[CATALUNYA] (Les Franqueses del valles) 1er jueves de cada mes!

Iniciado por Bakoa, Noviembre 13, 2012, 19:07:34 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

RAMOVIL

Buenas, como tod@s sabéis este año nos hemos quedado sin FURGOFESTA  .llorando .llorando

Los organizadores de FURGOFESTA han tenido ha bien allanarnos el camino,
para poder acudir igualmente al camping de Vidra para poder reunirnos, 
sin mas pretensión que pasarlo bien y divertirnos, el que quiera que baile
el que prefiera cantar que cante, je je je, llevaremos un par de altavoces amplificados
una pequeña tabla de mezcla y un ordenador, si alguien quiere escuchar su musica que la traiga.
Tendremos la piscina preparada para refrescarnos pues se espera calor  .palmas .palmas

así que aquel que quiera acudir allí nos encontraremos
[/b]

rixav

Hola... hay alguien por aqui?..... habeis vuelto de vacaciones?

chiri_wailer

Bones! Jo sóc de Terrassa i tinc 26 anys, la meva parella és anglesa i en té 24. Fa poc que he comprat i camperitzat una furgoneta Mercedes N1300 de l'any 79. Estaria bé coneixer gent i fer alguna quedada no? encara està en marxa aquest post? vinga doncs, si a algú li interessa aquí deixo el meu telf (tinc whatssap): 609532107!

Anims!



*En la calle donde niños de ojos rojos fuman verde en callejones siempre metiéndose en marrones, su materia gris en blanco un futuro negro augura mientras la lluvia purpura ahoga sus ilusiones*

rixav

Veig que la cosa no xuta x aqui... encara quedeu els dijous?

Bakoa

dons no... esta bastant mort tot aixo!

Jo vaig ser el iniciador, i arrel de aquestes trobades va neixer la furgoganxet, centranos en aquesta trobada  i deixan aquestes kdd regulars de banda.

pero vamos, que si sou uns quants els que els i fa gracia no costaria res fer-ne alguna ;)

Bakoa

Cita de: chiri_wailer en Noviembre 26, 2014, 13:53:06 pm
Bones! Jo sóc de Terrassa i tinc 26 anys, la meva parella és anglesa i en té 24. Fa poc que he comprat i camperitzat una furgoneta Mercedes N1300 de l'any 79. Estaria bé coneixer gent i fer alguna quedada no? encara està en marxa aquest post? vinga doncs, si a algú li interessa aquí deixo el meu telf (tinc whatssap): 609532107!

Anims!






ostia!

mencantaria veure-la
toti k porto una ducato, per treballar utilitzo una Mb 120, i mencanten aquets trastos!
si algun dia la ducato actual mort, tindria cla usar la mb!

RAMOVIL

 Marc aquesta MB ja esta a la venda al foro
vhttp://www.furgovw.org/index.php?topic=298910.msg3640140#msg3640140
  Ahir la va posar en venda, imaginat una la teva ambulància i aquesta de la poli on fèiem els atestats

  quina combinació.

noteamelo

Buenas!

Salutacions desde Montornès del vallès amb "la cintoneta"

haviams si feu alguna trobada propera,pel vallès.

i us convido a que us afegiu al grup de facebook

https://www.facebook.com/groups/705270269590456/

Zuricato

Aixi que? ningú s'anima a fer una mini-kdd algun dia d'aquests?? Jo visc a Puigcerda però sóc de Mataró i aquest mes estaré per aqui baix currant.
Si algú té ganes de fer una cerveseta i uns riures, que avisi! .loco1

ftejada

Cita de: Zuricato en Abril 08, 2015, 12:08:24 pm
Aixi que? ningú s'anima a fer una mini-kdd algun dia d'aquests?? Jo visc a Puigcerda però sóc de Mataró i aquest mes estaré per aqui baix currant.
Si algú té ganes de fer una cerveseta i uns riures, que avisi! .loco1


Jo també sóc de Mataró com et dius????

Bakoa

dons yo soc de les franqueses i em tira mes fer la mini kdd alla al parking de sorra del canto del club nautic de mataro! ahir i vai ser i o trobo molt practic!

rixav


Bakoa


rixav


Bakoa

e vit que i a una kdd regular del maresme, ja estic parlan amb ells per unir-nos :D

au va que aixo arranca en breu!