Furgos de Tarragona y Lleida

Iniciado por Juan Graná, Enero 24, 2011, 22:54:33 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

FURGOGANXET

 Hola  hem repasat el llistat provisional de Furgoganxet, i trobem a faltar la representacio de la gent de Lleida i Tarragona.


   Os recordamos que existe un concurso de cuentos breves max 1000 palabras, en breve se colgaran las bases, ya podeis consultar el programa



http://www.furgovw.org/index.php?topic=268741.msg3136431#msg3136431

  Os esperamos.

punxalmenar

Cita de: FURGOGANXET en Junio 20, 2013, 00:04:52 am
Hola  hem repasat el llistat provisional de Furgoganxet, i trobem a faltar la representacio de la gent de Lleida i Tarragona.


   Os recordamos que existe un concurso de cuentos breves max 1000 palabras, en breve se colgaran las bases, ya podeis consultar el programa



http://www.furgovw.org/index.php?topic=268741.msg3136431#msg3136431

  Os esperamos.


nosaltres no podrem venir!!!  oooohhhhhh,  aquests dies coincedeixen amb la festa major d'Almenar, cita que no ens podem perdre! ho sentim molt! gràcies per les invitacions jjejej

Per cert algú ha fet el camí de ronda que hi ha desde Altafulla a Tarragona, com estan els accesos, per fer amb una petita de 1 anyet i mig? com ho veieu? l'hauria de portar al coll tot el rato?
8A KDD EN ALMENAR (LLEIDA)  2, 3 y 4 de JUNIO DE 2023 | https://www.furgovw.org/foro/index.php?topic=382656.0 - http://www.almenarcamper.com

punxalmenar

Cita de: Roketto en Junio 18, 2013, 23:38:07 pm
Que tal peña, com esteu? nosoltres per Sant Joan anem al camping de Montblanc, no amb furgo sino de bungalow. Ara mateix  la meva furgo esta al taller, el divendres passat em van trencar una finestra i em van prendre el móbil i coses de dintre i fa mes i mig a Cambrils, em van forçar la porta corredera i em van treure roba i altres coses. Ultimament tinc la negra amb la furgo. A veure si fem alguna cosa i ens veiem.


                                                  FINS AVIAT.


VAYA PUUUUUUUU    ADAAAAAA MALPARITs!!! ja ho saps ahoras d'inventar uns cierres per dins de la furgo almenys que estiguin mes rato, et vas fixar si hi havia alguna camara pels voltants ni que sigui d'algun banc o super o algo així per l'estil no se es per provar algo... bueno animos y haveure si no et tornen a molestar!

i que tal el camping de montblanc que es aquell que esta a la montanya que es veu quan vens de tarragona?

natres també vam anar a un camping de lux, al camping Stel, a Roda de barà, 39€ dia furgo + 2 adults + bebe i els 0.50 € per persona i dia del super impost turístic que s'han inventat!  car pero amb molts serveis, parceles amb molta sombra, i lo millor la piscina per als petits una passada i per als grans també, ara potser una mica massa de gent pero ja se sap per Sant Joan hi ha gent a tot arreu.

.....

Aquest cap de setmana anem a Salouuuu! anem a veure uns amics que estan allí tota la setmana, pero algú sap algun lloc on dormir dissabte per la nit?¿ que estigui mig bé???? merciii i bon cap de setmana tothom!!!!!!!!!!!1  .palmas .palmas
8A KDD EN ALMENAR (LLEIDA)  2, 3 y 4 de JUNIO DE 2023 | https://www.furgovw.org/foro/index.php?topic=382656.0 - http://www.almenarcamper.com

valencianet

Hi ha una platja on pernocta molta gent esta entre Salou i Tarragona, anant per la carretera secundaria que uneix les platjes.
Exactament no et puc dir on està perque jo ho vaig trobar una nit de casualitat l'estiu pasat.
A veure si tens sort...

Roketto

Julio 02, 2013, 00:03:30 am #1519 Ultima modificación: Julio 02, 2013, 00:10:32 am por Roketto
Cita de: punxalmenar en Junio 28, 2013, 19:45:55 pm
VAYA PUUUUUUUU    ADAAAAAA MALPARITs!!! ja ho saps ahoras d'inventar uns cierres per dins de la furgo almenys que estiguin mes rato, et vas fixar si hi havia alguna camara pels voltants ni que sigui d'algun banc o super o algo així per l'estil no se es per provar algo... bueno animos y haveure si no et tornen a molestar!

i que tal el camping de montblanc que es aquell que esta a la montanya que es veu quan vens de tarragona?

natres també vam anar a un camping de lux, al camping Stel, a Roda de barà, 39€ dia furgo + 2 adults + bebe i els 0.50 € per persona i dia del super impost turístic que s'han inventat!  car pero amb molts serveis, parceles amb molta sombra, i lo millor la piscina per als petits una passada i per als grans també, ara potser una mica massa de gent pero ja se sap per Sant Joan hi ha gent a tot arreu.

.....

Aquest cap de setmana anem a Salouuuu! anem a veure uns amics que estan allí tota la setmana, pero algú sap algun lloc on dormir dissabte per la nit?¿ que estigui mig bé???? merciii i bon cap de setmana tothom!!!!!!!!!!!1  .palmas .palmas
Hola Edu, si es aquell que es veu a la dreta pujant cap a Lleida. Esta molt guapo, parcel.les grans i amb ombra, zona esportiva, piscina climatitzada, tobogans rollo costa caribe, super, restaurant, etc. Nosaltres em anat varies vegades, esta prop  de casa( 25 km) i els nens flipen amb la piscina i les bicis.

     Un Saludo. ENS VEIEM AVIAT.

Sushi

Bones!! Una altra de les coses bones q te el camping steles q esta al costat de roc sant gaieta que es maco i del cami de rpnda q val la pena fer-lo!! Com a unic pumt negatou -a part del preu q personalment el trobo car- es q no hi deixen entrar gossos :'( aquests dies m'agradaria fer una escapada sola b el milu i la furgo i com q soc una cagada no vull dormir sola pel monte...algun camping recomanable que hi deixin entrar gossos i si'hi estigui be? Provincia tarragona que no vull nar gaire lluny!

Enviat des del meu ST25i usant Tapatalk 2


MakaRoxy

Cita de: punxalmenar en Junio 28, 2013, 19:45:55 pm

.....

Aquest cap de setmana anem a Salouuuu! anem a veure uns amics que estan allí tota la setmana, pero algú sap algun lloc on dormir dissabte per la nit?¿ que estigui mig bé???? merciii i bon cap de setmana tothom!!!!!!!!!!!1  .palmas .palmas


no hi he dormit  per alli pero si hi hagues d anar segurament probaria la zona del cap salou (de salou a la pineda) per la zona de platja llarga, carrer del hotel negresco o cala crancs... pero seria discret que no se quin rollo porten els municipals...
a veure si algú  et pot ajudar millor

saludus

jirafo

pero donde esta la gennnnnnnnnnnteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee?
Las tortugas tambien vuelan

Sushi

Jirafo jo estic aqui!!!

Enviat des del meu ST25i usant Tapatalk 2


nozone


punxalmenar

eiiiiisss jo també fa dies que no escric gaire per aqui pero bueno, vaig estar a la furgofesta i en general molt bé! el camping està molt xulo, piscinieta, moltes activitats, a la nit concertillos i música i bueno molt bon rollo, furgos i bon temps! durant el dia molta calor y al anit fresqueta per dormir bé!!

per lo altre na currant durant la setmana i els findes intentem marxar a la platgeta! aquest cap de setmana estarem per hospitalet de l'infant i miami beach! si algú està per la zona  ja ho sap!

i espero que la primera o segona setmana d'agost si tot va bé marxarem uns dies haveure on s'encara la furgo, si al nord de la península o al sud ja vurem! que no marxeu vatres de vacances?


nozone quina peresa aixó d'aillar la furgo! :-)
8A KDD EN ALMENAR (LLEIDA)  2, 3 y 4 de JUNIO DE 2023 | https://www.furgovw.org/foro/index.php?topic=382656.0 - http://www.almenarcamper.com

Roketto

Hola gente, como estáis? yo estoy de vacaciones hasta el lunes que viene.Os resumo un poquito mis vacaciones.
Estuve entre semana unos días en el Camping Terra Alta con el forero Abarca, poca gente, la piscina para nosotros, buen tiempo, todo genial. Nos subimos para casa el jueves y el viernes para Pamplona a los San Fermines.
Al día siguiente "chupinazo",todo lo contrario que en el camping, no se cabía en Pamplona, gente a reventar.Creo que no he visto tanta peña junta en mi vida. Mucho guiri descontrolado, fiesta y furgos por todas partes. Un par de encierros" en el segundo encierro hice todo el recorrido hasta la plaza" y vuelta a casa a preparar, que el viernes salíamos para el Cabo de Gata en Almería.
Playas guapas,el agua súper limpia, muchísimo calor y demasiado plástico de invernadero.Llegamos ayer por la tarde. Estos días a hacer cosas en casa y mentalizarme que esto se acaba.Bueno esto es todo.


                       UN SALUDO Y FELICES VACACIONES.   

Roketto

Esta preciosidad la adelante por Lleida cuando viajaba a los San Fermines.


cimbike

Ei, hola a tots.
Doncs nosaltres la veritat és que a l'estiu poques vacances. És el que té treballar en un municipi turístic.
Però la setmana que ve anirem a l'Estartit, a Torroella de Montgrí a fer les una miqueta les Illes Meda per sota l'aigua.  .meahogo
El dilluns marxarem ven d'hora i passarem per Vic, que he d'anar a veure als senyors de La Furgo Net, per arreglar el sostre de la furgo que no m'acaba de tancar prou bé. Vaig demanar els recanvis a Alemanya i ells me'ls canviaran.
Després directes cap al Càmping El Molino que és un dels més econòmics d'Espanya en temporada alta on hi passarem tota la setmana.
I aquestes seran les nostres mini vacances d'estiu.
Salut i Km's a tots.

jirafo

doncs molt be
jo .trevallant a la travi com un cabro  .lengua2 .lengua2
amb aquesta calor mortallllllllll
buenu si algu sa anima ja sap on trobarme .palmas .palmas
disfruteuuuuu .palmas .palmas .palmas .palmas
Las tortugas tambien vuelan