[CATALUNYA] Penedes-Garraf ¿quedamos?

Iniciado por JOSEDUCATO, Octubre 31, 2010, 19:58:27 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

JOSEDUCATO

Xavi, ja li he dit a la Laiaguti que les nostres trobades son fraterno-gastronómico-ludico-festivas, i que ens agrada molt el pernil de glà!!! .meparto .meparto .meparto

;)



Per cert que ha passat amb el Whatsapp????? l'has tancat o que?

SI LA GENTE FOLLASE MAS, JODERIA MENOS.                                                                         weinsberg carabus 601k

tnttgn

Cita de: josevivaro en Julio 29, 2013, 23:12:04 pm
Xavi, ja li he dit a la Laiaguti que les nostres trobades son fraterno-gastronómico-ludico-festivas, i que ens agrada molt el pernil de glà!!! .meparto .meparto .meparto

;)



Per cert que ha passat amb el Whatsapp????? l'has tancat o que?



JJAJAJA No esta tancat es que ningu diu res!!! tothom esta de vacances!!!

laiaguti totes les furgos que safegeixen al grup tenen un bricobgratis de benvinguda. Tu porta un zumbador y tindras un chivato de llums enceses amb la furgo parada molt practic.


A veure si el jose mou una mica el tema que tothom esta molt callat i ens veiem tots altre cop.(ya fa masses dies que no menjo pernil del bo) .meparto


salut!

PukasVan

Cita de: tnttgn en Julio 30, 2013, 08:14:36 am

JJAJAJA No esta tancat es que ningu diu res!!! tothom esta de vacances!!!

laiaguti totes les furgos que safegeixen al grup tenen un bricobgratis de benvinguda. Tu porta un zumbador y tindras un chivato de llums enceses amb la furgo parada molt practic.


A veure si el jose mou una mica el tema que tothom esta molt callat i ens veiem tots altre cop.(ya fa masses dies que no menjo pernil del bo) .meparto


salut!


Ostres això del xibato es interessant! que ja no es la primera vegada que tinc que baixar al carrer a apagar els llums....  :-[ :-[ :-[

Araok

Bones companys... i companyes!!

Si que està parat... deu ser cosa de l'estiu, les vacances, etc... nosaltres marxem en pocs dies, així que fins a finals d'agost no podrem quedar, o ja de cara a setembre!!! Intentem muntar una barbacoa de diumenge pel setembre????

Que passeu unes bones vacances...  ;D ;D ;D ;D i als que ja les heu fet, doncs bona retornada!!!  ;)

Salut,
No viajo para escapar de la vida; viajo para que la vida no se me escape.

manuia

Ooooh... Pernil pel setembre...  .baba .baba  .meparto .meparto .meparto
Ahir vam obrir l'últim pernil envasat que portavem de casa, i aqui està a preu d'or!!! Bueno, esta TOT a preu d'or.  .lengua2 .lengua2
A sobre, a Trondheim son festes entre el 29 de juliol i el 4 d'agost, i arribem demà!! Una de dos, o sortim corrent o ens quedem allà a viure  .sombrero
Bon estiu a tots. Ens veiem en un mes.
Javi.
J&E On Tour
La furgo: http://www.furgovw.org/index.php?topic=264471.0

Cabo Norte y Noruega. Verano 2013. 58 días. En construcción.
http://www.furgovw.org/index.php?topic=281633.0

JOSEDUCATO

Je,je,je ja veig que hi ha ganes de trobada!!! si un cas per Setembre que ja hi serem tots per aqui i ens expliquem les vacances.
Al Manuia ja li donarem cita dos dies que ell te massa a explicar no us sembla??

Disfruteu que a la tornada es la mateixa mer..... de sempre!!!!
SI LA GENTE FOLLASE MAS, JODERIA MENOS.                                                                         weinsberg carabus 601k

tnttgn

Cita de: PukasVan en Julio 30, 2013, 08:18:49 am
Ostres això del xibato es interessant! que ja no es la primera vegada que tinc que baixar al carrer a apagar els llums....  :-[ :-[ :-[



Apunta't a la propera. es molt facil de fer. Previament has de comprar un zumbador a 12v a una botiga d'electronica y portar cava, cervesa o pernil del bo ( una miqueta) per tal de refrescarnos la gola i la menoria per posar-t'ho. Son 5 minuts.


M'apunto a lo que diu carllitosville de La barbacoa al setembre y lo de quedar pues casi millor que com dieu a partir de setembre. Qui vulgui afegir-se la nit del 3 d'agost a cubelles hi ha una caminata nocturna de Cubelles a Comarruga. Qui vulgiui venir que avisi


SAlut!!

PukasVan

perfecte! prenc nota per la propera doncs!

Araok

Cita de: tnttgn en Julio 30, 2013, 18:05:38 pmQui vulgui afegir-se la nit del 3 d'agost a cubelles hi ha una caminata nocturna de Cubelles a Comarruga. Qui vulgiui venir que avisi


Llàstima, marxem diumenge a primera hora, sinó si que vindríem!!! Que vagi bé la passejada... ;D
No viajo para escapar de la vida; viajo para que la vida no se me escape.

lokumutora

Hola peña Penedes-Garraf... .brinda .brinda

Saludos a tod@s.

Solo queria saludar y decir que estoy vivo yque ya somos tres en la familia  .bebe

Ale, a disfrutar del verano y estoy pendiente para proximas KKD

amibola

Cita de: lokumutora en Agosto 05, 2013, 21:57:39 pm
Hola peña Penedes-Garraf... .brinda .brinda

Saludos a tod@s.

Solo queria saludar y decir que estoy vivo yque ya somos tres en la familia  .bebe

Ale, a disfrutar del verano y estoy pendiente para proximas KKD


Felicidades ya kedaremos pera la presentacion oficial  ;)
Si la vida se deja yo le meto mano, si no carretera y manta!

tnttgn

Cita de: lokumutora en Agosto 05, 2013, 21:57:39 pm
Hola peña Penedes-Garraf... .brinda .brinda

Saludos a tod@s.

Solo queria saludar y decir que estoy vivo yque ya somos tres en la familia  .bebe

Ale, a disfrutar del verano y estoy pendiente para proximas KKD



Doy fe que esta vivo.


ben retornat a veure si a la propera pots venir.


SAlut!!

JOSEDUCATO

Cita de: lokumutora en Agosto 05, 2013, 21:57:39 pm
Hola peña Penedes-Garraf... .brinda .brinda

Saludos a tod@s.

Solo queria saludar y decir que estoy vivo yque ya somos tres en la familia  .bebe

Ale, a disfrutar del verano y estoy pendiente para proximas KKD


Tomaaaa!! Enhorabuena tio. Eso hay que celebrarlo!!!!
SI LA GENTE FOLLASE MAS, JODERIA MENOS.                                                                         weinsberg carabus 601k

chelojimenez

Hola a Tots!!!
Salutacions desde Guardiola!!!

Em presento doncs soc en chelo...
Jo no tinc una gran camper pero tinc la meva Kangoo i faig algunes sortides a campings de costa.
amb canalla o sense .......m'agrada el submarinisme y snorkel... y les rutes aventureres... :D

a veure si tenim l'oportunitat de coneixens!!

Salutacions!!!




Haz de cada día una aventura....

pergio

 buenas chelo!! dncs aveure si aquesta gent s'anima i quedem una estoneta ni i ens presentes la kangoo!!
benvingut a la familia penedes-garraf!
(jo soc de torrelavit)