[CATALUNYA] Penedes-Garraf ¿quedamos?

Iniciado por JOSEDUCATO, Octubre 31, 2010, 19:58:27 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

tnttgn

Dentro de la furgo es una locura!

Con lo mio tienes de sobra..... Y solo un ratito para caldear. Si la dejas encendida y te duernes la palmas asi de facil. Consunen tu oxigeno para arder.....

Morfina

Pues nada, una mantita y el brasero del tito Xavi, jajajaja. I el vinet aquell calent!!!

tnttgn

Cita de: Morfina en Septiembre 29, 2012, 10:42:35 am
Pues nada, una mantita y el brasero del tito Xavi, jajajaja. I el vinet aquell calent!!!



pues no te lo va a creer. pero todavia lo conservo.... a ver cuando le meto mano y lo bebemos de nuevo.... pero tiene que hacer mas frio... asi seguro que salimos mas adelante!!!

oskart

Leerlo bien que son específicos para interiores de hasta tienda de campaña, tiene los sistemas de seguridad.
mi humilde chalet




Aunque no te lo creas aun puedo ir mas despacio!!!

tnttgn

Cita de: oskart en Septiembre 29, 2012, 16:29:11 pm
Leerlo bien que son específicos para interiores de hasta tienda de campaña, tiene los sistemas de seguridad.


Bueno bueno.... por mucha seguridad que tenga usan oxigeno para arder el butano. En interiores grandes puede ir bien como toda la vida, calorcito instantaneo y jaqueca segura, pero dentro de la furgo hay pocos metros cuadrados para calentar y la sensación de ahogo es muy breve. Yo he puesto mi brasero un ratillo mientras te desnudas cuando no tenia la calefa webasto instalada. Dan calor pero yo tengo mis reservas en el tema de seguridad en estufas de este tipo. Igual han mejorado las medidas de protección y tal, pero no deja de ser un llama incandescente.  Meterne una calefa estatica es de lo mas facil y agradecido si sales todo el año. si te animas a instalartela en una tarde yo me puse la mia. No es dificil, pero si entretenido. si te decides por ellas por el precio ten por cuenta los peligros que tiene.


saludos

oskart

Estoy en la cc de califas a ver que dicen, pero claro esque está furgo es de paso.
mi humilde chalet




Aunque no te lo creas aun puedo ir mas despacio!!!

tnttgn

Cita de: oskart en Septiembre 29, 2012, 18:39:20 pm
Estoy en la cc de califas a ver que dicen, pero claro esque está furgo es de paso.


Aunque sea de paso.... si te compras otra furgo la desmontas y la pones en la otra...

SAludos

tnttgn

Hola amics!!!

acaben de obrir i m'hi acabo de apuntar a aquesta CC de calendaris. http://www.furgovw.org/index.php?topic=254022.msg2848365#msg2848365
podria recollir els vostres o millor encara sempre queden un cap de setmana per recollirlos y aprofitar per una quedadeta i coneixer a mes gent.  Si us hi apunteu remaqueu-li per que mels dongi si es dona el cas....


Salut!!!

Araok

Cita de: tnttgn en Octubre 04, 2012, 22:14:13 pmpodria recollir els vostres o millor encara sempre queden un cap de setmana per recollirlos y aprofitar per una quedadeta i coneixer a mes gent.  Si us hi apunteu remaqueu-li per que mels dongi si es dona el cas....


Bones!!!

Ja n'he demanat un... fent menció que el recolliràs tu!! Moltes gràcies per la gestió company...  .palmas .palmas .palmas .palmas

Salut,
No viajo para escapar de la vida; viajo para que la vida no se me escape.

tnttgn

Cita de: carlitosville en Octubre 10, 2012, 09:19:24 am
Bones!!!

Ja n'he demanat un... fent menció que el recolliràs tu!! Moltes gràcies per la gestió company...  .palmas .palmas .palmas .palmas

Salut,



a veure que si voleu aprofitar per anar a recollirles en persona no passa res.... les quedades del punxa son guapes i així coneixeu a més gent. si no, tranquils que jo si que els recolliré....

tnttgn

A VEURE UNA COSETA!!!!! I QUE NINGÚ SE'M ENFADI!!!!!


Si que es cert que m'he ofert de tot cor a recollir els calendaris, pero lo que no hem puc creure es que ningú de vosatres pugui o s'animi a recollir-los i aprofitar el recollir-los per coneixer a gent del voltant. Després ja hem veig venir lo que passará, presses per quedar , i una vegada tingueu els calendaris apa siau!!!  va, a veure si algú de vosaltres be també i hem doneu una alegria. Si no, que per lo menys estigui equivocat del que passará una vegada tingueu els calendaris.



Salut a tots!!!!

TANQUE T3

CitarA VEURE UNA COSETA!!!!! I QUE NINGÚ SE'M ENFADI!!!!!


Si que es cert que m'he ofert de tot cor a recollir els calendaris, pero lo que no hem puc creure es que ningú de vosatres pugui o s'animi a recollir-los i aprofitar el recollir-los per coneixer a gent del voltant. Després ja hem veig venir lo que passará, presses per quedar , i una vegada tingueu els calendaris apa siau!!!  va, a veure si algú de vosaltres be també i hem doneu una alegria. Si no, que per lo menys estigui equivocat del que passará una vegada tingueu els calendaris.



Salut a tots!!!!


No t'enfadis xavi! Que segur que algú anirà a buscar-los amb tu.... .malabares, jo encara no m'he apuntat pero si puc anar no et preocupis que anem els dos (bueno tres perquè el german segur que ve amb nosaltres)

A veure si ens veiem la setmana que ve que tindre més temps.

Per cert podríem fer una kedada Penedes-Garraf no?

Proposo dijous dia 25 d'octubre a les 20:00h. i fem petar la xerrada
El lloc el que digueu, vosaltres que les ultimes kedades no he pogut anar i no se quins són els millors llocs.

pergio

si el dia que es reperteixen els calendaris puc venir, vindre! pero per si de cas vaig apuntar que els recolliries tu, pero que millo que una excusa aixi per poder coneixer gent i fer una sortideta.

tnttgn

Cita de: pergio en Octubre 18, 2012, 10:28:47 am
si el dia que es reperteixen els calendaris puc venir, vindre! pero per si de cas vaig apuntar que els recolliries tu, pero que millo que una excusa aixi per poder coneixer gent i fer una sortideta.



a veure... que no es per no voler recollirlos.... si us vaig avisar precisament per si en volieu un perque jo en demanaba un allà. Lo que sobta es que ningú vulgui anar com jo a buscarlos. El noi que organitza la conjunta pensa igual..... no posa pegues a que jo reculli els vostrres calendaris, faltaria més... pero be, suposo que enteneu el  que hem vull referir.

SAlut!

pergio

s'enten perfectament, pero ja dic que per si de cas no puc anar he apuntat que els recolliries tu, pero que si puc anar, vindre jo tambe