[CATALUNYA] Penedes-Garraf ¿quedamos?

Iniciado por JOSEDUCATO, Octubre 31, 2010, 19:58:27 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

tnttgn

Cita de: NACHEZ66 en Febrero 28, 2012, 23:17:07 pm
Ey, buenas noches, me ha avidado xavi, y me apunto. Mañana me leo el hilo. Aunque resumiendo, tengo que llevar carne, bebida y 10€, no?
.palmas .palmas .palmas


Si nacho, el tema comida es libre. el oscar viene si tiene su furgo areglada y fina no puede.

Nos vemos domingo!"!!!

TANQUE T3

Molt bones, jo prefereixo kedar a vilanova o cubelles i els que siguem d'alli pujar junts, xavi a quina hora tens pensat sortir cap allí??

tnttgn

Cita de: TANQUE T3 en Febrero 29, 2012, 10:00:33 am
Molt bones, jo prefereixo kedar a vilanova o cubelles i els que siguem d'alli pujar junts, xavi a quina hora tens pensat sortir cap allí??


aviat per aprofitar el dia.

Igual aprofitem la poximitat i anem al catalunya en miniatura. Hi ha camps de futbol y coses pels crios. ho dic per no només arribar amb presses per fer el dinar y despres marxar.

JOSEDUCATO

Bones.... per dir algo.

Estic amb 38'5 de febre  .confiebre, la dona també.cagüen!! D'aqui a diumenge encara queda i suposso que ja estarem bons.
Ja us dire alguna cosa. Els hi diré als dos nois que van venir l'ultim dia a VNG per si volen venir també.
SI LA GENTE FOLLASE MAS, JODERIA MENOS.                                                                         weinsberg carabus 601k

tnttgn

Cita de: josevivaro en Febrero 29, 2012, 20:31:25 pm
Bones.... per dir algo.

Estic amb 38'5 de febre  .confiebre, la dona també.cagüen!! D'aqui a diumenge encara queda i suposso que ja estarem bons.
Ja us dire alguna cosa. Els hi diré als dos nois que van venir l'ultim dia a VNG per si volen venir també.


Millora't jose, a veure si podeu venir.

salut!!!

tnttgn

ATENCIÓ
[/size]


Acabo de parlar amb els amos del merendero. M'han dit que es posa a petar de gent. S'hi hauria de anar aviat per tal de agafar lloc. no vagi a ser que  ens tinguem que escampar  i no poguem menjar junts.


Jo tinc pensat anar aviadet per tal de agafar lloc guay. A hores d'ara no se sap cuants serem segur. A veure si sisplau podeu confirmar la vostra assistència i així tenim una idea aproximada de cuants serem i per cuants hem de agafar lloc.


TNTTGN
KAPICUA
TANQUE
NACHEZ
AMIBOLA
....

fins aviat!!

NACHEZ66

Cita de: tnttgn en Marzo 02, 2012, 17:40:12 pm
ATENCIÓ
[/size]


Acabo de parlar amb els amos del merendero. M'han dit que es posa a petar de gent. S'hi hauria de anar aviat per tal de agafar lloc. no vagi a ser que  ens tinguem que escampar  i no poguem menjar junts.


Jo tinc pensat anar aviadet per tal de agafar lloc guay. A hores d'ara no se sap cuants serem segur. A veure si sisplau podeu confirmar la vostra assistència i així tenim una idea aproximada de cuants serem i per cuants hem de agafar lloc.


TNTTGN
KAPICUA
TANQUE
NACHEZ
AMIBOLA
....

fins aviat!!


TNTTGN
KAPICUA
TANQUE
NACHEZ
AMIBOLA
BUDIALEN (los llevo yo, que su furgo continúa en el taller)
Presentación T3 Multivan: http://www.furgovw.org/index.php?topic=312083
Presentación T5 Multivan Beach: http://www.furgovw.org/index.php?topic=219224.0
Presentación Fiat Dobló Malibú: http://www.furgovw.org/index.php?topic=188373.0

tnttgn

Cita de: NACHEZ66 en Marzo 02, 2012, 21:32:03 pm
TNTTGN
KAPICUA
TANQUE
NACHEZ
AMIBOLA
BUDIALEN (los llevo yo, que su furgo continúa en el taller)


eso es una muy buena noticia!!

que ganitas de veros!!!

hasta pronto!!!

TANQUE T3

Jo vaig xavi!
Ja diras a quina hora quedem per pujar junts amb el kapikua!
dew, fins diumenge al matii no hem tornare a conectar!

JOSEDUCATO

Jo ja confirmo que no podrem passar,la jefa encara te febre y jo no paro de tossir, disfruteu una mica per nosaltres!
que vagi molt bé!!
SI LA GENTE FOLLASE MAS, JODERIA MENOS.                                                                         weinsberg carabus 601k

tnttgn

Marzo 02, 2012, 22:37:07 pm #655 Ultima modificación: Marzo 02, 2012, 23:47:20 pm por tnttgn
Cita de: TANQUE T3 en Marzo 02, 2012, 22:28:08 pm
Jo vaig xavi!
Ja diras a quina hora quedem per pujar junts amb el kapikua!
dew, fins diumenge al matii no hem tornare a conectar!


Hem preocupa lo quem'han dit al merendero. que vinguem aviat perque es posa a petar. qedar a les 10.30 per marxar a les11 .nono jo marxaria a les 10.30. cuan arribem esmorzem y amb la calma a passar el dia. si no us va bé jo ja miraré de marxar a aquesta hora per arribar abans. Sembla que serem pocs o sigui que cap problema. el josevivaro estava fotut y amb poques perpectives per venir.

serem poquets però ven avinguts!!

ens truquem dema per confirmar o digeume algo per aqui.

si algu vol venir amb nosaltres sortirem a les 10 desde la sortida que hi ha  a cubelles, just entrar a la dreta per on seria la entrada de la carretera vella de vilanova.


fins aviat!!

tnttgn

Cita de: josevivaro en Marzo 02, 2012, 22:33:44 pm
Jo ja confirmo que no podrem passar,la jefa encara te febre y jo no paro de tossir, disfruteu una mica per nosaltres!
que vagi molt bé!!


a milorar-se

un altre cop segur!!!

adeu jose!!

amibola

Nosaltres al final no podem venir  :'( a la dona li han donat una suplencia
per dissabte i diumenge i ha de aprofitar per currar.
Espero poder kedar algun dia amb tota la colla.
Ke vagi molt be!
Si la vida se deja yo le meto mano, si no carretera y manta!

tnttgn

Cita de: amibola en Marzo 03, 2012, 00:38:32 am
Nosaltres al final no podem venir  :'( a la dona li han donat una suplencia
per dissabte i diumenge i ha de aprofitar per currar.
Espero poder kedar algun dia amb tota la colla.
Ke vagi molt be!


una altra baixa, que hi farem. mes endavant ho intentem de nou.

fins aviat.

lokumutora

Hola !!

Gracias a tod@s... .ereselmejor .ereselmejor.

Unas fotos y saludos también para l@s que no han podido venir..