[CATALUNYA] [08|09|MARÇ|2014] Calçotada a la Granja dels Frares (El Morell)

Iniciado por Sertx13, Enero 07, 2014, 21:22:13 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

Diver

buena Calçotada a todos..... parece que va a hacer un finde bueno... pasarlo bien...  salu2
L  O  R  E  T  O         F  U  R  G  O        C  A  M  P  E  R

Sertx13

Ya hay una avanzadilla de ocho furgos pernoctando en la Granja dels Frares para coger buen sitio en la Calçotada

Nandoneta

Una vez mas felicidades a los organizadores a todos lo que estuvisteis allí, los pasamos genial.

pipa1946

Un fin de semana perfecto!!!! MI ENHORABUENA A LA ORGANIZACION!!! .palmas .palmas .ereselmejor

MakaRoxy

gracias chicos por hacer de la trobada un acontecimiento como se merece!!! lo pasé genial y espero que vosotros tambien!! un saludo a todos!!!! nos vemos en 15 dias en furgofell!!!


MakaRoxy

Marzo 11, 2014, 03:05:23 am #155 Ultima modificación: Marzo 11, 2014, 03:08:23 am por enricboss






gracias a los participantes en la "trobada" por hacerla posible!!! un fuerte abrazo a todos!!!!





























mirentje

ueee tropilla!!

merci a tots pel caliu i el bon rotllet!!

ens veiem a la FFell!!

okupas

Eii xolo , enric , laia i de mes a estat un plaer i tornarem segur , tambe van teñir el privilegi de dinar amb Els capos de la furgofell i furgofesta.
Cimbike un plaer tambe.
Ens veiem a la furgofellll

furgofell

Una mica tard pero felicitats a l'organització!!!!! Part de la furgofell vem poguer estar-hi i vem estar com a casa!!! Moltes gràcies!

Ens veiem a la Furgofell!!!!!!! .palmas .palmas .palmas .palmas .palmas
Ja tornem




FURGOFELL 2014

http://www.furgovw.org/index.php?topic=277279.0


Salut!!

MonillaRogofe

♥♥♥

tnttgn

Hola a tothom.

Quina ràbia companys, amb les fotos veig lo que hem vaig perdre només per ser incapaç de arribar al lloc per tant per les coordenades que vas posar com per la manera de arribar amb la conversa que vaig grabar al movil per arribar-hi al vespre. Vaig estar mes temps donant voltes pel morell per trobar-ho que a la carretera per arribar al Morell. Amb les coordenades publicades la meva gps hem va fer sortir del morell i al arriba al rourell hem va fer passar per un camí que encara que dolent anaba passant, fins que anmig de la foscor de la nit hem vaig trobar enmig d'un hort i era impossible continuar tot i que a gps posaba que faltaben uns 300 mts. Un cop vaig sortir i després de donar mes voltes i voltes vaig seguir les teves indicacions telefoniques, tant pel camí del taller cap a una banda com per laltre. Vaig acabar a la petroquimica i bastant far de donar voltes vaig decidir marchar a dormir a platja llarga.
No et pots ni imaginar les voltes que vaig donar per acabar igual. A cada cami vaig fer totes les variants. Ni amb la geolocalització del mobil (2 mobils) ni amb la gps vaig trobar el lloc i creu-me que ho vaig intentar de totes maneres.

A la propera serà la bona.

Salut!

xolo

canviat el gps,jijiji,una llastima a la propera segur que ho trobas



Uploaded with ImageShack.us

xolo




Uploaded with ImageShack.us

tnttgn

Cita de: xolo en Marzo 16, 2014, 21:13:38 pm
canviat el gps,jijiji,una llastima a la propera segur que ho trobas


a veure.... una llastima xolo, veient les fotos encara més convençut de lo desorientat que estaba.


SAlut!!