Furgos de Tarragona y Lleida

Iniciado por Juan Graná, Enero 24, 2011, 22:54:33 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 2 Visitantes están viendo este tema.

cerveri

A la propera cadena humana hem de reclamar el tram furgonetero!   .palmas

Nosaltres al matí estarem per la mani de Lleida i al migdia cap al Sénia falte gent!


Apa salut i el Sénia no es frontera!

Entre Cervera i Balaguer, camí de la llibertat dels Països Catalans.

Ariso

Nozone!!! Soc el nevot del Jordi nosaltres estarem prop del teu tram al 190 Riudoms, a veure si ens podem veure i t ensenyo els avenços de la meva Renault Master.

tnttgn

Cita de: cimbike en Septiembre 09, 2013, 11:03:29 am
No, no era jo. Aquest matí no he sortit de casa i aquesta tarda treballo.


Yo hem referia a el diumenge, era com la teva i ens va semblar que eres tu.



SAlut a tots!!

xolo

nosaltres som el tram dels monnars(Platge llarga.TGN)
ANIREM A DORMIR a la platge llarga despres del festival de las pisines del morell

salut i força



Uploaded with ImageShack.us

radikalrif

Cita de: cerveri en Septiembre 09, 2013, 14:10:25 pm
A la propera cadena humana hem de reclamar el tram furgonetero!   .palmas

Nosaltres al matí estarem per la mani de Lleida i al migdia cap al Sénia falte gent!


Apa salut i el Sénia no es frontera!

Doncs la veritat és que veient que som uns quants els que anirem a la via, podríem haver fet una KDD.
A veure si l'any que ve ens despertem avanç.

fontwagen

Septiembre 09, 2013, 16:46:36 pm #1610 Ultima modificación: Septiembre 09, 2013, 17:22:32 pm por fontwagen
Cita de: radikalrif en Septiembre 09, 2013, 16:12:38 pm
Doncs la veritat és que veient que som uns quants els que anirem a la via, podríem haver fet una KDD.
A veure si l'any que ve ens despertem avanç.


L.any que ve hem de nar a VOTAR

nozone

Cita de: Ariso en Septiembre 09, 2013, 14:53:42 pm
Nozone!!! Soc el nevot del Jordi nosaltres estarem prop del teu tram al 190 Riudoms, a veure si ens podem veure i t ensenyo els avenços de la meva Renault Master.

Si, ja et tinc fitxat, ja m'ha comentat en Jordi que ho tens bastant avançat jejej. Tinc ganes de veure-la!!!

Jordivw

Una furgo més de la zona que estarà  a la via el dimecres, ens falta  acabar de decidir la zona. Estem apuntats al Tram 0, i demà decidirem exactament on anem .  ;)

Ariso


Jordivw

Septiembre 09, 2013, 22:11:51 pm #1614 Ultima modificación: Septiembre 09, 2013, 22:13:54 pm por Jordivw
Cita de: Ariso en Septiembre 09, 2013, 22:06:10 pm
Jordivw!! On es el tram 0??

El tram 0, es un tram que han obert des de aquest dissabte per facilitar la participació de la gent, es trobaven que hi havia gent que no podia desplaçar-se a cobrir els poquíssims trams lliures que hi havia i volien  participar. Te apuntés al tram 0 i vas al tram que et vagui més be encara que ja estigui ple aquell tram. Suposo que se entén el que intento explicar?

Físicament no existeix el tram 0, és qualsevol tram.

radikalrif

Cita de: Jordivw en Septiembre 09, 2013, 22:11:51 pm
El tram 0, es un tram que han obert des de aquest dissabte per facilitar la participació de la gent, es trobaven que hi havia gent que no podia desplaçar-se a cobrir els poquíssims trams lliures que hi havia i volien  participar. Te apuntés al tram 0 i vas al tram que et vagui més be encara que ja estigui ple aquell tram. Suposo que se entén el que intento explicar?

Físicament no existeix el tram 0, és qualsevol tram.

A mi no m'acaba d'agradar això del tram 0 mentre quedin trams sense omplir.
Al final passarà que tothom anirà al tram que li donarà la gana per no moure el cul de casa seva i hi hauran trams, generalment urbans, amb massa gent mentre uns altres, més incomodes, estaran buits.
Entenc que hi hagi gent que vol participar i que no es pot desplaçar, però em sembla que també hi haurà molta gent que aprofitarà la ben entesa per no haver de moure's.

Jordivw

Cita de: radikalrif en Septiembre 09, 2013, 23:52:52 pm
A mi no m'acaba d'agradar això del tram 0 mentre quedin trams sense omplir.
Al final passarà que tothom anirà al tram que li donarà la gana per no moure el cul de casa seva i hi hauran trams, generalment urbans, amb massa gent mentre uns altres, més incomodes, estaran buits.
Entenc que hi hagi gent que vol participar i que no es pot desplaçar, però em sembla que també hi haurà molta gent que aprofitarà la ben entesa per no haver de moure's.


Soc de la mateixa opinió que tu, i segur que els trams urbans estaran més plens que la resta especialment Barcelona. Però també crec que una vegada pràcticament tota la via esta plena és el que s'havia de fer per fomentar la participació i que la gent es pugui inscriure, si no el que passarà es que la gent anirà als trams urbans sense inscriure.

Que quedi clar que per mi tothom és benvinguts. ;)

jirafo

siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii conseguido he sobrevivido al verano
toooooooooooooooooooma ya .malabares .malabares .malabares
Las tortugas tambien vuelan

punxalmenar

Cita de: jirafo en Septiembre 19, 2013, 17:12:53 pm
siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii conseguido he sobrevivido al verano
toooooooooooooooooooma ya .malabares .malabares .malabares



.palmas .palmas .palmas .palmas .palmas .palmas .palmas .palmas .palmas .palmas .palmas .palmas .meparto .meparto .meparto .meparto .meparto .meparto .meparto

jo tambéeeeeeeeeeee!!!!

que ha estat molt dur???????????????
8A KDD EN ALMENAR (LLEIDA)  2, 3 y 4 de JUNIO DE 2023 | https://www.furgovw.org/foro/index.php?topic=382656.0 - http://www.almenarcamper.com

punxalmenar

per cert aquest cap de setmana es festa major d'ALMENAR! així que si voleu venir ja ho sabeu, ja habilitarem una zona d'acampada  .meparto .meparto
8A KDD EN ALMENAR (LLEIDA)  2, 3 y 4 de JUNIO DE 2023 | https://www.furgovw.org/foro/index.php?topic=382656.0 - http://www.almenarcamper.com