[GALICIA] CLUBE CAMPER GALICIA 2.0

Iniciado por clubecampergalicia, Noviembre 10, 2010, 19:38:53 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 5 Visitantes están viendo este tema.

KSENATALI

Ola a todos e todas!! Recién caída no foro  .loco2, no clube e no mundo furgoneteiro!! Todavía moi perdida pero con moitísimas gañas de coñecervos e empezar a darlle uso á "kseneta", a nosa recién estrenadiña xoia (una california t4) para min e as miñas rapazas "kse" (un marabilloso grupiño de 10 tolas polo kitesurf e a escalada, entre as miles de aficións que nos unen... de Vigo a maioría de todas nós, e esfameadas por percorrer mundo e estar sempre que se poida de troula!!!! .palmas
Desta vez perdémonos a kdd de Cariño pero esperamos poder asistir ás seguintes aínda que non sexamos todas xuntas!!
Bikoooooosssss!!!!

Chedi

KSENATALI bienvenida, a ver si nos vemos pronto  .palmas

Salud y república
""esmajaaare, eitedesmajaaareee,eitedesmajaaareee, contralapareeede""
                         ""todo lo que me gusta es ilegal, es inmoral o engorda"
          Miembro del club "Infieles

kayamba

KSENATALI  benvida veciña ,,,coidadiño con quen te xuntas que esta xente esta moi tola,,, .loco2 .loco2 .meparto .meparto isto e como a ,,droja ,,enjancha...jajajaaaa

KSENATALI

Moitas grazas!!!!!
Mooooooolaaaaaaaa!!!!! Mola moooooitooooo!!!
Tol@s+Tolisimaaaas=??? .loco1 .sombrero .
Encantadas de comezala aventura!!!!
Xa pouco a pouco irei controlando como furrula isto... Cantísima xente!!!!
O q si m está resultando complicadiño é moverme por aquí desde o móvil!!!!
.malabares

doctorWHO

Cita de: KSENATALI en Enero 22, 2014, 23:13:51 pm
Moitas grazas!!!!!
Mooooooolaaaaaaaa!!!!! Mola moooooitooooo!!!
Tol@s+Tolisimaaaas=??? .loco1 .sombrero .
Encantadas de comezala aventura!!!!
Xa pouco a pouco irei controlando como furrula isto... Cantísima xente!!!!
O q si m está resultando complicadiño é moverme por aquí desde o móvil!!!!
.malabares


Bienvenida!!
Para el móvil hay una aplicación que se llama tapatalk y es mas facilillo enredar por aquí!
;)
"ADEAMUS AD MONTEM FODERE PUTAS CUM PORRIBUS NOSTRUS"
(si hubieras estudiado latín no pensarías gilipolleces)

KSENATALI

Grazas doctorWho!! Tentareino logo con esa aplicación... :)

KSENATALI

Ahhhhhhhhhh!!!! Vou tolear!!! Que mal se me da isto... Kayamba!! Lin algo sobre un encargo de alfombrillas para a t4 que se fan aquí en Vigo... Pode ser ou inventeino?? A cales nos estamos referindo? Eu querooooo... Como diantres fago??? Escápaseme tanto dato  e mira q corro tras eles!!!! .panico

BUXAINA


satelit4

Cita de: KSENATALI en Enero 23, 2014, 06:01:21 am
Ahhhhhhhhhh!!!! Vou tolear!!! Que mal se me da isto... Kayamba!! Lin algo sobre un encargo de alfombrillas para a t4 que se fan aquí en Vigo... Pode ser ou inventeino?? A cales nos estamos referindo? Eu querooooo... Como diantres fago??? Escápaseme tanto dato  e mira q corro tras eles!!!! .panico



aqui tienes el hilo de la compra de las alfonfrillas 

http://www.furgovw.org/index.php?topic=280228.0

bienvenid@s a estos lares
...........lo importante ye querese y que el agua te fresquina .............                            


la amistad verdadera no crea dependencias ,si no que conduce y ayuda a la libertad

kayamba

KSENATALI acabo de deixarche un privado .adios .adios




KSENATALI

Moitas grazas Buxaina!!! :D
O que si me quedou claro xa é q isto vai de fíos, de seguilos e non perdelos!!!! Jajaja!!! ;D
Miroo agora  Kayamba!

ROUCO83

Benvida KSENATALI¡¡¡¡¡ .palmas .palmas....o mesmo che digo eu....non perdas o fio como me pasa a min que despois non me entero de nada....

En que follón te metiche dios santo¡¡... .suda
"A viaxe aporta a felicidade,non o destino"

bokete

Hoxe chegou eato as miñas mans









as fotos son malas non esta en tan mal estado.

calma y sosiego
Miembro del Club Camper Galicia

Ares1487

Veo que ya tienes el ultimo numero de la Automovil, pasare por el kiosko para ver si les ha llegado  ;D Que envidia  .baba
Los amigos son como los radares, aunque no los veas estan ahí.

bokete


calma y sosiego
Miembro del Club Camper Galicia