[CATALUNYA] Penedes-Garraf ¿quedamos?

Iniciado por JOSEDUCATO, Octubre 31, 2010, 19:58:27 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

tnttgn

marru, inuk, lokumotora, carabollo....


pronuncieu-vos!!!!!

lokumutora

Que bien,esto se anima  ;D

Cita de: josevivaro en Febrero 13, 2012, 19:20:39 pm
25/ 26 Febrer
-
-
-

3 o 4 de Març
- Tanque T3
- Amibola
-tnttgn
-Josevivaro
-Kapikua
-lokumutora

lokumutora

Cita de: tnttgn en Febrero 13, 2012, 20:10:13 pm
marru, inuk, lokumotora, carabollo....


pronuncieu-vos!!!!!

tnttgn,que tal?
Merci pels calendaris .ereselmejor


tnttgn

Febrero 13, 2012, 21:41:04 pm #619 Ultima modificación: Febrero 14, 2012, 19:49:17 pm por tnttgn
ole, ole, ja som prous per fer una rotllana amb les furgos. Unes tres furgos mes del baix penedes igual també si apunten ;D

mola no?

Inuk

Cita de: tnttgn en Febrero 13, 2012, 20:10:13 pm
marru, inuk, lokumotora, carabollo....
pronuncieu-vos!!!!!


25/26 impossible

3 ó 4 possible, pero no segur ??? per aixó no em pronunciava :-\

Salut

MARRU

Quan surt el Sol......

TANQUE T3

25/ 26 Febrer
-
-
-

3 o 4 de Març
- Tanque T3
- Amibola
-tnttgn
-Josevivaro
-Kapikua
-lokumutora
-Marru
- Inuk ??

Després de veuere que la data esta bastant clara, falta decidir el lloc on podriem fer la kedada, s'accepten suggerencies....

tnttgn

Cita de: TANQUE T3 en Febrero 15, 2012, 16:26:29 pm
25/ 26 Febrer
-
-
-

3 o 4 de Març
- Tanque T3
- Amibola
-tnttgn
-Josevivaro
-Kapikua
-lokumutora
-Marru
- Inuk ??

Després de veuere que la data esta bastant clara, falta decidir el lloc on podriem fer la kedada, s'accepten suggerencies....


anem a veure. A begues hi ha un merendero, vaig proposar-lo per proxinmitat, preguntaré preus i disponibilitat.
http://www.barbacoa-begues.com/inicio
Si es fa dissabte ens podriem quedar a dormir per allà, estem a prop del parc natural del garraf.

també podriem mirar a la cantera biker bar, pero ja us dic que et cobren per tot, desde llogar la taula y cadires carbo...es una mica mes car, segur. D'allà no coneixo llocs on ens poguessim anar a dormir/visitar

de la data ,ja no cal parlar-ne esta clarissima!!! ;D

FurgoK9

Podéis miraros también,el FP de Sant Pere de Riudebitlles,tenéis agua,mesas,barbacoas,parking y sitio para caminar y bajar el yantar.
Lo digo porque está a menos de un minuto de la C-15(la carretera,no la citroen) y no se paga.
Estos findes no he visto mucha gente,debe ser por el frío,pero se suele poner a petar.Supongo que yendo temprano,sin problemas.
No sé,es por daros mas opciones.
Un saludo!!

amibola

Jo conec l'area de La Juncosa de Montmell, es gratis, te barbacoas, taules contenidors i podem pasar la nit, els que vulguin.
Es per proposar un altre lloc.
;D
Si la vida se deja yo le meto mano, si no carretera y manta!

TANQUE T3

Molt bones! cambian de tema tinc pensat fer una compra de liquid pel potty http://www.tuquimica.com/product.php?id_product=105
Si algu li interesa que m'ho digui la fare la setmana que bé!
Ens veiem!

Inuk

Tanque,

L'heu provat? el preu está molt bé
Quan sortirien els ports?

Salut

JOSEDUCATO

Tanque T3  yo quiero una garrafa de 5 litros que segun ellos vale 8,34€.  Tu diras como quieres que te lo pague.(en carne no eh?!! .meparto)
SI LA GENTE FOLLASE MAS, JODERIA MENOS.                                                                         weinsberg carabus 601k

tnttgn

Cita de: josevivaro en Febrero 16, 2012, 22:13:24 pm
Tanque T3  yo quiero una garrafa de 5 litros que segun ellos vale 8,34€.  Tu diras como quieres que te lo pague.(en carne no eh?!! .meparto)


oh si, se acerca barbacoa!!! ;D