[GALICIA] CLUBE CAMPER GALICIA 2.0

Iniciado por clubecampergalicia, Noviembre 10, 2010, 19:38:53 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 2 Visitantes están viendo este tema.

Ovitxu

Coca ....k  bonitas fotos y k bonita historia !!  .palmas .palmas
-"Si luchas puedes perder ,si no luchas estás perdido"
                    Salvador Allende

kandepalleiro

Cita de: haizkolari en Febrero 09, 2014, 14:58:46 pm
Pero tes o moble? Podes encastrarlle umha guapa  ;D xa pasei polo alcampo as de dous fogóns se pasan de medida

Sí pero é con fregadero todo en un, tería ou que montar uns hornillos de gas ou ben cortar.. xa me acostumei ó butsir e ós cartuchos. É cómodo hehe

haizkolari

Febrero 11, 2014, 15:05:40 pm #7877 Ultima modificación: Febrero 14, 2014, 20:57:51 pm por haizkolari
Cita de: kandepalleiro en Febrero 11, 2014, 13:52:53 pm
Sí pero é con fregadero todo en un, tería ou que montar uns hornillos de gas ou ben cortar.. xa me acostumei ó butsir e ós cartuchos. É cómodo hehe

eu vou intentar ponher umha cocinha chula  ;D

tenho umha posivel candidata


25x40cm entraría, tenme que confirmar as medidas o tipo anda de viaxe, parece umha orbegozo ou algo así
A cabesa nom paaaaraaaaaa!!!!!!

kandepalleiro

Cita de: haizkolari en Febrero 11, 2014, 15:05:40 pm
eu vou intentar ponher umha cocinha chula  ;D

tenho umha posivel candidata


Tenche boa pinta! a ver se hai sorte  ;D

manuelcastagnal

lembra mirar o tamaño dos fogons, eu ca t3 casi non fixen guisos nin cousas que levasen moito porque iba despacio.
e= m*c^2
furgonetear sin parar es mi ideal, siempre quiero mas,

haizkolari

Cita de: manuelcastagnal en Febrero 11, 2014, 21:48:06 pm
lembra mirar o tamaño dos fogons, eu ca t3 casi non fixen guisos nin cousas que levasen moito porque iba despacio.


igual o regulador estaba mal ou os queimadores suxos  ??? , na nosa ian moi bem pero tampouco se pode un pasar polos cheiros que poden ficar na furgo, a futura cocinha da nosa se poderá ponher fora e nom hai perigo de cheirumes, xa me vexo co delantal e a cunca de vinho na man ;D
A cabesa nom paaaaraaaaaa!!!!!!

manuelcastagnal

Cita de: haizkolari en Febrero 11, 2014, 22:18:48 pm
igual o regulador estaba mal ou os queimadores suxos  ??? , na nosa ian moi bem pero tampouco se pode un pasar polos cheiros que poden ficar na furgo, a futura cocinha da nosa se poderá ponher fora e nom hai perigo de cheirumes, xa me vexo co delantal e a cunca de vinho na man ;D

regulador correcto xa que o revisei e cambiei polo adecuado, queimadores limpos , pero se son mais pequenos botan menos lume, pra calentar, facer a prancha, un pouco de pasta, un pouco de arroz ou unha poucas patacas miudas ben, pero pra guisar 4 mulos de  polo ..... tiñamos tanta fame esperando que o final fixemos uns bocatas, pero as rapazas insistiran en facer guiso a pesar de que eu xa lles dixera de mercar cousas pra ir a prancha, agora nesta xa moito mais rapido, adema collin unha olla rapida de 6 litros pra guisos e asi...
e= m*c^2
furgonetear sin parar es mi ideal, siempre quiero mas,

rogergmt

Joder ,Coca,eso si es el espiritu furgonetero.
Un abrazo.

Maruxá

 .vwt3 COCA, según mis cálculos llevas la friolera de más de cuarenta añitos furgoneteando.. :o
Eso es veteranía, lo demás son cuentos.. :-*

¡Qué sean muchos más! .bien
Nos vemos en cualquier parte..!

Buenaestrella

Cita de: manuelcastagnal en Febrero 06, 2014, 19:08:15 pm
Por fin hable con ellos, me dicen que si que venden las cocinillas sueltas por encargo.. a 22 euros que me parece muy buen precio
yo encargue una, le dije que si eso que esperase un dia para hacer el pedido porque igual 2 mas de vosotros tambien la queriais, telefono directo con la seccion 981554413 me dijo que preguntase por el tipo pero nada mas colgar se me olvido el nombre, les dije que eramos de un club (para ver si bajaban precios por posibles ventas) y me dijo que si eso que dijeseis que llamabais de mi parte (pero no creo que haga falta) y ahora lo mejor 1Cartucho=1,70 ; 4 cartuchos= a 6 euros, y 28 cartuchos=1,30 euros/unidad (asi que quedaria mas barato que lulukaraba si no contais el tener que ir a Boisaca en SAntiago)cartuchos siempre tienen en stock.


Manuel, podiaste animar con una CC de cartuchos ou que?
Pasei por alí, esqueceuseme dicir que iba da túa parte, e deixábanme os cartuchos máis caros.
1 cartucho 2€
30 cartuchos máis ou menos a 1,40€
Aínda así están máis baratos que no Leroy 1 cartucho 2,50€
Pode ser, digo pode ser, que algún día remate o mal tempo que temos e empeze en serio a tempada de saídas cas furgos.
Se organizas una CC con eses presos seguro que se apunta un lote de xente  ;)
De todolos xeitos, se o da CC non che convence e tes pensado ir a mercar, se me avisas eu apuntome a coller 10 ou máis.
Saúdos

PD: Coca, como siempre tus mensajes son algo más que meras palabras  .ereselmejor .ereselmejor

Chedi

Os dejo esto por si alguien quiere pasarse....



Salud y república
""esmajaaare, eitedesmajaaareee,eitedesmajaaareee, contralapareeede""
                         ""todo lo que me gusta es ilegal, es inmoral o engorda"
          Miembro del club "Infieles

manuelcastagnal

Cita de: Buenaestrella en Febrero 12, 2014, 19:43:39 pm
Manuel, podiaste animar con una CC de cartuchos ou que?
Pasei por alí, esqueceuseme dicir que iba da túa parte, e deixábanme os cartuchos máis caros.
1 cartucho 2€
30 cartuchos máis ou menos a 1,40€
Aínda así están máis baratos que no Leroy 1 cartucho 2,50€
Pode ser, digo pode ser, que algún día remate o mal tempo que temos e empeze en serio a tempada de saídas cas furgos.
Se organizas una CC con eses presos seguro que se apunta un lote de xente  ;)
De todolos xeitos, se o da CC non che convence e tes pensado ir a mercar, se me avisas eu apuntome a coller 10 ou máis.
Saúdos

PD: Coca, como siempre tus mensajes son algo más que meras palabras  .ereselmejor .ereselmejor

fuches por boisaca, non?  pois por min vale compra conxunta a ver si nos xuntamos pra mercar 28, inda que eu en principio ia mercar 4 a ver canto me duraban, que raro rarisimo que che subiran os precios por que eles so saben quen son eu por 3 chamadas de telefono que lles fixen pra ver os prezos (ou 4, mais as que me fixeron eles que non me atoparan) conteilles que era dun clube de campistas furgoneteiros e tal porque sempre pode influir, pero pensei que so influiria na velocidade e trato do pedido non no prezo, a ver cantos se animan pra os 28, ¿preguntaches polo pack de 4? e que pareceme tan raro que subiran os prezos asi, a ver que me contan que si podo o venres vou por ali(si podo)
a mi dame 36,4 euros si multiplico a 1,3 por 28, canto che pedian?
e= m*c^2
furgonetear sin parar es mi ideal, siempre quiero mas,

coca

Haber amigos, ¿no os dais cuenta de que si me seguís aplaudiendo soy capaz de escribir mas?
Gracias a todos aunque parezca mentira yo disfruto contando mi vida, debe ser cosa de la edad, lo malo es que no salís corriendo.
Saludos

manuelcastagnal

Cita de: coca en Febrero 12, 2014, 22:38:06 pm
Haber amigos, ¿no os dais cuenta de que si me seguís aplaudiendo soy capaz de escribir mas?
Gracias a todos aunque parezca mentira yo disfruto contando mi vida, debe ser cosa de la edad, lo malo es que no salís corriendo.
Saludos

.fotografo .fotografo .fotografo .fotografo .fotografo da primeira
e= m*c^2
furgonetear sin parar es mi ideal, siempre quiero mas,

Ares1487

Buenas tardes, siguiendo la linea de Chedi con propuestas para abordar el final de la semana os informo de otro evento. Este finde se celebra en Santiago la cuarta feria de vehiculos clasicos, ya sabeis para los amantes de la chatarra  .baba La parte mala es que la entrada cuesta 8 euros  aunque si acudes con un vehículo clasico (como muchas de nuestras furgos) la entrada se queda la mitad. Yo tengo pensado ir el sabado por la tarde asi que si alguien mas se anima ya sabe. El que este interesado en mas informacion http://www.eventosmotor.com/2014/iv-retro-galicia.html

Un saludo y buen finde.
Los amigos son como los radares, aunque no los veas estan ahí.