[15] GIRONA - C.C. CALENDARIO 2015 - TANCADA-CERRADA (3-12-14)

Iniciado por PAUCAMPER, Noviembre 04, 2014, 01:15:47 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

jaumef

Sóc el número 13, quan em vaig apuntar no em vaig adonar però després quan ho vas dir em va entrar una mica de mal rotllo, .meparto .meparto però bé a partir d'ara sóc el 12 + 1 per si de cas.
L'important !!!!!! transferència feta de Jaume Forns, suposo que són 7 € ??????? i per recollir cap problema a Girona, Figueres o mig camí, ja ho concretarem.
salut,.
La vida es muy peligrosa. No por las personas que hacen el mal, sino por las que se sientan a ver lo que pasa.

Albert Einstein

PAUCAMPER

Cita de: Racord en Noviembre 21, 2014, 15:08:03 pm
Hola bones em podrieu dir quants diners són al final, gràcies.

Fins ara


tens 1 pack apuntat, per tant són 7€.
CALENDARIO FURGOVW 2024
¡Sin tu colaboración el foro desaparece!

PAUCAMPER

Cita de: jaumef en Noviembre 21, 2014, 18:04:08 pm
Sóc el número 13, quan em vaig apuntar no em vaig adonar però després quan ho vas dir em va entrar una mica de mal rotllo, .meparto .meparto però bé a partir d'ara sóc el 12 + 1 per si de cas.
L'important !!!!!! transferència feta de Jaume Forns, suposo que són 7 € ??????? i per recollir cap problema a Girona, Figueres o mig camí, ja ho concretarem.
salut,.


sí Jaume, com que hem arribat als 15 packs (12 + 3  ;D ) no hem de pagar ports, només els calendaris què són 7€ cada pack.
CALENDARIO FURGOVW 2024
¡Sin tu colaboración el foro desaparece!


hore

TEMPLO DE LAS RATAS EN KARNI MATA (INDIA)
http://www.youtube.com/watch?v=2cole8Irweg



albacarla

PAUCAMPER , acabo de hacer la transferencia, lo unico es que he puesto mi nick , pero miro el resguardo y no lo veo reflejado , solo veo mi nombre, por si  acaso te lo paso ( Juan Manuel Sanchez Acle)
ya me haras saber si esta todo ok.
gracias .palmas .palmas .palmas

josearada


lazaro01

PAUCAMPER,  yo en el concepto de la transferencia puse mi nick.

Salutacions

PAUCAMPER

llista actualitzada.

les transferències em triguen 4 dies en poder veure-les (el segon dia em surt l'ingrés però amb el nom i els 2 dies totes les dades), els ingressos directes crec que em surten el mateix dia.

Juan Manuel gràcies per info, sense el nik estic perdut.  .panico

*************************************

lista actualizada.

las transferencias me tardan 4 días en poder verlas (el segundo día me sale el ingreso pero con el nombre y a los 2 días todos los datos), los ingresos directos creo que me salen el mismo día.

Juan Manuel gracias por info, sin el nik estoy perdido.  .panico
CALENDARIO FURGOVW 2024
¡Sin tu colaboración el foro desaparece!

mertxecj


carpecamper

Cita de: PAUCAMPER en Noviembre 13, 2014, 01:16:39 am
hore, en carpecamper no el tinc a la llista,  l'he d'apuntar  ???

vinga, vinga 3 més i ja estem a 15  .dedito3  .palmas .palmas .palmas


Si perdoneu, he estat perdut uns dies per temes de feina i quasi em quedo sense calendari.
Apunta'm siusplau, i ara miro com s'ha de fer l'ingrés.
Per mi perfecte quedar com l'any passat i si podem fer una cafè o una cerveseta millor.
Aquest any no sé si tindré la furgo... he venut la Merche i estem mirant de trobar una VW T5 4MO... però no la tenen en estoc i triguen mesos a servir-la.
Nuestras aventuras en http://carpecamper.blogspot.com.es/

carpecamper

Cita de: hore en Noviembre 13, 2014, 19:26:46 pm

BBBBUUUUUUUUUUUUUUFFFFFFFFFFFFFF .ladrillos   no l´apuntis aquest.... greu error .loco2 .loco2 .loco2   me liat amb el teu nom   :'( :'(


No, no t'has equivocat...
l'any passat vaig pujar jo els calendaris a Olot... ja ho dius bé...
Jo treballo a Girona si convé també puc pujar-los aquest any... ja direu.

Nuestras aventuras en http://carpecamper.blogspot.com.es/

hore

Noviembre 28, 2014, 21:05:31 pm #44 Ultima modificación: Noviembre 28, 2014, 21:07:29 pm por hore
Cita de: carpecamper en Noviembre 28, 2014, 19:44:13 pm
No, no t'has equivocat...
l'any passat vaig pujar jo els calendaris a Olot... ja ho dius bé...
Jo treballo a Girona si convé també puc pujar-los aquest any... ja direu.


" jam semlava a mi "....  pero una mica liat si que estava... creia que paucamper i carpecamper = a  el mateix... .panico .panico .panico

bueno... ara ja veig que no.. ;D ;D

Ahhh i tets tret la furgo??? xcert... ja que comentes que tarden a servir-la...com esta el tema de la t6???
TEMPLO DE LAS RATAS EN KARNI MATA (INDIA)
http://www.youtube.com/watch?v=2cole8Irweg