[GALICIA] CLUBE CAMPER GALICIA 2.0

Iniciado por clubecampergalicia, Noviembre 10, 2010, 19:38:53 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 6 Visitantes están viendo este tema.

rogergmt

bonita furgo ,Sí señor .ahora toca disfrutarla

caamaño

Cita de: MaryTorques en Diciembre 18, 2012, 15:23:43 pm
GUAUUUUUUUUUUU menuda furgo,aunque con la mia recien arreglada voy a estar a tu altura .meparto .meparto .meparto


Bueno, eu non quero meterme donde non me chaman, pero estaras a sua altura, depende donde vos poñades non? .meparto

caamaño

Cita de: VINCHUCA en Diciembre 18, 2012, 15:26:45 pm
T3 y Liada...a disfrutarla por muchos años!!!! iimpresionante


Vinchu, que dis que ahora non e t3, ahora chamanlle,  .bateria .bateria Ducato .meparto

kayamba

Esa furgo ten que ter un cuarto de invitados,,po lo menos ,, Kedada pronto para bautizala con alvariño casa Fonte... .brinda .brinda ..... T3  pon fotiños do interior .fotografo .fotografo .fotografo

fonte



EXCLUSIVA: FOTOS INTERIOR FURGO DE T3








chispanejra

si señor, muy bien aprobechado!! lo unico malo es que la bañera no tiene hidromasaje  .meparto .meparto

kayamba

Fonte vendo semejante espacio propoño celebrar hai ,,,,O FIN DE ANO,,,Freddi prepara el equipo.... .meparto .meparto .meparto

t3

Un Pobo que non defende a sua identidade está condenado a desaparecer

Dou por perdido o perdido
E recollo o que quedou
E co que me queda vou
Seguindo o meu percorrido


[flash=100,100]http://www.youtube.com/v/0KjZHu-duEI[/flash]

gael160963

... eu tamén teño unha foto que compartir:




... pasade polo fío dos calendarios  ;)

Freddy´j

En serio que te has comprado ese bicho? no me lo puedo creer, Infiel, ya no voy a poder dirigirte la palabra, D E S E R T O R!!!!
Razonar y convencer, ¡qué difícil, largo y trabajoso! ¿Sugestionar? ¡Qué fácil, rápido y barato!

kayamba

Fred , este non tendra por casualidad algun enchufe en correos ,,,para que lle chegase a carta a Papa Noe ou os reis tan rapido,eu tamen lle pido un-a amim aunque ma traia despois de reis no me importa,,,sorte a del que non ten que esperar nin o 25 .... .palmas .palmas .palmas .palmas

t3

Cita de: kayamba en Diciembre 18, 2012, 20:40:44 pm
Fred , este non tendra por casualidad algun enchufe en correos ,,,para que lle chegase a carta a Papa Noe ou os reis tan rapido,eu tamen lle pido un-a amim aunque ma traia despois de reis no me importa,,,sorte a del que non ten que esperar nin o 25 .... .palmas .palmas .palmas .palmas


.meparto .meparto .meparto .meparto
Un Pobo que non defende a sua identidade está condenado a desaparecer

Dou por perdido o perdido
E recollo o que quedou
E co que me queda vou
Seguindo o meu percorrido


[flash=100,100]http://www.youtube.com/v/0KjZHu-duEI[/flash]

t3

Cita de: Freddy´j en Diciembre 18, 2012, 20:23:22 pm
En serio que te has comprado ese bicho? no me lo puedo creer, Infiel, ya no voy a poder dirigirte la palabra, D E S E R T O R!!!!

DESERTOR ¡NUNCA!, ¡INFIEL HASTA LA MUERTE!, tú me entiendes ¿no?, ¡quesito mio!  ;) :-*
Un Pobo que non defende a sua identidade está condenado a desaparecer

Dou por perdido o perdido
E recollo o que quedou
E co que me queda vou
Seguindo o meu percorrido


[flash=100,100]http://www.youtube.com/v/0KjZHu-duEI[/flash]

kayamba

Di que si ,,,burro grande ande ou non ande,,como diria o abo....cando un chega a mallor iso e omellor polo menos podese andar de pe,,,,,antes tiñamos a Interpraix,,,ahora a estacion MIR.... .meparto .meparto

Chedi

Cita de: t3 en Diciembre 18, 2012, 20:43:22 pm
DESERTOR ¡NUNCA!, ¡INFIEL HASTA LA MUERTE!, tú me entiendes ¿no?, ¡quesito mio!  ;) :-*


.palmas .palmas .palmas .palmas .palmas .palmas .palmas .palmas .palmas .palmas
""esmajaaare, eitedesmajaaareee,eitedesmajaaareee, contralapareeede""
                         ""todo lo que me gusta es ilegal, es inmoral o engorda"
          Miembro del club "Infieles