[GALICIA] CLUBE CAMPER GALICIA 2.0

Iniciado por clubecampergalicia, Noviembre 10, 2010, 19:38:53 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 2 Visitantes están viendo este tema.

mordecan

Cita de: Soulsurfing en Enero 16, 2015, 14:23:31 pm
Hola chicos!

Necesito ayuda... ,!!!
Necesito un taller donde me pongan de una vez un motor a mi t3... Me han estado toreando en mi taller de confianza hasta ayer... Llevan 4 meses para instalar un motor, me han dicho hasta q no valía y tenía que comprar otro.... Soy bueno... Muuuuy bueno,... 4 meses de bueno.... Y ayer se me ha acabado la paciencia,
Así qué, si alguien sabe de un mecánico en la zona d coruña que sepa montar un motor 1.9td en una T3 que me de el contacto, porque estoy sin coche y me hace falta la FURGO para moverme, a partir de hoy andaré en bus gracias al mecánico y la madre que lo parió ....

Gracias a todos


Saludos



Yo conozco a uno de los mejores de Galicia, pero tal vez te coja a desmano.
Está en Val do Dubra, a 20kms de Santiago, por la carretera de Carballo.
No hay mecánico como ese, en serio.
El taller se llama Express 2000, y el mecánico Ángel.
Si das arreglado con el seguro, que te acerquen la furgo allí en plan de que te ha dejado tirado, yo no lo dudaría.
En todo caso, suerte con la búsqueda.
Saludos

haizkolari

Cita de: brubelmusi en Enero 16, 2015, 14:41:48 pm

Hola. Si quieres te pregunto en mi taller de confianza (en la grela), controla y esta bien de precio. Lo que no se es como estara de trabajo. Tu diras.


permíteme o offtopic .... "Agrela", diminutivo de Agra=campo de cultivo ... de onde sairía iso de La Grela, e mais importante todavía, qué significa? .meparto

A cabesa nom paaaaraaaaaa!!!!!!

Laranxa

Cita de: haizkolari en Enero 16, 2015, 23:50:23 pm
permíteme o offtopic .... "Agrela", diminutivo de Agra=campo de cultivo ... de onde sairía iso de La Grela, e mais importante todavía, qué significa? .meparto


+1
La Grela deve ser da mulher do Grelo
;D
A Laranja, VW T2b em restauraçom |  http://www.furgovw.org/index.php?topic=169552.0

eljipifenicio

Muy de confianza no debía de ser ...tres meses  para poner un motor ..retírale la confianza inmediatamente..suerte, yo por ahí no conozco nada.

Cita de: Soulsurfing en Enero 16, 2015, 14:23:31 pm
Hola chicos!

Necesito ayuda... ,!!!
Necesito un taller donde me pongan de una vez un motor a mi t3... Me han estado toreando en mi taller de confianza hasta ayer... Llevan 4 meses para instalar un motor, me han dicho hasta q no valía y tenía que comprar otro.... Soy bueno... Muuuuy bueno,... 4 meses de bueno.... Y ayer se me ha acabado la paciencia,
Así qué, si alguien sabe de un mecánico en la zona d coruña que sepa montar un motor 1.9td en una T3 que me de el contacto, porque estoy sin coche y me hace falta la FURGO para moverme, a partir de hoy andaré en bus gracias al mecánico y la madre que lo parió ....

Gracias a todos


Saludos
VINARI, LETARI, LUDERE, RIDERE, HOC EST VIVERE.

brubelmusi

Cita de: haizkolari en Enero 16, 2015, 23:50:23 pm
permíteme o offtopic .... "Agrela", diminutivo de Agra=campo de cultivo ... de onde sairía iso de La Grela, e mais importante todavía, qué significa? .meparto

y tienes toda la razon, como dice un amigo "20 años debajo del agua y sales con la cara sucia" y mira que siempre escuche "la grela". En fin, hoy creo que dormiré algo mejor si es que el dolor de mandibula me lo permite( que bien traído lo del grelo) .palmas

manuelcastagnal

ollo piollo, hoxe e maña control de furgos a saco en galicia, dende pesos ata todo de todo, mellor que si podedes non vos movades, non porque teñades nada mal, si non porque estes controis son longos e tediosos e van a intentar mirar ata que atopen algo co molesto que e.
Xa repito que ningun tera nada mal, pero que te reteñan una hora ou mais co tempo que vai non e gusto de ninguen. Penso eu vamos.
Saude
e= m*c^2
furgonetear sin parar es mi ideal, siempre quiero mas,

urbanoII

Outro aviso...

Hai unhas semanas fixeime que unha gasoliñeira en Ponte Ulla, a uns 20 km de Santiago na carretera de Ourense, ten un foso de mecánico. O outro día parei a preguntar se se podía contratar o seu uso e o que me comentaron é que si, que por exemplo, para cambios de aceite cobran 3 euros por usalo pero que si lles mercas o aceite a eles que non cobran nada. Tampouco cobran se se utiliza o foso para ver algo dos baixos. Eu comenteille que teño que colocar un depósito e me dixeron que o usara sen problema...

A verdade é que como uso temporal venme de marabilla...


manuelcastagnal

Cita de: urbanoII en Febrero 03, 2015, 13:34:48 pm
Outro aviso...

Hai unhas semanas fixeime que unha gasoliñeira en Ponte Ulla, a uns 20 km de Santiago na carretera de Ourense, ten un foso de mecánico. O outro día parei a preguntar se se podía contratar o seu uso e o que me comentaron é que si, que por exemplo, para cambios de aceite cobran 3 euros por usalo pero que si lles mercas o aceite a eles que non cobran nada. Tampouco cobran se se utiliza o foso para ver algo dos baixos. Eu comenteille que teño que colocar un depósito e me dixeron que o usara sen problema...

A verdade é que como uso temporal venme de marabilla...

e ese sitio tan chulo cuna ponte de pedra romanica?? que ten un restaurante-bar con vistas a fervenza? non saberas a canto venden o aceite?
e= m*c^2
furgonetear sin parar es mi ideal, siempre quiero mas,

urbanoII

Cita de: manuelcastagnal en Febrero 03, 2015, 13:58:21 pm
e ese sitio tan chulo cuna ponte de pedra romanica?? que ten un restaurante-bar con vistas a fervenza? non saberas a canto venden o aceite?


Non sabería decirte... a gasolinara está xusto na carretera general Santiago-Ourense, N-525,... Xusto antes da ponte que cruza o río Ulla. Hai unha gasoliñeira a cada lado pero a que ten o foso está sentido Santiago, polo que si vas en dirección contraria tes que cruzar a ponte , facer o xiro na incorporación ao pobo e volver pola carretera xeral. A marca da gasoliñeira é Ponte Ulla.

Sobre o prezo do aceite, nin idea... non preguntei eu pensei só no depósito que teño que colocar....

mordecan

Boas
eu useino un par de veces e está ben.
O ano pasado merquei alí unha lata porque recordo que rondaban os 5€ de diferencia, e se lle tiña que dar 3 por usalo foso...pois pilleina alí.
De feito, podes usar chave de filtros e alguna ferramenta máis que ten alí.
No sitio Manuel, hay unha ponte pola que pasaba o tren, non sei si romántica desas pero alta de carallo!!!!!!
Pois o do AVE, aínda vai uns cantos metros máis alto.
O do restaurante mirando a fervenza non me sona tú.
Lóxicamente falamos do río Ulla

manuelcastagnal

lieme con pontemaceira  :-[ :-[
son moi malo pra os nomes dos sitios, e das ruas,, orientome ben pero nunca sei onde estou ;D
e= m*c^2
furgonetear sin parar es mi ideal, siempre quiero mas,

Alnara

Hola a todos
Quería preguntar si podéis recomendarme un buen taller donde me puedan instalar un kit para una segunda batería, voltímetro y relé en Lugo, si es en la mariña mejor. Con buen taller ya me entendéis, que sepa lo que hace sobre todo, no quiero después tener problemas con la instalación.

Un saludo y gracias
Camperización de mi Mitsubishi Montero https://www.furgovw.org/index.php?topic=321638.0

urbanoII

Febrero 07, 2015, 10:52:41 am #8247 Ultima modificación: Febrero 07, 2015, 11:34:57 am por urbanoII
Cita de: mordecan en Febrero 05, 2015, 21:58:51 pm
Boas
eu useino un par de veces e está ben.
O ano pasado merquei alí unha lata porque recordo que rondaban os 5€ de diferencia, e se lle tiña que dar 3 por usalo foso...pois pilleina alí.
De feito, podes usar chave de filtros e alguna ferramenta máis que ten alí.
No sitio Manuel, hay unha ponte pola que pasaba o tren, non sei si romántica desas pero alta de carallo!!!!!!
Pois o do AVE, aínda vai uns cantos metros máis alto.
O do restaurante mirando a fervenza non me sona tú.
Lóxicamente falamos do río Ulla


Eu propoño facer unha kdda nesta estación de servicio aproveitando o foso que teñen. Sería para que uns aos outros nos ensinemos a facer a mecánica básica das furgos. Teñen sitio de abondo para aparcar, cafetería... Se se ve un mínimo de persoas eu podo falar con eles.

E que ninguén pense mal... eu esto o fago por puro interés pois non sei nin cambiarlle o aceite a furgo e me viría ben alguén que me ensinase!

mordecan

Pois xa sabes.
De todolos xeitos máis que una kdd, cando se vaia un a acercar, pois que o comente e a ver se a xente se anima.
Eu non son mecánico, pero sempre lle fixen eu mesmo os mantementos aos meus coches.
Sempre se aprende algo, de todas as persoas, a veces cousas boas e outras, cousas malas.
Xa o temos falado entre algúns, habería que repetir brico kdd´s que se fixeron e que resultaron moi fructíferas.
Habería que atopar un sitio bo e cómodo e armarlle un finde de bricolaxe.
Grupo electróxeno.......ferramenta a esgalla.....comida.......... e moita bebida
Que pode sair mal????.meparto .meparto .meparto
Saúdos

lleimicojon

Pareceme unha idea caralluda! Eu apuntaríame! Non sei nada de mecánica, pero teño moita ilusión e sempre teño ideas, pero costame bastante sacalas adiante.

Seria perfecto, bricoquedada!!