el longboard, pero tb va demostrar tenirlos ben posats ( o estar sonat jejeje) En fi, espero poder asistir mes dijous i anarvos coneguen una miqueta mes! Una abraçada per tots familia!




Marc.
Welcome to the Babylon Circus.

Mi LT28D del 1984:
http://www.furgovw.org/index.php?topic=194917.msg1711827#msg1711827

duee

Uouououououo perla/tresa/xolo/Mo moltissimes gracies per fotreus aquesta pallisa de kms i tot per veure 4 dropos, i es que aixo si que et fa dibuixa un somriwre a la cara, veure que per les amistats no hi ha kms que valguin ... sou gent d'aquella que set posa dintre el cor en un raconet i que mai vols que surtin ...

bueno i als altres també moltes gracies per pasarvos venir ... xerrar, regalar alguna abaraçada, un somriure ... i es que sense tots aixo no seria possible !!!

bufff a per cert CORTEZ no els tinc ven posats jo en dira que estic una mica sonat, o que pude no penso ... pero marc siusplau ara que ho recordo no portis mes el long que pude el proxim cop no torno a casa o acabem al hospital ... tinc rescades a la munyeca i a l'esquena ... bufff

sort que per avui ja s'acaba !!

firewheels

Quatre rascadetes? això no és res, ara no hem vinguis amb mariconades, i lo bé que t'ho vas passar?  .meparto

Ahir va ser genial!!!! moltísima gent, molta teca, un ambient inmillorable, sorpreses tarragonines, que més es pot demanar?  ;)

Una abraçada a tots i fins aviat!!!!!!!!!

Txetxo

GENIAL!!!!!! ;D
Va ser estupenduuuuuu, avui no m'aguantava els pets, però en els moments fluixos del dia, em venia ahir nit i revifava. M'ho vaig passar en gran, la petita família s'ha fet un xic més gran i això promet molt. Ens trobem a la pròxima.

PD. Com deia l'Asterix, aquest tarragonins estan ben boixos!!!!! .meparto (gràcies guapíssims per la sorpresa)

MO

be guapos amb una mica de retard, bastant........... us vull donar les gracies per l'acollida, ja sabeu que us estimem "un puñao" i per resumir una mica lo que va passar dijous nomes recollire unes de les frases celebres de la nit........

COM ANEU DE GEOGRAFIA CATALANA?
                                                  ON CAU SANTA PERPETUA DE LA MOGODA?
JO TAMBE TINC UN ZULO I NO SOC......  MAYORAL HACIENDO AMIGOS...               
                                    EN DUEE PORTARA POSTRES?
SI SON LES VICTÒRIES D'HIVERN............ LES PELFADES
                                  MIRA L'ALCON CALLEJERO
NOMES UN TROCET DE LLOM......... VA PERO AMB UNA BOLL.....
                    MARC NO PORTIS MES EL MONOPATI
SANTA TECLA QUIN DIA ES?
          :-*              :-*                      :-*                            :-*   
o follem tots o tirem la puta al riu!!
odio la banda sonora de "TITANIC"
i a todos los que dejan a su perro suelto



CorT3s

Ostieee, un finde sense mirar el foro i s'ha modernitzat, bufff, amb lo poc que domino aixo, ara va i es posa mes dificil.. aveure si se tornar a posar la foto de aqui la esquerre :P firewheels merci x la teva recepcio, em va encantar coneixret un tiu de pu__ mare! Fins d'aqui ben poqueeet!



Marc
Welcome to the Babylon Circus.

Mi LT28D del 1984:
http://www.furgovw.org/index.php?topic=194917.msg1711827#msg1711827

CorT3s

Ja tinc tub nou i artesenal :P! Ja no sona com una Harley :(  .meparto x cert aprofito per dirvos que al Dechatlon de Girona, me pillat una duxa portatil(bossa termica), que es calenta amb el sol, de 20 litros, per 9,95e i realment esta bastant bé. Vinga salut!



Marc.
Welcome to the Babylon Circus.

Mi LT28D del 1984:
http://www.furgovw.org/index.php?topic=194917.msg1711827#msg1711827


CorT3s

dema treballar 12 hores... :(  preneuvos una cerveseta de part meva si us reuniu :P jejeje salut!
Welcome to the Babylon Circus.

Mi LT28D del 1984:
http://www.furgovw.org/index.php?topic=194917.msg1711827#msg1711827

Limo

Cita de: EMRIC en Abril 02, 2009, 06:27:59 am
i dema?


Ei gent!!! dema feu alguna cosa!?

FIREWHELS, si quedem dema, hem podries fer un favor!? tenvio un mp!!

Salut atots!!
i

firewheels

Avui no quedem, i suposo que la setmana que vé amb festes pel mitg tampoc, però si és per algo de www.equipcampers.com hi pasaré demà a comprar coses per mí i un altre boig de provincies gironines osigui que ja ho saps  ;D

Aramys

Hola nens ;D aquest cap de setmana anem cap a Olot a una casa rural, entrem a la casa dissabte, pero si hi ha algú amb una mica de temps lliure i ganes de fer petar la xerrada, pujariem divendres a la tarde i fariem nit per alla ;D  algú s´anima? vaa que fa un munt que no ens veiem gironinssssss!!