Furgos de Tarragona y Lleida

Iniciado por Juan Graná, Enero 24, 2011, 22:54:33 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

Olivenza

Bones!!! Us saluda unaltre de Tarragona .  .palmas 8)
Nosotros iremos el primer donde a la feria.

chechuproblemas

PunxAlmenar L'any que be , teniu pensat tornar a fer la KDD??? .malabares .malabares .malabares
Con LIMONCHELO las cosas se ven distintas. #FURGOCIRCUIT2016

punxalmenar

i tant chechu!!! tenim les ganes i tenim l'espai i ames aquest any han renovat moltes coses amb tema instal·lacions i les tenim que aprofitar. Haveure si la gent de Tarragona i Lleida s'anima a venir que estem molt apropet! ja nirem informant!

espero que ens veiguem avans en algun lloc pq fins al maig no toca!  .palmas .palmas .palmas .sombrero
8A KDD EN ALMENAR (LLEIDA)  2, 3 y 4 de JUNIO DE 2023 | https://www.furgovw.org/foro/index.php?topic=382656.0 - http://www.almenarcamper.com

Freestyler.cat

Cita de: punxalmenar en Octubre 04, 2014, 13:07:58 pm
i tant chechu!!! tenim les ganes i tenim l'espai i ames aquest any han renovat moltes coses amb tema instal·lacions i les tenim que aprofitar. Haveure si la gent de Tarragona i Lleida s'anima a venir que estem molt apropet! ja nirem informant!

espero que ens veiguem avans en algun lloc pq fins al maig no toca!  .palmas .palmas .palmas .sombrero


Jo no se de quina kdd parleu, però soc de Lleida i al maig m'apunto :D

alfarero12

Si es pot per feina alli estarem:D:D que segons m han dit punxa, va estar molt be;D;D

Enviado desde mi GT-I9100 usando Tapatalk 2


chechuproblemas

Cita de: punxalmenar en Octubre 04, 2014, 13:07:58 pm
i tant chechu!!! tenim les ganes i tenim l'espai i ames aquest any han renovat moltes coses amb tema instal·lacions i les tenim que aprofitar. Haveure si la gent de Tarragona i Lleida s'anima a venir que estem molt apropet! ja nirem informant!

espero que ens veiguem avans en algun lloc pq fins al maig no toca!  .palmas .palmas .palmas .sombrero


Espero anar-hi aquest any, he estat llegint el fil i veient les fotos i esta molt be!!!
Con LIMONCHELO las cosas se ven distintas. #FURGOCIRCUIT2016

alfarero12

Hola, bones:

Tinc una pregunta per la gent del delta de l'ebre.
Sabeu si es pot arribar amb la furgo o bici fins al far de la punta del fangar en aquesta època de l'any?

Fa temps que ho intento i sempre que hi he anat estava a petar de gent i l'accès pels camins anteriors al restaurant tancats amb cadenes.
He mirat pel satèlit del maps hi es veuen camins però clar no se com poden estar ara.
De no poder arribar amb la furgo ho faríem amb la bici, però vaig amb els tres nens, la gran amb 10 i el mitja amb 5 anys dominen molt la bici però si no hi ha possibilitat de passar per un bon tram per camí una mica compacte veig complicat que puguin aguantar molt per la sorra i jo vaig amb la cadireta de la bici i una nena de 2 anys i també es clava força a la sorra si no està compactada.

Com a últim recurs ho faríem caminant

Moltes gràcies. .palmas .palmas .palmas .palmas

punxalmenar

Alfarero bones! jo no et puc ajudar perque nomes hi he anat un parell de vegades, peró tens tres nens? com ho feu tanta gent amb una t5??? nosaltres ara som 4 i a l'estiu cap problema pero ara a l'hivern no se pas com ho faremm!!!  .panico .panico .panico
8A KDD EN ALMENAR (LLEIDA)  2, 3 y 4 de JUNIO DE 2023 | https://www.furgovw.org/foro/index.php?topic=382656.0 - http://www.almenarcamper.com

alfarero12

Cita de: punxalmenar en Octubre 09, 2014, 09:20:54 am
Alfarero bones! jo no et puc ajudar perque nomes hi he anat un parell de vegades, peró tens tres nens? com ho feu tanta gent amb una t5??? nosaltres ara som 4 i a l'estiu cap problema pero ara a l'hivern no se pas com ho faremm!!!  .panico .panico .panico


Ei punxa ho fem un damunt de l'altre ;D ;D ;D ;D. Noooo!!! La nena de 10 i el nen de 5 dormen junts, ho a dalt o a a baix, i la petita de 2 anys, la parenta i jo juntets. La solució està en la distribució interior. Jo tinc 3 seients amb les guies i el llit de baix el tinc amb 2  i ocupen les finestres del darrer i a la nit es baixa i tot queda un llit fins als seients del conductor.
La cuina, potty, aigua si accedeix amb el porton de darrera obert, per tant al hivern mala feina per cuinar a la nit ja que ho tens que fer amb el porton obert. També ho pots fer per dins per si algun dia plou molt o qualsevol inclemència però és una mica incòmode.

Ara a l'hiver practicament no sortim perquè entre el novembre i mig desembre curro els caps de setmana, festes de nadal, fira i etc... ja arriba el març i ja es pot començar a anar pel món, això sí, per llocs on faci bonança.

Aglgún dubte més ;D ;) ;) aquí estic.



chechuproblemas

Alfarero12 jo i vaig estar aquest estiu, pero no vaig veure el far... jajaja sorry!  .loco2 .loco2 .loco2
Con LIMONCHELO las cosas se ven distintas. #FURGOCIRCUIT2016

alfarero12

Cita de: chechuproblemas en Octubre 09, 2014, 21:36:27 pm
Alfarero12 jo i vaig estar aquest estiu, pero no vaig veure el far... jajaja sorry!  .loco2 .loco2 .loco2


;D;D si hi arribo t'envio una foto. Jaaaa

Enviado desde mi GT-I9100 usando Tapatalk 2


alfarero12

*imagen borrada por el servidor remoto

Al far he arribat i una foto he tirat jajaaja.
Aixo si caminant!!!

Enviado desde mi GT-I9100 usando Tapatalk 2


Glen_Grant

Ieps!!! Jo vaig estar per aqui diumenge, pero no vaig arribar al far, no anavem preparats per caminar, i voliem anar tambe a la punta de la banya.

chechuproblemas

Cita de: alfarero12 en Octubre 21, 2014, 00:29:43 am
*imagen borrada por el servidor remoto

Al far he arribat i una foto he tirat jajaaja.
Aixo si caminant!!!

Enviado desde mi GT-I9100 usando Tapatalk 2


.palmas .palmas .palmas
Con LIMONCHELO las cosas se ven distintas. #FURGOCIRCUIT2016

Roketto

Q pasa peña?..... no se q pasa q no me llegan los mensajes q ponéis, a ver si escribiendo yo me vuelven a llegar....


                                                        SALUDOS.