[CATALUNYA] [22|23|24|MAY|09] IV FURGOFESTA. OSONA. [ACTIVIDADES]

Iniciado por eudaldJ5, Enero 26, 2009, 14:19:18 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

trikki

vinga nens!!! penjeu fotos que sabem que les teniu!! com a minim obriu un post per poder dir-vos lo macos que sou i lo be que ens ho hem passat!! 

eudaldJ5

Mayo 25, 2009, 22:33:56 pm #91 Ultima modificación: Mayo 25, 2009, 22:41:34 pm por eudaldJ5
Joder per aclamació popular...ja obro el post.. pero doneu-me temps per les fotos!!!

La recollida desprès de la xocolatada va ser un èxit!! hi han 5GB de fotos i videos!!!  Però tanta info tardara temps a ser processada.

Salut!!!

http://www.furgovw.org/index.php?topic=167279.0

lavall


... potser caldria que trenquéssim la rutina
fent algun gest desmesurat,
alguna sublimitat que capgirés la història...

Ves

penjeu fotos mariquitas!!!! tornan cap a casa vostre no vareu veure un parell de rascades al esfalt, de les meves dents tan llargues que sem van quedar cuant el divendres a les 12:00 vaig haver de marxar, pero aixo si va dormir la peque i la no tan peque fins la mateixa porta de casa grgrgrgrgr es lo que hay cuando seas padre comeras huevos. sempre que els teus fills no en vulguin jajajajjajaa

SeWaS

Hola Maravilloso mundo de la Fuuuurgofeesta  .ereselmejor!! Soy Sebas el de la Tourneo amarilla.
Todo el festival a ido dabuti. Todo se ha torcido cuando llegué el domingo a casa (Mollet)y me percaté de que el djembé se me quedó el sabado noche al lado de la barra , después de haberla estao liando con el XU-PI-TO,, XU-PI-TO, pos eso que el agua de valencia me izo olvidarme del djembe .llorando.
El djembe es mediano, con acabado pulido y color caoba, en el parche pone TOCA.Si alguién sabe algo de su paradero que porfavor me diga argo o que me llame al 675946029, o 935701475 "por si tiene llamadas nacionales gratis y esas cosas", es que temo que como no soy muy internauta no me entere si me decis algo. Muchiiisimas gracias, por leer el mensaje.