[CATALUNYA] Penedes-Garraf ¿quedamos?

Iniciado por JOSEDUCATO, Octubre 31, 2010, 19:58:27 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

tnttgn

Cita de: aleixdb en Diciembre 10, 2011, 13:21:34 pm
Una pregunta...
Vaig apuntar-me a la compra conjunta de pegatines,, aquella que en la que hem hagut d'esperar un munt fins que no s'han enviat.
Vaig demanar-me unes pegatines i sembla ser que la gent ja les esta rebent fa dies, i jo encara no he rebut res.
Hi ha algú que també n'hagi demanat en aquesta CC? les heu rebut?  .confuso2


quina CC es? jo , de fet, avui mateix he pagat en persona les meves a la CC de sergio46se.Si es la del oscarcebeorro paciencia, el noi es de Madrid y haurá tingut una feinada de la ostia! Si es la del sergio46se tot just acaba de tancarla y procedeix al cobrament de les pegatines que cadascú ha demanat.


si vols també te les recullo si son a aquesta conjunta i t'estalvies l'euro de ports. avisa'm i avisa'l

salut!

aleixdb

Es la de l'oscarcebeorro... n'estic al cas de que ha tingut una feinada descomunal...en quin fregat que es va posar el noi...
de fet per això ja no li he dit res a ell i he preguntat directament per aqui; a veure si algú estaba com jo. Seguirme tenint paciencia, i esperant que arribin ;)
per altra banda, lo dels calendaris es donaran quan ja hagi pagat tothom i totdon ?
molts merces tnttgn
el barco que no sale de puerto no sufre desperfecto, pero tampoco llega a ninguna parte

tnttgn

Cita de: aleixdb en Diciembre 10, 2011, 15:07:12 pm
Es la de l'oscarcebeorro... n'estic al cas de que ha tingut una feinada descomunal...en quin fregat que es va posar el noi...
de fet per això ja no li he dit res a ell i he preguntat directament per aqui; a veure si algú estaba com jo. Seguirme tenint paciencia, i esperant que arribin ;)
per altra banda, lo dels calendaris es donaran quan ja hagi pagat tothom i totdon ?
molts merces tnttgn

no us preocupeu pels calendaris els acaba de pagar segons ha dit al fil. Ens veien sovint. en quanels tingui aviso per fer-vos-en la ent.rega

aleixdb

Cita de: tnttgn en Diciembre 10, 2011, 15:17:11 pm
no us preocupeu pels calendaris els acaba de pagar segons ha dit al fil. Ens veien sovint. en quanels tingui aviso per fer-vos-en la ent.rega

crack!  .ereselmejor
merci
el barco que no sale de puerto no sufre desperfecto, pero tampoco llega a ninguna parte

amibola

Cita de: josevivaro en Diciembre 10, 2011, 12:46:31 pm
uuuuuuuyf,que mondo será ese? escrito hoy a las 7:30...   este venia de fiesta el tio!!  briboooon!!   .meparto .meparto .meparto .meparto
MENSAJE GENERAL (o sea para todos)

CUANDO QUEDAMOS Y HACEMOS LA PRE-NADAL?

Va, que tengo un par botellitas de cava artesano fresquitas,fresquitas!!!!


Ajola viniese de fiesta, el costipado que no me deja dormir!
Pero ya veo ke se han despertao tos  .meparto
Si la vida se deja yo le meto mano, si no carretera y manta!

JOSEDUCATO

Claro, sales a correr y sudas y luego te quedas frio y que ya no tienes 20 años... .meparto  cuidate tio!

yo sigo con lo mio eh?


A VER SI HACEMOS OTRA KDD PRE-NADAL O PRE-REPARTO CALENDARIOS NO?

EL MARTES?? A LAS 18:00? POR EJEMPLO?? VENGA SE ACEPTAN SUGERENCIAS (como siempre)
SI LA GENTE FOLLASE MAS, JODERIA MENOS.                                                                         weinsberg carabus 601k

tnttgn

No vull desanimar-vos pero els calendaris no crec que triguin tant. igual ens veiem dues setmanes seguides si ho deixem per mes endavant

QUIN STRESS!!!

aleixdb

Cita de: tnttgn en Diciembre 10, 2011, 20:50:13 pm
No vull desanimar-vos pero els calendaris no crec que triguin tant. igual ens veiem dues setmanes seguides si ho deixem per mes endavant

QUIN STRESS!!!


mentre els tinguem abans del desembre del 2012 i els puguem utilitzar una mica ja serveix, no?  .meparto capproblema!!!
el barco que no sale de puerto no sufre desperfecto, pero tampoco llega a ninguna parte

lokumutora

Eooh....

Muy buenas, Solo quería saludar ya que he estado un poco perdido;y que cuando queráis nos vemos(Ale ya lo he dicho).
Bueno a cuidarse. .adios

MARRU

Com lo del calandari es fa espara i per sí no isom a tems de veurans personalment us dejitjo a tots: Salud amistat i riure. .fotografo
Quan surt el Sol......

aleixdb

Gràcies Marru!
molt bones festes a tots i us desitjo moltíssima salut a vosaltres, família i furgos; i  que la crisi no us dongui massa pel sac aquest 2012!
ens anem veien!
el barco que no sale de puerto no sufre desperfecto, pero tampoco llega a ninguna parte

amibola

Hou, hou, hou, Je estic de festa .sombrero
Bones festes a tots!!!!!!!!!!!
Si la vida se deja yo le meto mano, si no carretera y manta!

JOSEDUCATO

SI LA GENTE FOLLASE MAS, JODERIA MENOS.                                                                         weinsberg carabus 601k

Inuk

Salut i el que més us convingui a tothom!

Carabollo

de part de la familia del pantano..............


MOLT BONA ENTRADA D'ANY A TOTHOM!!!!!

FEU BONDAT AQUESTES FESTES ASSENYALADES I  .nono ABUSEU DE  .bebe2 .bebe2 .bebe2 QUE SI NO.... .durmiendo LA MONA AL SOFA I US FARAN LES TÍPIQUES  .fotografo AMB LA BABETA PENJANT!!!

Pd per cert, la senyora ferros ja té matricula i papers. Si tireu cap a l'Arbóç presenteu-li els vostres respectes. .palmas .palmas .palmas