[CATALUNYA] Penedes-Garraf ¿quedamos?

Iniciado por JOSEDUCATO, Octubre 31, 2010, 19:58:27 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

flosticks

Ostras! pero que coñe hacéis en esas reuniones???  .panico   .fotografo 

No se si venir... bueno, en todo caso si vengo me traigo el tanga fijo, que a mi con los pelillos sobresaliendo por los laos me queda de muerte...  .meparto .meparto .meparto .meparto


Bueno...y jamonsito tb traeré..no vaya a ser que el tanga no triunfe...
Caravelle Work in Progress...

tnttgn

Cita de: flosticks en Noviembre 05, 2013, 14:37:08 pm
Ostras! pero que coñe hacéis en esas reuniones???  .panico   .fotografo 

No se si venir... bueno, en todo caso si vengo me traigo el tanga fijo, que a mi con los pelillos sobresaliendo por los laos me queda de muerte...  .meparto .meparto .meparto .meparto


Bueno...y jamonsito tb traeré..no vaya a ser que el tanga no triunfe...



comer i reir un rato que bastante joia esta la cosa.

Mañana a partir de las seis hemos quedao en la granada. El que se quiera quedar a ver elfutbol puede hacerlo. En el faro hace frio y anochecepronto. En el bar del carrer de l'estació. es facil llegar porque el pueglo es pequeño y es una de las calles principales. el numero 33

El jamonsito lo demamos para la proxima ok? ;D


Saludos

gabriel.teos

jo! yo me apuntaria pero entre semana me va realmente mal, plego como pronto a las 7 y luego ir hasta vilanova desde barna otra horita...
si kedais un finde para eso del vermuth o algo asi y me cuadra bien ayi me presento con la furgalla y con el tanga... perdon era jamon de wueno si no recuerdo mal? jejeje
saludos!!!

atori420

Josevivaro  :) :) :)  ya e visto vuestra norma para los novatos!!! Bueno por eso no ay ningun problemilla e incluso para bajar ese jamoncito lo acompañaremos con un cava fesquito!! Ya able con pergio que fue el quien me dijo del foro.
Yo soi de sant pere de riudebitlles. Y a ver si en la proxima me puedo escapar y asi tener ya la iniciacion echa!!

Buena quedada para todos!!

JOSEDUCATO

SI LA GENTE FOLLASE MAS, JODERIA MENOS.                                                                         weinsberg carabus 601k

PukasVan

Jo no podré venir! em toca treballar. Jose Vivaro has anat al foc de Daltmar? Els meus si que han anat

JOSEDUCATO

No, vaig parlar amb el control i van dir que de moment no anessim.Per sort(per que treballaven) no vaig trobar a ningú per venir.  .confuso1

SI LA GENTE FOLLASE MAS, JODERIA MENOS.                                                                         weinsberg carabus 601k

tnttgn

Acaben de obrir ya una conjunta de calendaris. Si voleu ens ajuntem tots a una d'elles i que un dels inscrits el reculli per la resta com hem fet altres anys. Algú interessat?

Araok

Sóc partidari d'organitzar-nos i demanar un paquet comú per a tots... després ens arreglem els ports i les entregues!!!

No resulta gaire difícil veure'ns, oi?? Tot és tenir a punt una ració de pernil...  ;D ;D ;D ;D
No viajo para escapar de la vida; viajo para que la vida no se me escape.

tnttgn

Cita de: carlitosville en Noviembre 11, 2013, 19:09:01 pm
Sóc partidari d'organitzar-nos i demanar un paquet comú per a tots... després ens arreglem els ports i les entregues!!!

No resulta gaire difícil veure'ns, oi?? Tot és tenir a punt una ració de pernil...  ;D ;D ;D ;D



Si arriba a 10 hem sembla que els ports son gratuïts. Si nno no passa res que x 1.50 euro mes cadascú  ens els posen en un sobre i els recollim a la bustia i despres ens els donem al far. Yo ya hje anat dos anys seguits a buscarlos, ni puc anar-hi ni puc organitzar la conjunta.

La llista provisional es:

JOSEVIVARO 2 CALENDARIS
CARLITOSVILLE 1 CALENDARI
TNTTGN 1 CALENDARI
MANUIA 1 CALENDARI
...

amibola

Yo tb en valdría un, aixi que un mes a la llista   .palmas

Cita de: tnttgn en Noviembre 11, 2013, 19:13:46 pm

Si arriba a 10 hem sembla que els ports son gratuïts. Si nno no passa res que x 1.50 euro mes cadascú  ens els posen en un sobre i els recollim a la bustia i despres ens els donem al far. Yo ya hje anat dos anys seguits a buscarlos, ni puc anar-hi ni puc organitzar la conjunta.

La llista provisional es:

JOSEVIVARO 2 CALENDARIS
CARLITOSVILLE 1 CALENDARI
TNTTGN 1 CALENDARI
MANUIA 1 CALENDARI
...
Si la vida se deja yo le meto mano, si no carretera y manta!

JOSEDUCATO

La llista provisional es:

JOSEVIVARO         2 CALENDARIS
CARLITOSVILLE    1 CALENDARI
TNTTGN                1 CALENDARI
MANUIA                1 CALENDARI
AsuBOLA              1 CALENDARI       ;)
SI LA GENTE FOLLASE MAS, JODERIA MENOS.                                                                         weinsberg carabus 601k

tnttgn


La llista provisional es:

JOSEVIVARO         2 CALENDARIS
CARLITOSVILLE    1 CALENDARI
TNTTGN                1 CALENDARI
MANUIA                1 CALENDARI
AsuBOLA              1 CALENDARI       ;)
LOKUMOTORA      2 CALENDARIS

afegeixo els del jose. falten 2 !!!

marru! despres en voldras un el dia que quedem per donar-nos'els!
;D

Araok

La llista provisional es:

JOSEVIVARO         2 CALENDARIS
CARLITOSVILLE    1 CALENDARI
TNTTGN                1 CALENDARI
MANUIA                1 CALENDARI
AsuBOLA              1 CALENDARI       ;)
LOKUMOTORA      2 CALENDARIS
SYRA                    1 CALENDARI

Afegeixo el que ha demanat la Syra, només en falta 1!!! A veure si ara, per un, la liarem...  .panico .panico .panico .panico
No viajo para escapar de la vida; viajo para que la vida no se me escape.

tnttgn

 
Cita de: carlitosville en Noviembre 12, 2013, 14:53:59 pm
La llista provisional es:

JOSEVIVARO         2 CALENDARIS
CARLITOSVILLE    1 CALENDARI
TNTTGN                1 CALENDARI
MANUIA                1 CALENDARI
AsuBOLA              1 CALENDARI       ;)
LOKUMOTORA      2 CALENDARIS
SYRA                    1 CALENDARI

Afegeixo el que ha demanat la Syra, només en falta 1!!! A veure si ara, per un, la liarem...  .panico .panico .panico .panico



SISI, casi deu calendaris y ningu els vol anar a buscar.... que no vindrán sols! .meparto