[CATALUNYA] Penedes-Garraf ¿quedamos?

Iniciado por JOSEDUCATO, Octubre 31, 2010, 19:58:27 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 4 Visitantes están viendo este tema.

Inuk

És la primavera al Garraf-Penedès qué aquest any ha vingut fort.:D

Des de Tapatalk.

tnttgn

Cita de: Inuk en Mayo 21, 2013, 19:05:13 pm
És la primavera al Garraf-Penedès qué aquest any ha vingut fort.:D

Des de Tapatalk.



Va ferran acostat un ratet. Yo si tenim tota la familia a casa i hem trobo bé vindré a veure'us a tots!

manuia

Cita de: Inuk en Mayo 21, 2013, 19:05:13 pm
És la primavera al Garraf-Penedès qué aquest any ha vingut fort.:D

Des de Tapatalk.

A veure si dura!  .malabares
Que a la ultima vam ser 3
J&E On Tour
La furgo: http://www.furgovw.org/index.php?topic=264471.0

Cabo Norte y Noruega. Verano 2013. 58 días. En construcción.
http://www.furgovw.org/index.php?topic=281633.0

argon

Cita de: josevivaro en Mayo 21, 2013, 07:54:09 am

Bon diaaaa!!!!, doncs si,estic a la 126 d'Olivella,pot ser ,igual en cursets,focs... i tu?  Per aqui hi ha un company que es  a Canyelles,al pic de l'àliga.
Al facebook adf olivella també tinc no se quants amics.

Ens veiem dijous al far!!


Doncs soc del pic de l'àliga pero dels Monjos, soc nou membre porto 6 messos i només he assistit als cursets d'Olerdola i a la cantera d'uniland. Salut
Nunca pasa nada, y si pasa que importa, y si importa ¿que pasa?

Inuk

Els de les ADF .palmas , esperem que aquest estiu no tingueu gaire feïna.

Però com tinguem un estiu molt sec, amb la primavera tan humida que estem tenint.... .panico

Cita de: tnttgn en Mayo 21, 2013, 21:09:45 pm

Va ferran acostat un ratet. Yo si tenim tota la familia a casa i hem trobo bé vindré a veure'us a tots!


En principi vindré, si no surgeix res de darrera hora.

A veure si tu també pots venir.

Salut

JOSEDUCATO

Pues amb tanta pluja ha sortit per tot arreu moooolta herba molt verda i molt bonica que d'aqui a unes setmanes serà palla de la millor qualitat per encendre foc així que ja veurem...  .suda

Ens veiem demà!!
SI LA GENTE FOLLASE MAS, JODERIA MENOS.                                                                         weinsberg carabus 601k

Inuk

Hem de treure el bestiar a pasturar abans de que se sequi la herba.:)

Des de Tapatalk.


Carabollo

Cita de: josevivaro en Mayo 22, 2013, 16:10:56 pm
Pues amb tanta pluja ha sortit per tot arreu moooolta herba molt verda i molt bonica que d'aqui a unes setmanes serà palla de la millor qualitat per encendre foc així que ja veurem...  .suda

Ens veiem demà!!


No fotem eh..... que l'any passat ja vam tenir susto a castellet (i lo de canyelles millor no recordar'ho oi? .nono). No hi ha cosa que em foti més pànic que una foguera de Sant Joan Visible des de la lluna!!!

De debò es presenta un estiu "durillo"?

Bullich

Cita de: josevivaro en Mayo 22, 2013, 16:10:56 pm
Pues amb tanta pluja ha sortit per tot arreu moooolta herba molt verda i molt bonica que d'aqui a unes setmanes serà palla de la millor qualitat per encendre foc així que ja veurem...  .suda

Ens veiem demà!!


Ostres! no ho hagués dit mai jo tampoc plovent tant, però sembla lògic. Esperem que no sigui un estiu gaire sec...
Fa un parell de mesos vaig pujar a l'alt empordà i fa molta pena. Aquí a Guíxols per exemple aquest any les tempestes i el vent van trencar molts arbres i l'ajuntament va fer una campanya per agafar gent que estava a l'atur i netejar-los. Vagi bbbb avui la trobada

le tutu

Bones, si puc hem pasare un ratet... Una avwraçada socis

Araok

Collons quant moviment...  ;D ;D ;D ;D ;D

Jo també faré cap una estona, que estic liat però cap a les 18,30h arribaré!!! Guardeu pernil pels que arribem més tard...  .baba .baba .baba

Salut,
No viajo para escapar de la vida; viajo para que la vida no se me escape.

pergio

recordeu avui a les 18:00h al far de vilanova!!

tnttgn

Cita de: pergio en Mayo 23, 2013, 13:42:12 pm
recordeu avui a les 18:00h al far de vilanova!!



Que si!!!!!

Mi podre passar!!! .panico

reletudo

bona tarde gent , per fi ya la tinc i anire al far pq tinc festa fins dintre una estona companys mersiiiiii!!!!!!

Inuk